مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید-کاری که مخابرات پیش از همسانسازی حقوق بازنشسته ها باید انجام دهد

مخابرات ما- از آنجا که بحث همسانسازی حقوق بازنشستگان امری تخصصی است و ما اطلاع کاملی از چند و چون آن نداریم بحث را به میان بازنشستگان کشاندیم تا خودشان در مورد همسان سازی نظر بدهند.

این یکی از نظرات همکاران ازنشسته است.

   بازنشسته امیدوار زرین دشتی می گوید

سلام خدمت سردبیر عزیزوهمکاران گرامی

، همسانسازی حقوق بازنشستگان به نفع اکثر بازنشستگان می باشه البته برای بازنشستگان سنوات قبل مناسبتر است ولی یک موضوع مبهم است که منظور دولت از همسانسازی حقوق بازنشسته با شاغل همتراز چیست؟

آنچه به نظر می رسه وبا توجه به جدولی که گفته میشود پیشنهادی همسانسازی مهرماه ۹۹ می باشه جدول برای مخابراتیها یی که در گروه های پایین تر هستند مناسبتر است اینکه گفته میشود جدول مختص مخابراتیها و بانکی ها باشه سودی ندارد مشکل مخابرات اینه که حقوق شاغلین مخابرات از اغلب ادارات و سازمانها کمتر است در حال حاضر تا وقت باقیست مسئولین حق جذب اعمال و با سازمان بازنشستگی و.. رایزنی نمایند تا در همتراز ی حقوق بازنشستگان فعلی لحاظ گردد و بازنشستگان مخابرات منتفع گردند وبه نفع بازنشستگان آینده هم میشود.

 

ما از بازنشستگان شنیده بودیم که باید جدول دیگری برای حقوق بازنشستگان مخابراتی تنظیم شود.درست مثل همان جدولی که برای بانک ها یا شرکت نفت در نظر گرفته اند.

در این مورد شما نظری ندارید؟

 

1220110cookie-checkشما نوشته اید-کاری که مخابرات پیش از همسانسازی حقوق بازنشسته ها باید انجام دهد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. محمود عطارها می گوید

    با سلام
    اوایل تشکیل شرکت قرار بود نبردها و پرسنل ازبین فرزندان همکاران جذب کند که تاکنون اقدامی نشده لطفا اطلاع رسانی نمایید.
    با تشکر محمود عطارها .یزد

  2. حجت می گوید

    سلام
    والا زمانی که مخابرات دولتی بود میگفتن به چهار وزارتخانه هرماه برای پرداخت حقوق کارکنانشان کمک میکنه حقوق کارکنان خودشم دقیقا ۲۵ هر ماه پرداخت میشد کارکنانی هم که بازنشسته میشدن بعد از تصفیه حساب حداکثر ظرف ۱۰ روز تمام مطالبات رو میگرفتن، خصوصی که شد به ما گفتن وضعتون خیلی خیلی خوب میشه الان به جایی رسیده که با این همه درامد در پرداخت حقوق کارکنان خود عاجزه،حالا بماند مطالبات بازنشستگان سالهای ۹۶ تا ۹۸ که هر روز ی وعده ایی میدن ……

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بله.
      از خبرتون ممنونم برای من جالب بود
      نمیدونم مرجع اینها چیه امیدوارم درست باشه

نظرات بسته شده است.