مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سامانه ۲۰۲۰ مخابرات تمامی خدمات تلفن ثابت را به مردم می دهد

مخابرات ما-مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: سامانه USSD شرکت مخابرات ایران با شماره #۲۰۲۰* امکان ارائه تمامی خدمات در خصوص تلفن ثابت، اعلام خرابی، بخش دیتا و پشتیبانی تلفن ثابت را فراهم کرده است.

مخابرات ما- محمدرضا بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه سامانه ۲۰۲۰ مخابرات تمامی خدمات تلفن ثابت را به مردم می دهد، گفت: روش های مختلفی برای مشاهده و پرداخت انواع قبوض میان دوره، پایان دوره و تجمیعی توسط شرکت مخابرات ایران ایجاد شده است که تمام مشتریان اعم از حقیقی یا حقوقی و تجاری یا خانگی، می توانند ضمن استفاده سریع از این روش ها و آگاهی از ریز موارد مربوط به قبوض شخصی خود، در کسری از ثانیه صورتحساب های خود را پرداخت و به روزرسانی کنند.

* ارائه تمامی خدمات  اعلام خرابی، بخش دیتا و پشتیبانی  تلفن ثابت با سامانه ۲۰۲۰

وی افزود: این شرکت به دنبال ایجاد شرایط فعلی کشور با شیوع بیماری کرونا و با رایج شدن بیشتر خدمات غیر حضوری، تسهیل استفاده تمام مشتریان  از درگاه‌های ارتباطی شرکت مخابرات را در دستور کار خود قرار داده است و بر این اساس، در راستای تحقق شعار ارتباطی فراگیر، سامانه USSD شرکت مخابرات ایران با شماره #۲۰۲۰* امکان ارائه تمامی خدمات در خصوص تلفن ثابت، اعلام خرابی، بخش دیتا و پشتیبانی  تلفن ثابت را فراهم کرده است.

*  استفاده مشتریان از کددستوری#۲۰۲۰*

بیدخام با تاکید بر اینکه یکی از بهترین امکانات موجود که حتی در ثبت شماره تلفن همراه برای دریافت قبض به صورت پیامکی نیز کاربرد دارد، استفاده مشتریان از کددستوری#۲۰۲۰* است،تصریح کرد: استفاده از این کد دستوری ضمن فراهم آوردن امکان  پشتیبانی و استفاده مشتریان کلیه اپراتورها از آن، تمام خدمات مبتنی بر آگاهی و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت، دیتا و موارد مشابه را انجام می دهد.

* اطلاع‌رسانی پیامکی برای تمام مشترکین در نظر گرفته ‌شده است

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: در USSD مخابرات، اطلاع‌رسانی پیامکی برای تمام مشترکین در نظر گرفته ‌شده است و مشتریان می‌توانند پس از ثبت شماره تلفن همراه خود از خدمات کلی کد دستوری #۲۰۲۰* و پیگیری خدمات آن  شامل آگاهی از میزان قبض تلقن ثابت و دیگر موارد بهره‌مند شوند.

*  آگاهی از میزان کارکرد و پرداخت قبوض تلفن ثابت در بخش “مخابرات من” وجود دارد

وی اضافه کرد: در پرتال رسمی شرکت مخابرات ایران به آدرس  www.tci.ir  امکان آگاهی از میزان کارکرد و پرداخت قبوض تلفن ثابت در بخش “مخابرات من” وجود دارد که  در این بخش ، گستره سودمندی از اطلاعات مربوط به استعلام و نحوه پرداخت قبوض، قبوض تجمیعی، قبض میان دوره و قبض پایان دوره به صورتی کاملا نمایان و کاربرپسند در اختیار مشتریان قرار دارد.

* سامانه تلفنی ۲۰۰۰ میزان کارکرد تلفن را به صورت لحظه ای و برخط اطلاع رسانی می کند

 بیدخام در تشریح بیشتر روش های دریافت و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت مشتریان در سراسر کشور خاطر نشان کرد: علاوه بر تمام درگاه ها ارائه خدمات،  مشتریان مخابرات در سراسر کشور می توانند، با شماره گیری سامانه تلفنی ۲۰۰۰ و استفاده از قابلیت های متنوع آن،در کمترین زمان ممکن از میزان کارکرد تلفن خود به صورت لحظه ای و برخط آگاه شده و همزمان، قبوض تلفن ثابت را به صورت میان دوره یا پایان دوره، پرداخت و صورتحساب خود را در کسری از ثانیه با انجام عملیات بانکی مورد نیاز صفر کنند.

1220580cookie-checkسامانه ۲۰۲۰ مخابرات تمامی خدمات تلفن ثابت را به مردم می دهد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
161 نظرات
  1. رضا خضرایی می گوید

    والله. سرعت ..دیال آپ…های قدیم از این بهتر بود…مسخرست …مسخره.

  2. صبا می گوید

    سلام
    از دیروز مودم رو روشن میکنم میاد شبکه در دسترس نیست چیکار کنم؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      با پشتیبان تماس بگیر
      احتمالا حجم اینترنت شما تموم شده باید حجم بخری
      ولی با پشتیبان تماس بگیر

    2. Ali nemati می گوید

      برای منم میزنه عدم اتصال به اینترنت.تازه حجم خریدم و نمیدونم چکار باید بکنم .

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        با پشتیبان تماس بگیرید اونا هم چک میکنن هم مشکلات رو راهنمایی میکنن

  3. امیر حج می گوید

    دقیقا چی غیرحضوری شده؟ ما به شارژ می خوایم انجام بدیم نمیشه… میگن باید حضوری بیاین مخابرات و تقاضا بدین.
    یه پشتیبانی هم نداره که به سوال آدم تلفنی جواب بده…

  4. انصاریپور می گوید

    سلام‌
    با ۲۰۲۰ بدهی رو پرداخت کردم و بدهی هم‌ صفر شد ولی تلفن دو روزه وصل نمیشه
    چه باید کرد؟؟؟

  5. ناشناس می گوید

    سلام بابا دوماهه میگن پرت خالی نداریم سال ۲۰۲۱ شد ما هنوز دنبال پر خالی میگردیم

  6. حامد می گوید

    من شبکه هوشمندم فعال شده هر چی میرم مخابرات غیر فعال نمیکنن وهزینه زیاد برام میاد…

  7. کریمی می گوید

    باسلام.واحترام.بسیار راضی هستم وهروقت تماس گرفتم عالی پاسخگو بودن ومشکلاتی رو که داشتم.حل شده.ممنونم.آهنگ پیشوازشون بسیار دلنشین هست.ممنون

  8. رضا فیض می گوید

    خدماتتون بدرد خودتون میخوره دوروزه خط مطب قطعه ۲۰۲۰هم نمیگیره

  9. امید بوشهر می گوید

    با عرض و ادب و احترام
    خط ثابت من قطع شده ولی چرا نمیشه ۲۰۲۰ رو گرفت و خط رو وصل کرد و همش‌میگه مشترک گرامی خط شما ب علت بدهی قطع شده و به واحد مشترکین مراجعه بفرمایید ، اونم تو این دوره کرونایی
    باید فکری ب حال این موضوع بشه

  10. ناشناس می گوید

    سلام ، من میخوام اینترنتم قطع بشه ولی هرچی با ۲۰۲۰ تماس میگیرم وصل نمیشه به اپراتور قطع میشه ، چیکار باید بکنم؟

  11. محمد علی شفیعیها می گوید

    سلام برای تلفن ثابت یک هفته قبل در سامانه ۲۰۲۰ ثبت نام کردم وپیامک آمد که‌ با موفقیت انجام شد با شما تماس گرفته می‌شود ولیکن تا کنون تماس گرفته نشده و از مسئولان مخابرات استان قزوین پیگیری نموده اظهار بی‌اطلاعی ازاین سامانه نموده لازم است بررسی و پیگیری شودو نتیجه را اعلام نمایید .

    1. ناشناس می گوید

      دقیقا
      خدمات افتضاح

  12. رضا مولایی می گوید

    با سلام نام کاربری ۲۱۶۶۹۱۵۲۹۰نت خیلی ضعیفه شده حتی برنامه باز نمیشه با تشکر

  13. مینا می گوید

    سلام من من ب ۲۰ ۲۰ زنگ زدم ولی هیچکی جواب ندادد چیکار کنم 😢😭😢😢😭

  14. احمدی می گوید

    سلام خسته نباشید .ما درخواست ADSLکردیم وپیامک فرستادن که فعاله ولی کد نفرستادن وبا ۲۰۲۰هم تماس میگیریم پاسخگو نیستن ممنون میشم راهنمایی کنیدمودم هم خریدیم میخواییم خودمون نصب کنیم

  15. امید می گوید

    من دوماه خونه نبودم یهو پیام اومده اینترنت شما در وضعیت جمع اوری ثبت گردید الانم اومدم شارژش کنم نوشته حساب قفل است الان این یعنی چی ؟؟؟شاید دو سه ماه خونه نبودیم کار داشتیم این چه کاریه اخه؟؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      امید خان
      برای دو سه ماه اینترنت کسی رو قطع نمی کنن
      راستشو بگو چند سال رفته بودی خارج از کشور؟
      از شوخی گذشته سریع برو مخابرات از این وضعیت خارج کن
      احتمالا در محله شما تقاضا زیاده و میخوان جواب مردم رو بدن به همین دلیل هر کی شارژ نکنه اسنترنتش رو جمعش میکنن

  16. ناشناس می گوید

    واقعا کارشون افتضاحه من یک ساله دارم زنگ میزنم میگم مودم من مشکل داره هی قطع میشه یه بارم یک نفرو نفرستادن هی فقط گفتن نویز گیر تلفن وصل کنید بهشون میگم اصلا تلفن وصل نیست رو این خط نمیفهمن واقعا متاسفم ک تو همچین جایی زندگی میکنم با این خدمات داغون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اونا با تجهیزاتی که دارن می فهمن مشکل از داخلی های شماست یا نه
      احتمالا به شما گفتن از داخلی شماست
      یک سیم کش ببرین اتصالی رو پیدا کنه
      مجبور یستی منتظر مخابرات باشی

  17. کارگر می گوید

    سلام و عرض تسلیت به جهت عزیز از دست رفته
    ببخشید با انجمن صنفی تهران تماس گرفتید نتیجه رااعلام می کنید

  18. کارگر می گوید

    سلام سر دبیر عزیز زنگ بزنید انجمن صنفی تهران بپرسید

  19. پیرمرد می گوید

    من خودم مهندس بازنشسته حوزه سویچ دیجیتال مرکز هستم کسانی که در حوزه ۲۰۲۰ فعالیت دارند اکثرا” فاقد مهارت فنی لازم هستند….. توی نت تست خرابی زدم نوشت سامانه گاربری این شماره ثبت نشده …..از انها سوال نمودم یعنی چی متاسفانه فرمودن نمیدانند با اداره مخابرات تماس بگیرید با همکاران تماس گرفتم انها هم نمیدانستند یعنی چی خلاصه سه روز تعطیلات نت مخابرات تعطیل !!! و هنوز هم با وجود وصل بودن مودم فاقد ورود اطلاعات هستش !!!!

  20. کارگر می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    مطلبی را بگویم شما پیگیری کنید ۲۰۰۰ در کل مناطق مخابرات متعلق به مخابرات است و به تبع آن منافعش هم مال مخابرات مثل مشهد خودتان ولی…ولی…..ولی….در تهران در زمان مدیریت همین آقا در صد بالایی از آن را فروختند و حالا با این تبلیغ ایشان منفعتش هم به…می رسد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      فروختند؟
      به کی؟

نظرات بسته شده است.