شما نوشته اید- بخاطر ۲۱ تومان تلفن ما را قطع کرده اند!
مخابرات ما- باور کنید برخی از توقعات ما مردم، نه درست است نه جوانمردانه! به همین گفتگوی سردبیر با یکی از خوانندگان سایت توجه کنید.
یکی از اعضای سایت که مخابراتی هم نیست ضمن گله از مخابرات در کامنتی نوشته است:
خودشون بدون هیچ اطلاعی قطع کردن!
حالا چقدر بوده ۲۱ تومن!
مخابرات خراسان رضوی درش را باید گل گرفت ۲۱ تومن پول چی یامفت ما جایی زنگ نمیزنیم حالا سالی یه بار زنگ میخوره تا این مسولین را داریم نیاز به دشمن خارجی نداریم
حالا پاسخ سردبیر را در راستای گفتگوهای رسانه ای یا همان فرهنگ سازی بخوانید.
عزیز من
بدهی برای شما ۲۱ تومن است و ارزشی ندارد خب همان را چرا بموقع نمی دهید؟
چرا سر موقع خودش نمی دهید؟
از این قبض ها هزینه مخابرات در میاد
مگر فکر کردید مخابرات سر گنج نشسته ؟
باید بدونید شما یک دهم ارزش خدمات مخابرات را پرداخت نمی کنید
برای نگهداری همان خط تلفن شما فقط ماهی ۸ هزار تومن حداقل به پیمانکار میدن
برای اینکه بتونید حرف بزنید و قطع نشه
مخابرات روی همین پولها حساب میکنه و اگر از شما نگیره مثل ایام عید حقوق کارگراشو نداره بده
حالا هر چی میخوای اسمشو بذار
احترامت واجب، قبض خودتو بموقع بده مشکلی نداری با مخابرات
مخابرات خراسان رضوی ۲ میلیون مشترک داره هر کدوم ۲۱ تومن نداده باشن چقدر میشه؟ حالا حقوق کارکنانش چقدره؟ باور کن کم میارن
اینقدر بی معرفت نباشین
آیا حرف سردبیر را قبول دارید یا حرف این خواننده عصبانی را؟!
جناب آقای مهندس ملک جعفریان
مدیر مخابرات منطقه تهران
با عرض سلام
احتراما به عرض میرساند اینجانب بانشسته مخابرات منطقه ۵ تهران ساکن نسیم شهر دارای یک خط تلفن به شماره ۵۶۷۶۳۷۰۲ میباشم. چون این خط در اختیار مستاجر بوده و ایشان بدهی تلفن را پرداخت نکرده و اینجانب مطلح نبودم شماره فوق تخلیه شده است
خواهشمند در صورت امان دسورات لازم جهت نصب مجدد این شماره را صادر فرمائید.
ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی، پیگیری و رسیدگی نیست چرا؟
از جناب آقای مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران در خواست رسیدگی دارم.
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
بسمه تعالی
ریاست محترم اداره ی مخابرات بهارستان جناب آقای مهندس مشهدی
با عرض سلام
احتراما به عرض میرساند اینجانب بانشسته مخابرات منطقه ۵ تهران ساکن نسیم شهر دارای یک خط تلفن به شماره یک ۵۶۷۶۳۷۰۲ میباشم. چون این خط در اختیار مستاجر بوده و ایشان بدهی تلفن را پرداخت نکرده و اینجانب مطلح نبودم شماره فوق تخلیه شده است
خواهشمند در صورت امان دسورات لازم جهت نصب مجدد این شماره را صادر فرمائید.
ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی، پیگیری و رسیدگی نیست چرا؟
بسمه تعالی
مدیرکل محترم اداره بازرسی شرکت مخابرات منطقه تهران
با عرض سلام
احتراما به عرض میرساند اینجانب بانشسته مخابرات منطقه ۵ تهران ساکن نسیم شهر دارای یک خط تلفن به شماره ۵۶۷۶۳۷۰۲ میباشم. چون این خط در اختیار مستاجر بوده و ایشان بدهی تلفن را پرداخت نکرده و اینجانب مطلح نبودم شماره فوق تخلیه شده است
خواهشمند در صورت امان دسورات لازم جهت نصب مجدد این شماره را صادر فرمائید.
ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی، پیگیری و رسیدگی نیست چرا؟
از مدیر کل متحرم اداره بازرسی شرکت مخابرات منطقه تهران درخواست رسیدگی دارم
بسمه تعالی
مدیرکل محترم اداره بازرسی شرکت مخابرات منطقه تهران
با عرض سلام
احتراما به عرض میرساند اینجانب بانشسته مخابرات منطقه 5 تهران ساکن نسیم شهر دارای یک خط تلفن به شماره 56763702 میباشم. چون این خط در اختیار مستاجر بوده و ایشان بدهی تلفن را پرداخت نکرده و اینجانب مطلح نبودم شماره فوق تخلیه شده است
خواهشمند در صورت امان دسورات لازم جهت نصب مجدد این شماره را صادر فرمائید.
ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی، پیگیری و رسیدگی نیست چرا؟
از مدیر کل متحرم شرکت مخابرات منطقه تهران درخواست رسیدگی دارم
سرقت جعبه مخابراتی و قطع تلفن
از صبح جمعه هشتم مرداد ۱۴۰۰ کلیه خطوط تلفن ثابت و اینترنت منازل در کوچه کاشانچی باغ فردوس خیابان ولیعصر قطع میباشد. پس از پیگیری همسایگان مشخص شد که معتادها جعبه مخابرات نصب شده در اول کوچه را که قفل هم داشته است شکسته و سیمها و کابل را قطع کردهاند و به سرقت بردهاند. شرکت مخابرات منطقه مطلع شده و بنا به اطلاع تا قبل از چهارشنبه این هفته ارتباطات وصل نخواهد شد. وضع پیش آمده باعث شده که همه کارهای ضروری تلفنی و اینترنتی دهها خانه در محل، تا اطلاع ثانوی قطع شود.
برای اندک بدهی، تلفن ثابت مشترکین را قطع نکنند
تلفن ثابت منزل مادرم به دلیل بدهی ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومانی از سوی شرکت مخابرات قطع و یکطرفه شده است. آیا این عمل از سوی شرکت مخابرات در برابر بدهیهای کلان و نجومی برخی افراد و سازمانها به بانکها، جایز و منطقی است؟ یعنی شرکت مخابرات تا این اندازه کسری بودجه دارد که حتی نمیتواند این مبلغ ناچیز را به عنوان بدهی در دوره بعدی اعمال کند؟ از مسئولان شرکت مخابرات انتظار میرود که حداقل در مورد بدهیهای بسیار اندک مشترکان تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.
فرزند خانم مشترک تلفن ثابت
قبل از قطع تلفنهای ثابت اطلاعرسانی کنند
تلفن ثابت منزلم به دلیل ۳۲ هزار تومان بدهی و بدون اطلاعرسانی قبلی از سوی شرکت مخابرات تهران قطع شده است. با توجه به این که عدم ارسال پیامک قبوض اینگونه مشکلات را برای مشترکان به وجود میآورد، پیشنهاد میشود مأموران شرکت مخابرات مناطق قبل از اقدام به قطع تلفنهای ثابت، با صاحبان آنها تماس تلفنی بگیرند و با اطلاعرسانی قبلی، برای پرداخت بدهی به آنان حداقل ۲۴ ساعت مهلت بدهند.
چرا شرکت مخابرات تلفنهای ثابت شهروندان را میفروشد؟
واگذاری خطوط تلفنهای ثابت بدون استفاده به دیگران با توجه به این که هرماه هزینه آبونمان آن به موقع به شرکت مخابرات پرداخت میشود؛ به نظر من اقدامی غیرقانونی است زیرا علیرغم گلایه و شکایتهای مشترکین، شماره تلفنهای رندی که از آنها استفاده نشده است، بدون اخطار قبلی فروخته میشود. حال آن که حق شهروندان است تا قبل از فروش تلفن آنان در این مورد اطلاعرسانی شود. از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انتظار میرود مانع از تکرار این کار به وسیله شرکت مخابرات ایران شوند.
فروض تلفن های بدهکار آ« هم پس از چند سال فروخته میشه
بسمه تعالی
ریاست محترم اداره ی مخابرات بهارستان جناب آقای مهندس مشهدی
با عرض سلام
احتراما به عرض میرساند اینجانب بانشسته مخابرات منطقه 5 تهران ساکن نسیم شهر دارای یک خط تلفن به شماره یک 56763702 میباشم. چون این خط در اختیار مستاجر بوده و ایشان بدهی تلفن را پرداخت نکرده و اینجانب مطلح نبودم شماره فوق تخلیه شده است
خواهشمند در صورت امان دسورات لازم جهت نصب مجدد این شماره را صادر فرمائید.
ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی، پیگیری و رسیدگی نیست چرا؟
من بازنشسته مخابرات هستم تلفن بنده را به خاطر بدهی و بدون اطلاع من توسط مرکز تفلن اداره مخابرات نسیم شهر بهارستان جاده ساوه تخلیه کردند چرا؟
سلام
تخلیه؟
خودتون هم میدونید روندی بسیار طولانی است
چطور ممکنه خبر نداده باشن؟
حالا یه سوال دیگه! چطور تلفن بعد از 4-5 ماه قطع یکطرفه شده متوجه نشدین قطع دو طرفه شده متوجه نشدین؟
خودتون ساکن نبودین؟
من بازنشسته مخابرات هستم تلفن بنده را به خاطر بدهی و بدون اطلاع من تلخله کرد چرا؟
سردبیر عزیز و دوستان گرامی
لطفا یه سر به سایت tseبزنید
مخابرات ایران علاوه بر ۱۶میلیارد سهم همراه اول دارنده یک میلیارد سهم لوتوس پارسیان هم میباشد و بعنوان دومین حقوقی درصدی این نماد قرار دارد
پس اگر مخابرات حقوق ما رو دیر پرداخت میکند دلایل دیگری دارد
سرمایه گزاری در بورس و سودی هم از آن عاید ما نمیشود
سهم لوتوس رو در نظر بگیرید در طی یکسال از ۲۶۰تومن به ۳۵۰۰تومن رسیده یعنی چیزی حدود ۱۴برابر
برای یک میلیارد سهم خودتون حساب کنید چقد سود میشه
بازم دنبال قاتل بروسلی بگردید سردبیر جاااان
مشکل ما جای دیگه س سردبیر گل نه از عدم پرداخت یه قبض ۲۰هزارتومنی یا اصلا ۱۰۰۰۰قبض ۲۰هزارتومنی
اگه نخواین اینو نشر بدید اصول رسانه ای تون زیر سوال میره
شما هم ما رو تهدید کن عزیزم!
حقوق ما از همین ۲۱ هزار تومن که واسه این مشترک ناچیر بوده تامین میشه مشترک عزیز داری مفت مفت از سرویسی که شب و روز ما براش زحمت میکشیم استفاده میکنی یه کم مسولیت پذیر باش و چک کن ببین چقدر بدهکاری خودت باشی از طلبت میگذری؟ قطع ارتباط تنها راه برای وصول مطالبات است راه دیگری وجود ندارد
پول رو از مردم می گیرند ولی به کارمند نمی دهند ، اگر اینطور بود تا الان باید تمام مطالبات ما رو به روز پرداخت می کردند. وقتی پول بیمه و قسط و صندوق ۶ درصد رو از کارمند کم می کنند ولی به محل اصلی پرداخت نمی کنند شما انتظار دارید پول دریافتی قبض ها رو بابت طلب ها به ما بدهند.
همکاران محترم آقای سردبیر در مورد خاص این نوع مشترکین که پولشان را پرداخت نمیکنند نظرخواهی نمودند.قطعا با جواب سردبیر موافقم .شرکتهای بزرگ وقتی حق را به مشترک میدهند در مورد پشتیبانی بعد از فروش است.هیچ شرکتی در موضوع عدم پرداخت حق را به مشترک نمیدهد.کدام شرکت بزرگ سراغ دارید که وقتی مشترک قسطش را پرداخت نکرد حق را به مشترک میدهد؟
مشترک در این شرایط هاص حق دارد از بدهی خودش اطلاع پیدا کند.غیر لز پیام به مفهوم قبض صادر شد و پیام ۴۸ ساعته قبض ،سامانه۲۰۰۰ همیشه میتواند پاسخگو باشد.مشترک یه خورده باید احساس مسئولیت نماید.
دوست عزیز لطفأ به اولین جمله این مشترک عنایت کنید ” خودشون بدون هیچ اطلاعی قطع کردن! ” یعنی مشترک با اصل موضوع پرداخت قبض تلفنش مشکل ندارد بلکه با نحوه برخورد شرکت مخالف است.اصل مشتری مداری که در کشور ما رسمأ هیچ جایگاهی ندارد حکم می کند پیش از قطع تلفن علت عدم پرداخت بدهی را از مشترک جویا شویم بعد چنانچه مشخص شد مشترک عمدأ قصد پرداخت نداشته است خب حالا مطابق مقررات با قطع تلفن پاسخ او داده شود.مفهوم شعار همیشه حق با مشتریست یعنی اینکه اگر مشتری به تعهداتش عمل نکرد بلافاصله وارد مرحله تنبیه او نشویم بلکه ابتدا علت را جویا و سپس مطابق با قصد مشترک با او رفتار نماییم.تجربه سالها مسئولیت مرکز به من نشان داده دلیل عمده عدم پرداخت بدهی از سوی مشترکان ضعف عملکرد ما در نحوه اطلاع رسانی و تعامل صحیح با ایشان بوده است.اینجاست که باید به مشتری حق بدهیم و بابت قصوری که داشتیم عذرخواهی نماییم.فراموش نکنید برای همه ما اتفاق افتاده بدون دریافت حتی یک انانس تلفنمان قطع شده و فریادمان تا آسمان طنین انداز بوده.
چقدرصبرداریم مااز۲۱هزارتومن نمیگذرین ولی مااز ۸۴ میلیونی طلبکاریم نه بازنشیته میکنن نه تشویقی نه معوقات میدن. خداخودت فقط شکم پروسیرچه خبر داره ازگرسنه وواقعا گرسنه .
حرف این خواننده را
البته شما متهمش میکنید به عصبانی
سلام سردبیر جان
در حال حاضر با سامانه شاهکار موبایل مشترکین در دسترس است
کاش قبل از قطع پیامکی برای مشتریان ارسال میشد
من میدونم همین جوری بدون ارسال پیامک تلفن مشتریان را قطع میکنند
به همون شماره زنگ میزنن و پیام پخش میکنن.
من نمیدونم ارسال پیامک چقدر هزینه داره ولی مدتی است سامانه های پیامکی بسته شده.
باید به همون پیام قطع اکتفا کنن
سلام .منطق حکم میکتد هر عملی را با سنگ محک قانون بسنجیم.اینکه میگن همیشه حق با مشتریست یک شعار تجاری تبلیغاتی است وگرنه اگر چنین بود اینهنه اختلاف بین مشتری و فروشنده وجود نداشت.به نظر بتده مشتری حق دارد در چارچوب قوانین هر شرکتی مطالبه گر باشد نه زیاده خواه. حق با مشتری کنایه از این است که اگر مشتری از سر عصبانیت از کوره در رفت فروشنده باید ساکت باشد و حق را به لحاظ اخلاقی به مشتری بدهد.مشتری حق دارد در مقابل عدم ارائه سرویس درست عصبانی شود و حتی بعضی مواقع کار به ناسزا بکشد ،فروشنده با سکوتش حق را به مشتری میدهدو سعی در آروم کردن او دارد. اینکه از نظر مالی حق با مشتری است یا خیر را قانون تعیین میکند.همان قانونی که در بدو دایری تلفن مورد توافق هردو طرف قرار میگیرد.در نهایت عرض میکنم که همیشه حق با مشتری نیست و ما برای احقاق حق خود از راه مسالمت آمیز وارد میشویم و مثل مشتری عصبانی نمیشویم.حق عصبانیت را از خود صلب میکنیم.
با سلام
سردبیر محترم با نظر شما مخالف هستم !
چرا؟
اولا گلی به جمال خراسانی ها که بدهی ۲۱۰۰۰ تومانی را قطع می کنند. در استان ما زیر ۱۰۰۰۰ تومان را هم قطع می کنند!
ثانیا آقای سر دبیر شرکت مخابرات باید اینقدر نقدینگی داشته باشد که بتواند حداقل تا سقف مبلغ مشخص وقابل توجه ای پای مشترکین صبر کند.
نه از جهت ملاحظه مشترکین هر چند ما باید به مشترکین فرصت پرداخت قبوض را بدهیم ،شاید دستشان تنگ باشد،شاید حواسشان نباشد،شاید پیامک ما نرفته باشد وشاید …
اما اگر مخابرات تلفن را قطع کند عملا به درآمد خود لطمه زده است (خصوصا درآمد تلفن ثابت) واین یعنی روی شاخه نشستن وشاخه را از بن بریدن است.
اما چرا مدیران مناطق به سمت قطع ودر نهایت تخلیه تلفن روی آورده اند!
یکی از آمارهایی که برای شرکت مخابرات ایران مهم است افزایش ماهانه درآمد تلفن ثابت است!
یعنی شرکت دنبال تشویق مشترکین جهت استفاده بیشتر از تلفن ثابت در ماه است ، اما حضرات مدیر ان مناطق بجای حل مسئله صورت مسئله را تغییر می دهند !
اگر درآمد کلی را تقسیم بر تعداد شماره های کارکن کنیم درآمد هر خط تلفن بدست می آید ، اما حضرات مدیران منطقه با کوچک کردن مخرج کسر (با تخلیه تعداد زیادی خط بدلایل مختلف از جمله بدهی) نتیجه کسر را افزایش می دهند و در ارزیابی ها مقام می آورند در سایت شما هم مانور می دهند!!!
ثالثا آیا می دانید بعضی از مشترکین برای پیدا کردن علت قطع ،پرداخت فیش ،خارج کردن از لیست تخلیه و… چقدر رفت وآمد می کنند و در نهایت چه هزینه ای می پردازد!
حتما می فرمائید با استفاده از فضای مجازی کار راحت شده !
اما آیا همه سواد رسانه ای دارند حتی بابا بزرگا ومادر بزرگا !
آقای سردبیر اگر این اذیت کردن مردم نیست پس اسمش چیه !
آیا مدیران مخابرا ت رعایت انصاف را می کنند!
رابعا آقای سردبیر فرمودید مخابرات برای هر خط در ماه ۸ تومان می پردازد اگر خط وصل باشد درآمد دارد .
اما اگر قطع باشد که همان مبلغ را هم از جیب می پردازیم!!!
لذا ملاحظه هم را بکنیم . پای هم صبر کنیم و دنبال حل مشکل هم باشیم ،نه برای هم مشکل درست کنیم .
یاعلی
شعار موفقترین شرکتهای بزرگ دنیا : همیشه حق با مشتریست
سلام
الان فرق کرده عزیزم ، یک شرکت موفق اول باید کارکنانش راضی باشند
حق با سردبیر هست ، دمش گرم!
آیا واقعا راضی میکند؟؟؟!!!!
اندکی تامل دوست عزیز
مخابرات ایران فقط بعنوان سهامدار عمده و حقوقی همراه اول روزانه میلیاردها تومان به جیب میزند
فکر میکنید مخابرات ایران که بیشتر اوقات حقوق کارکنان را به ماه بعد موکول میکند و گاها تا هشتم و نهم ماه بعد نقدینگی ندارد و یا مشترک بدعهدی کرده و صورتحسابش را پرداخت نکرده ؟؟؟؟!!!؛
نه عزیزان دل مخابرات ایران وقتی سهم همراه روند صعودی دارد نگهداری نقدینگی در بورس برایشان سود هنگفت دارد بطوریکه میتواند با آن حقوق چند ماه پرسنل را پرداخت کند بخاطر همین هرروز که حقوق ما رو دیرتر بدهد چند میلیارد برایش سوددهی دارد
پس جناب سردبیر شما وقتی اطلاعات ندارید لطفاً برای مخابرات دایه مهربانتر از مادر نشید
اونایی که بالا نشستن خیلی زرنگتر از این حرفا هستن
وقتی همه چی رو با هم قاطی میکنیم همین میشه دیگه
از کسی بخواهیم قبضش رو بده میشه مربانتر از مادر!
کاش …. ولش کن من که نمی تونم مثل شما رفتار کنم