مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

افتتاح پورتال جدید مخابرات ایران توسط مهندس صدری

مخابرات ما- مدیر عامل مخابرات ایران از ابتدای حضورش در دو سال گذشته به دنبال ایجاد ارتباط با کارکنان و مردم بوده است.او به روش های مختلف خود را در معرض سوال و خواست کارکنان قرار داده.

 

اینک خبر می رسد “از پرتال داخلی شرکت مخابرات ایران به همراه سامانه HR با تمرکز بر خبرهای مورد نیاز کارکنان شامل اطلاعات مفید مخابراتی برای کارکنان، ،با هدف افزایش تعامل بین بخشی کارکنان با مجموعه روابط عمومی شرکت و ارائه تولیدات رسانه ای و خبری مرتبط با هدف آگاهی بخشی برای کارکنان رونمایی شده” است.

روابط عمومی مخابرات ایران در توضیخ این پرتال جدید می نویسد  ۱۲ بخش خبری و خدماتی مختلف در نظر گرفته شده است که با همکاری بخش های شبکه و فناوری اطلاعات ، اخبار استان ها، برنامه های تحول شرکت، اخبار مربوط به حوزه های داخلی،خدمات رفاهی ، مالی ، اداری، منابع انسانی و مسئولیت های اجتماعی به صورت متمرکز و اختصاصی اطلاع رسانی می شود.

مهمترین نکته ای که در این پرتال توجه ما را به خود جلب کرده است  تعامل مستقیم مدیران سایت با خوانندگان است. قرار است در این پرتال به کامنت های خوانندگان پاسخ داده شود. بواقع اگر چنین چیزی اتفاق بیفتد بسیاری از شایعات و خبرهای نادرست زمینه ای برای رشد پیدا نخواهد کرد.

 

1222160cookie-checkافتتاح پورتال جدید مخابرات ایران توسط مهندس صدری

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. علی می گوید

    خداوند بزرگ همیشه وهمه وقت بدون هیچ دغدغه ای خودداندوسپدهخیلی وقت جلوتر برای این امرختیل آرزوی سلامتی و سربلندی راهمیشه و همه‌جا

  2. منوچهر طبائی می گوید

    سلام خسته نباشید
    من شهروند اهوازی هستم که به موقع قبوض تلفن ثابت رو پرداخت میکنم ولی متاسفانه هر دو سه ماهی تلفنم قطع میشه و بعداز یکماه با خواهش و التماس با شکایت به ۱۹۵ با هر بدبختی هزار منت وصل میشه آیا این حق منه؟ که هر سری باید کلی هزینه اشتراک اینترنتم تلف بشه بخاطر قطعی تلفن یا فرزند دانشجویم مشکل پیدا کنه خط تلفنم شماه ۰۶۱۳۵۵۳۱۴۳۳ بنام منوچهر طبائی با شماره همراه ۰۹۱۶۳۱۸۰۳۲۱ تو رو بخدا یکی به دادم برسه بخاطر شکایت به ۱۹۵ مخابرات منطقه اذیت میکنه باید به کجا و به کی مشکلم رو بگم پیشاپیش ممنون میشوم از شما بزرگوار

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      چرا باید تلفن شما قطع بشه؟
      لطفا یه سری به مرکز تلفن بزنید با رئیس مرکز حرف بزنید
      یا به دفاتر پیشخوان برین و ببینید چیه ماجرا
      شاید پیامک های قبض به دستتون نمی رسه

  3. ناظر می گوید

    سلام آفتابه لگن هفت دست شام و ناهار هیچی
    با با جان حقوق به‌موقع بدید سکه عقب افتاده بازنشسته ها رو بدید کسور صندوق استان ها رو بدبد پول نسخ بیمه معلم رو به موقع بدید معوقات باز نشسته هارو بدید گروه حق جذب رو زودتر بدید و بسیاری چیزهای ریز و درشت که مجال نیست شما تو دنیای خبر رسانی عقب افتادید یعنی این کاره نیستید فقط سایت های استانی روخراب کردید که خودتون گل کنید

    1. ناشناس می گوید

      احسنت خورد به هدف

  4. ناشناس می گوید

    خدمات رفاهی!

  5. کرمانی می گوید

    با سلام
    آقای سردبیر یک سوال داشتم.
    آیا ارتباط مستقیم با مدیر عامل در پرتال شرکت مخابرات ایران واقعا ارتباط با مدیر است یا نه اول سایر مدیران از جمله مدیر منطقه ارتباط را رصد می کند بعد ا اگر صلاح دید ند به مدیر عامل ارجاع می دهد؟
    با تشکر
    یا علی

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      تا آنجا که من دیده ام مدیر عامل به این مسائل حساس است و خودش پورتال ها را دنبال می کند
      حتی پیام های خشن را هم می خواند
      اینکه چطور جواب آنها را می دهد من نمیدانم چون از طریق دفترش پیگیری میکند و خبرش به من نمی رسد
      ولی تا بحال همه مواردی که حتی ماها پیام داده ایم خودش خوانده

  6. ناشناس می گوید

    رویا؟

نظرات بسته شده است.