مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دیدار سرپرست مخابرات اصفهان با اعضای کانون بازنشستگان

مخابرات ما-سرپرست مخابرات منطقه اصفهان امروز شنبه‌ ۲۵ مرداد ۹۹ به مناسبت روز “خانواده و تکریم بازنشستگان” با حضور در کانون بازنشستگان این منطقه با اعضای این کانون دیدار و گفتگو کرد.

مخابرات ما-به گزارش تیتربرتر و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان؛ ناصر مشایخی در این دیدار ضمن تبریک این روز به حضار اظهار کرد : بازنشستگان از مهم ترین اقشار یک جامعه هستند که در رشد و تعالی یک مجموعه اثر گذارند و سازمان ها باید از تجربه های آنان در مسیر تحقق برنامه های خویش بهره مند شوند.

وی افزود : بنیان خانواده به عنوان مهد پرورش استعدادهای افراد، بستری برای شکوفایی افرادی توانمند جهت توسعه منابع انسانی کشور است و به همین دلیل استحکام این نهاد سبب ایجاد جامعه ای پویا و هدفمند خواهد شد.

گفتنی است مشایخی در این نشست  ضمن تقدیر از پیشکسوتان عرصه مخابراتی ، در فضایی صمیمانه ضمن استماع صحبتهای ایشان بر استفاده از تمام ظرفیتهای موجود جهت تکریم و پاسخگویی به نیازهای این قشر تاکید کرد.

1223070cookie-checkدیدار سرپرست مخابرات اصفهان با اعضای کانون بازنشستگان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    خواهشمندیم به اقای مشایخی و رضوانی حراست که خیلی نگران قیمت فروش هتل اصفهان هستند بفرمایید هتل فروش رفته والان دغدغه بازنشستگان و کارکنان صندوق اصفهان تعیین قدر السهم سود هتل می باشد خواهشمندیم این نگرانی را به عرصه عمل اورده و با عدالت توزیع این سود انرا محقق کنید با تشکر

نظرات بسته شده است.