مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سوئیچ تلفن ثابت شهر قنوات به روز رسانی می‌شود

مخابرات ما-مدیر روابط عمومی مخابرات قم از به روز رسانی سوئیچ تلفن ثابت شهر قنوات به منظور استفاده از سیستم‌های نوین مخابراتی خبر داد.

مخابرات ما-به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، ابوالفضل احمدی نیا،مدیر روابط عمومی مخابرات قم با اشاره به این که سوئیچ فعلی مرکز تلفن ثابت در شهر قنوات قم قدیمی است ،اظهارکرد: با جایگزینی این سوئیچ با سوئیچ جدید، امکان ایجاد ظرفیت بیشتر و استفاده از سیستم های جدید مخابراتی نیز مهیا می‌گردد.

او افزود: عملیات برگردان سوئیچ قدیمی بر روی سوئیچ جدید از ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۹۹/۵/۳۰ (اولین دقایق روزجمعه) انجام می شود و با این برگردان شماره تلفن برخی از مشترکین قنواتی تغییر می‌یابد؛ و امکان بروز اختلال در شماره‌ها  به مدت ۷۲ ساعت وجود دارد.

مدیر روابط عمومی مخابرات قم در پایان گفت: شماره جدید مشترکینی که شامل تغییر شماره گردیده اند به اطلاع مشترکین رسانده شده است. ودر سامانه ۱۱۸ نیز ثبت شده است.

شهر قنوات در بخش مرکزی از توابع شهرستان قم واقع شده‌است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری رسمی سال ۱۳۹۵، برابر با ۱۱٬۶۶۷ نفر بوده که بعد از شهر قم پرجمعیت‌ترین شهر استان است و همچنین مساحت آن طبق طرح‌های مصوب ۳۰۸ هکتار است. فاصله قنوات با شهر قم ده کیلومتر و قنوات نزدیک‌ترین شهر به قم محسوب می‌شود. شغل اصلی ساکنین آن دامداری و کشاورزی است و بیشتر مردم دارای گویش و لهجه‌ی لکی هستند.

1223640cookie-checkسوئیچ تلفن ثابت شهر قنوات به روز رسانی می‌شود

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.