مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شرکتی های خدمات اول فردا منتظرواریز حقوق باشند

مخابرات ما. خلاصه می نویسم چون جزئیات بیشتر شما را آزار خواهد داد.

حقوق نیروهای شرکتی در استانهای باقیمانده -۴ استان و ستاد خدمات اول- فردا پرداخت خواهد شد. پول امروز دیر رسیده جابجا نشده مانده برای فردا.

فردا شعبه بانک صادرات که حقوق شرکتی ها را واریز می کند تعطیل است اما با هماهنگی خدمات اول فردا نفر آنان سر کار خواهد بود.

همه هماهنگی های خدمات اول انجام شده تا بحال، مشکل از ستاد مخابرات ایران و معاونت مالی است که هر ماه امروز و فردا می کند.

بعنوان سردبیر واقعا عصبانی هستم.واقعا شدت ناراحتی من را هرگز در این لحظه نمی توانید درک کنید.من از مدیر مالی شرکت خدمات اول تشکر میکنم که هنوز حقوق نیروهای ستادی خود را پرداخت نکرده است.این شرکت می تواند بگوید کارمندان من هم هنوز حقوق نگرفته اند.

اما در مخابرات ایران هم رسمی ها حقوق گرفته اند هم شرکتی ها! در استان تهران هم!.

بگذریم.هنر مالی ها بیش از اینهاست که در قلم بگنجد.کاش حداقل اطلاع رسانی شان در مخابرات ایران درست و حسابی بود.هر چه مدیر عامل اهل تعامل و اطلاع است معاونش اهل کنار و حاشیه است!

فقط دعا می کنم قبل از آغاز تعطیلات این دو ریال حقوق پرداخت شود.

 

 

1225490cookie-checkشرکتی های خدمات اول فردا منتظرواریز حقوق باشند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. امیر می گوید

    تنها دلخوشی ما تو این خراب شده محبت و معرفت شماست سر دبیر جان ، خدا بهتون سلامتی و عزت و آبرو بده کاش یک مو از این حس انسان دوستی و معرفت شما در بدن اینها بود …
    حرف برای گفتن زیاده خلاصه بگم ما از این ظلمی که به ما میکنند راضی نیستیم خدا به زودی نتیجه این رفتار رو بهشون نشون میده …

  2. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر جان زیاد حرص نخور
    یه شعر از پروین اعتصامی تو کتاب فارسی داشتیم ‌‌که شاه بیتش این بود :
    ما را به رخت و چوب شبانی فریفته است
    این گرگ سالهاست که با گله آشناست

نظرات بسته شده است.