مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

روز انتخابات استانی است، evote.tci.ir

مخابرات ما- امروز شنبه ۱۵ شهریور، روز انتخابات کمیته های انضباطی در استانهاست.

انتخابات کمیته انضباطی در دو بخش مختلف برگزار می شود.امروز شنبه بخش استانی آن برگزار می شود و کارکنان در گروه (کارشناسان یا سرپرستان) رای می دهند.

برای ورود به سایت باید به آدرس زیر بروید (evote.tci.ir) .

نام کاربری و رمز عبور همان اطلاعات ثبت شده در Hr می باشد. با همان نام کاربری وارد سایت می شوید و رای می دهید.رای دادن روند بسیار ساده ای دارد و خوشبختانه ساده طراحی شده است.

(سوالی که مطرح شده در مورد جایگاه کارشناس و مسئولان واحدهاست.این همکاران جزو دسته سرپرستان قرار می گیرند.هر چند در زمان رای دادن فقط اسامی گروه خاصی به شما نشان داده می شود که می توانیدرای بدهید.)

1228210cookie-checkروز انتخابات استانی است، evote.tci.ir

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. رضا می گوید

    پس این مصوبه ۱۷ اذر کی اجرا میشود تا کی با ید منتظر حق و حقوق از دست رفته به انتظار بمانیم مدیر عامل هم دستور اجرا داه ولیکن معلوم نیست چرا انجام نمی شود؟

  2. ناشناس می گوید

    نظر ما آقای وحید سلیمی از اداره رفاه کارکنان اداره کل منابع انسانی( مهندس انسان شریفی است )

  3. کارمند کوچولو می گوید

    سلام اگر کارشناس مسئولان جزو رده سرپرستان هستند پس چرا در زمان تعیین ودادن حق سرپرستی و حق جذب(که قراره بزودی داده شود) امتیاز این عزیزان را مثل کارکنان وکارشناسان در نظر می گیرند لذا حالا که جزو رده سرپرستان هستند باید مزایای متناسب با آن را و آنهم نزدیک به امتیازات رئیس اداره دریافت کنند
    متاسفانه یک بام ودو هوا رفتار شده است

  4. اکبر می گوید

    سلام احتراما سردبیرمحترم برای انتخاب سرپرست کارکنان دونفری رای گیری میشه فرداست؟چون تو سایت رفتم نوشته ولی اسامی کاندیدای کارکنان نمیاداحتمالا فرداست اگردرسته بفرماییدباتشکرامروزکارشناسان وسرپرستان است.

نظرات بسته شده است.