مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پیگیری مشکل ۵ هزار بازنشسته شرکت مخابرات خوزستان

مخابرات ما-آوایی از پیگیری و حل مشکل پنج هزار بازنشسته شرکت مخابرات خوزستان در دیدار با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

مخابرات ما-«سید احمد آوایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، با اشاره به دیدار با جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار کرد: این جلسه‌ با حضور نمایندگان بازنشتگان شرکت مخابرات کشور برگزار و نسبت به رتبه‌بندی و پرداخت حقوق بازنشستگی بحث و تبادل نظر شد.

 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این دیدار مقرر شد پرداخت حقوق بازنشتگی بر اساس پایه حقوق تنظیم شود و معاون رییس جمهور در این‌باره قول بررسی و همکاری داد.

 

وی با اشاره به مشکلات بیش از پنج هزار بازنشسته شرکت مخابرات خوزستان اضافه کرد: شرکت مخابرات دارای قریب به ۴۸ هزار بازنشسته است که از میزان پنج هزار نفر مربوط به بازنشستگان خوزستان هستند.

 

آوایی با بیان اینکه همه این بازنشستگان با مشکلاتی از قبیل عدم اجرای نحوه درست آیین‌نامه پرداخت حق و حقوق مواجه هستند یاد آور شد: با توجه به وضعیت اقتصادی ضروری است هر چه زودتر مشکل این قشر از جامعه حل و فصل شود.

1231550cookie-checkپیگیری مشکل ۵ هزار بازنشسته شرکت مخابرات خوزستان

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.