مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نامه پذیرش قطعی مصوبه ۱۷ آذر برای مهندس صدری ارسال شد

مخابرات ما- سرانجام دکتر قنبری بعنوان نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با ارسال نامه ای به مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، مصوبه ۱۷ آذر را پذیرفت.

 

مخابرات ما– در تجمع اخیر، مهندس آذری جهرمی یکی از مشاورین خود به نام دکتر قنبری را به عنوان نماینده وزارتخانه در پیگیری مطالبات کارکنان معرفی کرد.

اینک دکتر برات قنبری مشاور وزیر ارتباطات در  امور بازارهای اقتصادی و سرمایه ای و همچنین نماینده وزیر در پیگیری مطالبات کارکنان  طی نامه ای به مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران مصوبه ۱۷ آذر و همچنین مصوبات پیشین نمایندگان کارکنان و بازنشستگان را با ستاد اجرائی و مدیر عامل مخابرات ایران، پذیرفته است.

دکتر قنبری در این نامه به مدیر عامل مخابرات ایران می نویسد “با تشکر مجدد از جناب آقای دکتر مخبر از همکاران و پیشکسوتان مخابرات کشور و رئیس محترم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  که طی نامه شماره  ۲۰۳۴۵۲۷/ ۷۰/س به تاریخ ۹۹/۰۶/۱۷ به عنوان سهامدار عمده موافقت خود را با صورتجلسات فوق اعلام فرمودند و بدین وسیله ضمن اعلام موافقت و دستور اقدام سریع وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  جناب آقای مهندس آذری جهرمی و نظر مساعد دولت محترم مقرر نمایید  موضوع فروش سهام همراه اول و یا املاک قابل نقد کردن فوری، با اولویت در جلسه هیئت مدیره مطرح شود تا منافع مالی لازم برای پرداخت مطالبات تأمین شود علاوه بر آن لازم است نکات مهم زیر مورد توجه فوری قرار گیرد.”

به این ترتیب دولت به عنوان دومین سهامدار بزرگ مخابرات، مطالبات کارکنان و بازنشستگان را به رسمیت شناخته و ابزار کافی در اختیار مدیر عامل قرارداده تا این مطالبات در زمانی کوتاه پرداخت گردد.

در بخش های مختلف این نامه ۵ بند مورد تاکید قرار گرفته است:

  • همکاران بازنشسته محترم شرکت سهامی تلفن ایران حتماً در فاصله زمانی تا ۲۵ ام هر ماه حقوق بگیرند و در صورت امکان تحت پوشش یکی از بیمه های تامین اجتماعی و یا بازنشستگی قرار گیرند.
  •  اساسنامه صندوق پس انداز کارکنان شرکت مخابرات ایران  مجدداً بازنگری شده،  مورد حسابرسی مجدد قرار گرفته و ضمن حفظ استقلال این صندوق‌ها و مشارکت فعال کارکنان در مدیریت آنها، کسری های صندوق تامین و مطالبات بازنشستگان در اسرع وقت ممکن پرداخت شود.
  •  لازم است صندوق پس انداز ایثارگران هم سازماندهی و مدیریت آن به خود عزیزان واگذار و مطالبات آنها از شرکت در اسرع وقت پرداخت شود .
  •  اجرای کسورات مشمولان صندوق بازنشستگی کشوری همانند قوانین سازمان تامین اجتماعی و هماهنگی و اجرای بند “د” ماده ۲۱ قانون خدمات کشوری به طور همزمان توسط سازمانهای بازنشستگی کشوری و تامین اجتماعی به طور جدی پیگیری شود .
  •  پیگیری و لزوم هماهنگی با بیمه دانا جهت پرداخت مطالبات معوقه بازنشستگان و شاغلین و نیز اصلاح شیوه پرداخت نسخه بیمارستانی توسط بیمه معلم از خواسته های برحق همکاران است.

کلیه  این موارد در مصوبه ۱۷ آذر و اواخر بهمن ماه ۹۸ به تفصیل ذکر شده و مورد قبول سهامدار بزرگ مخابرات(ستاد اجرائی)قرار گرفته بود که اینک دولت نیز به صراحت آن را پذیرفته است.

 

 

1232710cookie-checkنامه پذیرش قطعی مصوبه ۱۷ آذر برای مهندس صدری ارسال شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
28 نظرات
  1. رضا می گوید

    با سلام
    پس چرا صحبتی از گروه ها و مدارک تحصیلی در بند ها نبود؟

  2. داود می گوید

    تا به حال چندین بار راجب مصوبه ۱۷ اذر دستور اجرا داده شده حتی چندی قبل از همین دستور ستاد اجرایی فرمان امام دستور اجرا توسط جناب مهندس صدری داده شد و برای تامین منابع ان هم از سود سهام ۵۰ درصد برای این امربر داشتند و حالا تازه دستور فروش سهام همراه اول و فروش املاک مخابرات داده شده است که اینهم چقدر طول بکشد معلوم نیست با این افرادی که در شرکت مخابرات قرار گرفتند این کار انجام شدنی نیست چون پایه بنیاد این شرکت همیشه افرادی را در اینگونه مسیولیتها قرار میدهند که غیر از منافع خودشان برای دیگران فکر نمی کنند و برای حق و حقوق افراد پایین تر از خودشان اصلا” فکر نمی کنند چه معاونت مالی و چه معاونت توسعه منابع انسانی هیچ کدام راضی به این کار نیستند به غیر از جناب مهندس صدری بقیه مخالفند.

  3. حسین می گوید

    سلام مگه سود سهام اخبار رو از ۵۰ تومن نصف نکردند.مگه نگفتن نیمی از سود سهام ۹۸ رو نگه میداریم تا نقدینگی پرداخت رفاهیات و حقوق معوقه تامین بشه تا بتونن مطالبات پرداخت نشده ده سال گذشته را پرداخت کنن.پس چرا دوباره برای تامین نقدینگی می‌خوام املاک رو بفروشن.من که سر در نمیارم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اونا کافی نیست
      هر کدوم یه بخشی رو تامین میکنن

نظرات بسته شده است.