مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سرمایه گذاری هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی ایرانسل در قشم

مخابرات ما-بر اساس تفاهم نامه ایرانسل و سازمان منطقه آزاد قشم، ایرانسل تا پایان امسال هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالدر قشم سرمایه گذاری می‌کند.

مخابرات ما-به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، مدیرعامل شرکت ایرانسل گفت: پیش از این، ایرانسل هزار و ۶۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در قشم کرده است.
بیژن عباسی آرند با بیان اینکه بیش از نیمی از دیتای کشور از این طریق ایرانسل تامین می‌شود، افزود: با اجرای این تفاهم نامه، خدمات نظام یافته و ساختارمند برای جزیره قشم فراهم می‌شود.

عباسی آرند گفت: جزیره قشم به عنوان نمونه شهر هوشمند، با بهره مندی از زیرساخت‌های توسعه‌ای شرکت ایرانسل به سوی تبدیل شدن به شهر هوشمند پیش می‌رود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز گفت: ایجاد یک منطقه هوشمند با هدف ایجاد زیرساخت‌های توسعه در مناطق آزاد یکی از مهمترین ماموریت‌های منطقه آزاد قشم است.
حمیدرضا مومنی افزود: زیرساخت‌های مهمی در حوزه سوخت، پالایشگاه، نیروگاه و حوزه گردشگری در جزیره قشم ایجاد شده است که با استفاده از زیرساخت ارتباطی، این ظرفیت وجود دارد تا قشم تبدیل به اولین شهر هوشمند کشور شود.
وی گفت: با امضای این تفاهم نامه، خدمات نظام یافته و ساختارمند در حوزه‌های ناوگان و انبارها، کارگروه قاچاق کالا و ارز، سیستم سرور‌ها و دیگر حوزه‌ها برای مردم قشم به وجود می‌اید.
به گفته مومنی ارائه و توسعه خدمات ارزش افزوده و تولید محتوای دیجیتال، توسعه زیرساخت‌های فنی و ارتقای پوشش شبکه مخابراتی و اینترنت پرسرعت در جزیره قشم، ارائه محصولات و امکانات مربوط به شهر هوشمند نیز بخشی از اهداف این تفاهم نامه است.
1239000cookie-checkسرمایه گذاری هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی ایرانسل در قشم

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.