مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تلاش برای رفع مشکل آنتن‌دهی مسیر تهم – چورزق

مخابرات ما-فرماندار شهرستان طارم گفت: مشکل آنتن‌دهی مسیر ارتباطی تهم – چورزق با ایجاد دو سایت شرکت ایرانسل در این مسیر تا پایان دولت مرتفع خواهد شد.

مخابرات ما-ستار صفری صبح امروز (۱۹ مهرماه) در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان طارم، ضمن بررسی مسایل و مشکلات ترافیکی این شهرستان بر جدیت مدیران جهت حل مشکلات مردم تاکید کرد و افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و کمبود اعتبارات، مدیران در رفع مشکلات مردم باید اولویت‌ها را در نظر گرفته و از هیچ تلاشی در راه خدمت‌رسانی صادقانه و حل مشکلات مردم دریغ نکنند.

وی با اشاره به وجود نقاط حادثه‌خیز در برخی از مناطق شهرستان از تصویب ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی استان جهت رفع نقاط حادثه خیز و نواقصات ترافیکی خبر داد.

فرماندار شهرستان طارم تاکید کرد: مدیران مربوطه باید ضمن انجام بازدید جهت بررسی دقیق مشکلات ترافیکی شهرستان، اولویت‌های منطقه را جهت استفاده از این اعتبار لحاظ کنند تا شاهد حل برخی از مشکلات در این حوزه باشیم.

وی با اشاره به پیگیری برق‌رسانی به روستای شیرمیشه طارم، یادآور شد: تا پایان دولت، از محل اجرای این پروژه، دو سایت ایرانسل در محور تهم – چورزق ایجاد خواهد شد که با توجه به این اقدام مشکل آنتن‌دهی این مسیر ارتباطی برطرف خواهد شد.

صفری با تاکید بر ضرورت اهتمام‌ جدی در اجرای مصوبات شورای ترافیک، یادآور شد: اجرای این مصوبات می‌تواند نقش موثری در کاهش ترافیک شهری و تصادفات داشته باشد.

1239010cookie-checkتلاش برای رفع مشکل آنتن‌دهی مسیر تهم – چورزق

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.