مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

رسمی ها- محاسبه معوقات حق سرپرستی و منزلت شغلی

مخابرات ما- بر اساس خبر رسیده در محاسبات فیش کارکنان برای ماه مهر، معوقات حق سرپرستی  و منزلت شغلی از تاریخ ۲۲ بهمن ۹۸ تا امروز محاسبه شده است.

همزمان با اضافه شدن این آیتم، جمع رقم پرداختی به عنوان جبران خدمت نیز برای کارشناسان و کارشناس مسئولان و روسای مراکز محاسبه و از فیش این ماه کسر شده است.

گفته می شود رقم تفاوت این دو رقم برای این گروه حدود ۵۰۰ هزار تومان شده است. یعنی تقریبا محاسبه جدید و قدیم مشابه یکدیگر است.

ضمن اینکه تفاوت رقم رفاهیات سال ۹۳ نیز برای رسمی ها در همین فیش محاسبه شده که رقم آن زیر ۴۵۰ هزار تومان است.

 

۱-رقم ها را از این جهت اعلام می کنیم که دیگران گمان نکنند با این محاسبه مبالغی نجومی به این گروه از رسمی ها پرداخت شده است.

۲- این اعداد فقط روی فیش آمده.در زمان پرداخت ممکن است در لیست پرداختی منظور نشود.(فعلا محاسبه اش انجام شده)

 

 

1241390cookie-checkرسمی ها- محاسبه معوقات حق سرپرستی و منزلت شغلی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
15 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام اقای سردبیر و ممنون از زحمات و اطلاع رسانی…
    در خصوص اینکه فرمودید مبلغ حدود ۴۵۰ هزار تومانی مربوط به تفاوت رفاهیات سال ۹۳ میباشد اشتباه نمیکنید؟
    چون با جدولی که بنده دارم فقط بابت تفاوت ۴ قلم از رفاهیات(خواربار-مسکن-ایاب ذهاب-نهاری) در هر ماه از سال ۹۳حدود ۲۳۰هزار تومان تفاوت ایجاد و برای ۱۲ ماه سال ۹۳ حدود ۲میلیون و هفتصدهزار تومان تفاوت بدهکارند( جدای از سایر رفاهیات آن سال)
    حالا چطور تفاوت سال ۹۳ میشود زیر ۴۵۰هزار تومان؟
    میشه روشن تر توضیح دهید…؟

  2. ناشناس می گوید

    مسیولین استان مرکزی برای چی جبران خدمات بدهند از حق و حقوق پرسنل اصلا” حرفی نمی زنند به خاطر اینکه حلقوم خودشان پر میشودتازه اگر چیزی هم تهران بدهد اینها اصلا” پیگیری نمی کنند که خدا نکرده اسمشان نیاید نکند از تشویقات و پولهایی که برای خودشان می اید کم شود

  3. ناشناس می گوید

    چه حق سرپرستی و منزلت شغلی به کارشناسا ن و کارشناس مسیو لان دادند که اینهمه بوق و کرنا راه انداختند که بقیه کارمندان که اطلاع ندارند می گویند یقین چه خبر است حکمی که به بنده زدند برای منزلت شغلی و حق سرپرستی دقیقا” همان رقمهای موجود در حکم اول اسال در این حکم جدید جایگزین شده تازه از مبلغ سنواتی بنده نسبت به حکم اول سال کم شده خاطرتان جمع اینها غیر از خودشان و مدیران رده بالا به زیردستای خودشان چیزی عنایت نمی کنند.

  4. ناشناس می گوید

    سلام
    با تشکر از اطلاع رسانی سردبیر عزیز

  5. دست و جیغ و هوررا می گوید

    آقای صدری عجب صبری خدا دارد

  6. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر یعنی از این خبر نصفه نیمه تر هم وجود داره!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      هر چی میدونستم همین بود
      اگر نمیخوای میتونم پاکش کنم

      1. ناشناس می گوید

        چرا زود ناراحت میشید….. شما که اهل استدلال و منطق در گفتگو بودید… نه تهدید و …

  7. ناشناس می گوید

    این همه گرد و‌خاک فقط به خاطر همین بود!!!!!!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      این یک بخش از گرد و خاکه

  8. بی اعتماد می گوید

    سلام جناب سردبیر
    یک روز کامل تعطیلی عید به عنوان کشیک آمدیم و نیز ۱۶ ساعت روز جمعه برای انتخابات در مرکز حاضر شدیم .فکر می کردیم مبلغ جبران خدمت برای اضافه کاری در این روزهای تعطیل بود که حضور داشتیم.من نمیدونم چه ربطی به منزلت شغلی دارد که باید کسر شود.معلوم شد باید اعتماد ما به گزینه “بی اعتمادی ” بیشتر از قبل شود.باشد تا انتخاباتی دیگر !! در مواقعی که مسئولین جهت “بله” گفتن به مقامات سیاسی منطقه کارمندان را بی اجر و مزد بکار می گیرند اوضاع همین است.از مسئولین باید سوال کرد ۱۰ الی ۱۵ روز مرخصی نرفته و هدر رفته در سال کمه که حالا باید جور حضور روزهای تعطیل را هم بکشیم؟در پایان عرض می کنم که اگر در ورود و خروج بنده نگاه کنید یک روز پیدا نمی کنید که حداقل ۱۵ دقیقه زودتر از موعد و ۳۰ دقیقه دیرتر از موعد نباشد.پیش می اید بنا به ماهیت شغلی برحسب ضرورت چه شب ویا روزهای تعطیل در مرکز حاضر شوم که در این زمانها توقعی برای جبران خدمت نیست. عاشق کارم هستم و به شدت از سوء استفاده بیزارم.

  9. ناشناس می گوید

    از اول هم معلوم بود اینکه زود برای منزلت شغلی و. دست به کار شدند برای این بود که با خیال راحت مبالغ آنچنانی را تحت عنوان حق مدیریت به خودشان اختصاص دهند.یادمان نرفته سال ۸۹ یا ۸۸ وقتی جدول حقوق و دستمزد اعلام شد کارشناسان وکارشناس مسئولان اعتراض کردند آقایان هم حق مسئولیت همه را نصف کردند اما به مدیران قول دادند که نصف بقیه را به تدریج پرداخت می کنند.حالا با اضافه کردن ۲۰ امتیاز به کارشناسان و کارشناس مسئولان،۴۰۰ امتیاز به بالای خودشان را طبیعی می کنند.

  10. فنی می گوید

    حکایت کار ما است : آفتابه لگن هفت دست شام و نهار هیچ

  11. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    سلام برای بازنشستگان. خبری از تفاوت رفاهیات و اعیاد. و۳/۴سربازی ویا…..نیست.

  12. ناشناس می گوید

    بجز استان مرکزی و مازندران همه استانها جبران خدمات داشتن
    واقعا مسئولین استان مرکزی و مازندران تو چه فکری بودن و هستن؟؟/خجالت هم که نمی کشن که حق و حقوق پرسنل را نمیدن

نظرات بسته شده است.