مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آقای معاون مالی! حداقل فیش حقوقی را روی سایت بگذارید!

مخابرات ما- به ۳۰ مهر رسیده ایم. از پرداخت حقوق در روزهای ۲۵ ام صرف نظر کرده ایم.فقط حداقل فیش حقوق را روی سایت بگذارید تا بتوانیم اندازه درازی پایمان را مشخص کنیم.

گفته اند پایت را بقدر گلیمت دراز کن!
ما هم گلیممان بقدر حقوق دریافتی است.روز به روز هم کوچکتر می شود اما ما دیگر آرزوی دریافت حقوق مناسب هم نداریم آرزوهایمان مثل گلیم هایمان کوچک شده است.

 

از معاون مالی شرکت مخابرات می خواهیم اگر ممکن است، اگر ناراحت نمی شوند، اگر فرصت دارند همین فیش حقوقی را روی سایت بگذارند تا اندازه گلیم این ماهمان مشخص شود!

 

1241460cookie-checkآقای معاون مالی! حداقل فیش حقوقی را روی سایت بگذارید!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
12 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام خدمت سردبیر محترم
    اینکه میگویم به شاغلین که ۳/۴ خدمت سربازی دارند یک مقطع تحصیلی بالاتر میدهند چرا به بازنشستگان نمیدهنددیدم اجکام صادر شده است مثلا کارمندی ورودی ۱۳۶۹ بوده ومیتوانسته با خدمت سربازی بازنشست شود چرا بازنشست نشده است الان که بازنشست شود میتواند ۳۵ روز حقوق از تامین اجتماعی بگیرد ولی ما ۳۰ روز حقوق دریافت میکنیم ایشان یک مدرک بالاتر (مثلا فوق دیپلم باشد گروه ۱۴ است ولی لیسانس محسوب شود گروه ۱۷ میشود ) این تفاوت سه گروه ومبلغ ایثارگری خیلی بیشتر از آن میباشد که بازنشسته میگیرد بهر حال میبینم حق بازنشسته ضایع شده است وباید یک مدرک تحصیلی بالاتربه بازنشستگان نیز پرداخت شود نمیدانم آیا حق مطلب ادا شد یا نه ؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ببینید.
      اونی که بالای سی سال هست دیگه بهش گروه نمیدن
      اگر هم بدن مال قبل از سی سال خدمتش بوده
      نهایتش بهش رتبه میدن بجای گروه
      حالا من یه جور دیگه مقایسه می کنم ولی امیدوارم شما ناراحت نشین
      شما بازنشست شدین پاداش تشویقی گرفتین که پاداش سنواتی و تشویقی روی هم پول یه خونه بوده
      حالا چی؟
      هر چقدر که بگیره با برنج کیلو ۳۵ هزار تومن چی میشه؟
      از من میشنوین هر چه زودتر آدم به پولش برسه بهتره.

  2. حسن پاليزدار می گوید

    در استان البرز خانم فامیل… را با ۶سال سابقه رئیس پرداخت گذاشتن فیش ها چهارم ماه بعد از حقوق گذاشته میشه امان از بی تجربه بودن

  3. ناشناس می گوید

    باسلام بااین دستورالعمل جدید حقوق بازنشستگان باز هم کارمندان رده پایین تر هیچ بهره ای نمی برند وکارمندان رده بالاتر توانمندتر میشوند خودتان قضاوت کنید آیا کارمندی که تحصیلاتش پائینتر بوده در طی سی سال کار نکرده که آن که بالاتر بوده کرده باشد آنهایی که تحصیلاتشان بالاتر بوده در زمان اشتغال هزینه مدرک خود را گرفته اند دلیلی برای گرفتن حقوق بیشتر در زمان بازنشستگی نیست و همیشه کارهای سخت وطاقت فرسا را همین رده پایینی ها انجام میدهندو قانون جدید قشر مستضعف جامعه رابیچاره تر و اختلاف طبقاتی بوجود می اورد سردبیر محترم درد دل ما رابه گوش همه برسانید شاید مسیولین هم روی این مسئله فکر کنند

  4. ناشناس می گوید

    چشم.لطفا به فتح چ و ضم ش بخوانید.

  5. ناشناس می گوید

    مدیرعامل ها با ۳۵ میلیون حقوق و معاونان مالی منطقه با ۱۸ تومان حقوق ،نیازی ندارن به حقوق سر وقت. آدمهای بی معرفت

  6. نماد ریا و تظاهر می گوید

    عزیزان هیئت مدیره،مدیر عامل و سایر سهامداران محترم،با نهایت مسرت اعلام می دارم بازی سعی و خطای شما کاملا نتیجه مثبت داشته است.لطفا وارد مرحله جدید شوید در این مرحله دیگر نیازی به پرداخت حقوق نیست بلکه حقوق پرداختی سنوات گذشته را به عنوان بدهی کارمندان در نظرگرفته و از اموال خودشان یا بستگان آنها وصول فرمایید.
    و من الله توفیق

  7. رساگو می گوید

    سلام جناب سردبیر،اگر سوالی ازهمکاران پرداخت حقوق منطقه خودتان می پرسیدید متوجه می شدیدکه گذاشتن فیش حقوق ازطریق اداره پرداخت حقوق میسر می باشد واقای راسخ دراین خصوص کاره ای نیستند،سلامت وشاد باشید

    1. حسین پاليزدار می گوید

      در البرز بی تجربه بودن رئیس حسابداری خانم…. فامیل… فیش ها چهارم ماه بعد از حقوق گذاشته میشود

    2. عباس می گوید

      البرز همچنان آخر است

  8. مریم می گوید

    گذاشتن هیچ خبری نیست فقط آپشن حق سرپرستی بالا رفته

  9. مهدی می گوید

    سلام زنده باشید سردبیر عالی بود

نظرات بسته شده است.