مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طنز امروز – زبون دراز: بنویسید مخابرات بخوانید شاتل!

مخابرات ما (زبون دراز) –  هر زمانی که بزرگان تصمیم  می گیرند حرکتی در مخابرات انجام دهند تن و بدن ما می لرزد! انگار ویبره ۷ ریشتری به بدن ما وصل کرده اند!

سابقه کار خراب است خب!  کار بزرگ و بسیار هنرمندانه ی خصوصی سازی در مخابرات چنان لرزه ای بر بدن نحیف ما انداخت که هنوز بعد از ده سال روی ویبره  کامل هستیم!

 

اخیرا کار بزرگ دیگری قرار است انجام شود! قرارداد همکاری مخابرات و شرکت های خصوصی از جمله شاتل با مدیریت وزارت ارتباطات،

بله این خبر باعث شده همانطور که روی ویبره هستیم ، با نگرانی همه چیز را دنبال کنیم.

 

خلاصه داستان این است که در راستای یک همکاری سازنده و شفاف! شاتل در هر جایی که دلش خواست می تواند برای فروش تلفن ثابت و اینترنت کافو نصب کند.در عوض مخابرات وظیفه دارد زیرساخت های مناسب را برایش فراهم کند! فیبر بکشد و پهنای باند مناسب بدهد!

 

حالا اگر یک نفر مثل ما سر از تخم در بیاورد و بپرسد: اگر مخابرات خودش چنان پول و قدرت و توانایی دارد که می تواند در محل های مورد نیاز شرکت شاتل زیرساخت کافی فراهم کند، چرا تاکنون نتوانسته این زیرساخت را برای خودش  و مشتریانش فراهم کند!؟

اگر هم قرار است از عالم غیب کمکی به مخابرات برسد تا بتواند زیرساخت را برای شاتل فراهم کند، چرخاندن لقمه دور سر است!خودشان مستقیم به شاتل کمک کنند خب!

اگر هم خدایی ناکرده گوش شیطان کر، هدف کمک به مخابرات است،  چرا بدون دلیل و واسطه این کمک را مستقیما به خود مخابرات نمی کنند تا بتوانند جواب مردم و متقاضیان را در مناطق محروم و یا برخوردار بدهد؟!

 

دلم نمی خواهد اصلا به این فکر کنم که “برای کمک به شاتل راهی بهتر از این پیدا نکرده اند! “مخابرات بعنوان حامل، هزینه می کند زیرساخت می سازد(کاری که تاکنون برای خودش نتوانسته انجام دهد) سپس صاف در اختیار شرکتی مثل شاتل قرار می دهد!

یعنی لقمه را طوری بچرخانیم که کسی نفهمد!

 

ما پیشنهاد بهتری به صاحبان سهام مخابرات داریم! هم دولت و هم ستاد و وابستگانش!

این پیشنهاد در راستای (بنداز و راحت شو) کار همه را راحت می کند.سهامدار عمده می خواهد از شر مخابرات ثابت و کارمندانش راحت شود حتی اگر آن را به دولت برگرداند دولت می خواهد تابلوی مخابرات را برعکس کند چرا که آن را مزاحم بخش خصوصی های خصوصی تر می داند!

پس باید راهی جهت خلاصی از دست مخابرات پیدا کنیم!

 

آقا بدون تعارف این تابلوی (مخابرات)  را اگر عوض کنید بسیار کم هزینه تر خواهد بود! ما که در طی این سالها چند بار تابلوهای سر در مخابرات استان ها را عوض کرده ایم، این بار هم روی همه دفعات قبلی! اسم مخابرات را بردارید بنویسید شاتل! تازه زحمت چرخاندن لقمه هم کم می شود!

ما هم بعنوان زبان دراز از همه خواهش می کنیم چند روزی چشم هایشان را ببندند! چطور است؟

1241430cookie-checkطنز امروز – زبون دراز: بنویسید مخابرات بخوانید شاتل!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
15 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    خوشم میاد کامنتای دوستان مخابراتی رو میخونی هیچ حرفی از حق مشتری برای داشتن انتخاب‌های دیگه نمیبینی توش. این گویای همه چیزه. مشتری مهم نیست صرفا کل بازار میخواید دست شما باشه. حالا مشتری رضایت داشت یا نداشت ب درک( که اکثریت مشتریان اینترنت مخابرات رضایت ندارند)

  2. ناشناس می گوید

    برداشته شدن انحصار یعنی زلزله بر اندام شما ؟ بدعادت شدید . سرویس بی کیفیت دادید انحصارم داشتید حالا سخته براتون

    1. کارمند دلسوز می گوید

      نکنه شما بر ای شاتل یا اسیاتک کار میکنید؟ شما زیاد حرص و‌جوش انحصار مخابرات رو‌نخورید . کسی هم‌از اینکار نمیترسه . واقعیت این هست که این شرکتها اگر راست میگن بیان هزینه واقعی فیبر و داکت و سبم رو‌پرداخت کنند از این سرویسها هم استفاده‌کنند نه با این درصد پایین از تمامی زیر ساخت مخابرات استفاده‌کنند. الان هم با رانت وزیر و‌ سازمان تنظیم و‌مدیریت مخابرات و قوانین سازمان تنظیم که به نفع این شرکتها هست توانستند این قرارداد ترکمنچای رو بدست بیاورند. خدا داند که‌چه مسایلی پشت پرده انجام شده و چه کسانی نفع می برند. شما تنتون از این مسایل بلرزه ما کارمندان از این موارد زیاد دیدیم و نلرزیدیم.

      1. ناشناس می گوید

        اولا صرف نظر ازینکه برای شاتل کار میکنم یا خیر، بد باشم یا خوب، حرفم حقیقته و مردم از انحصار طلبی خوششون نمیاد. دوما هم خیر شاتل کجا بود.شما هم اگر برخوردهای اجتماعی آموخته بودین و فکر کردن و حرف زدن و شنیدن بلد بودید هر کس که مخالف نظر شما بود رو تو جبهه شرکت رقیب نمیدید
        من کیفیت برام مهمه. چیزی که از مخابرات در هیچی چیزی ندیدیم. نه اینترنت adsl نه vdsl نه فیبر.افراد کار نابلد و بدون تحصیل پره تو این شرکت. اگر هم مردم دارنداز مخابرات سرویی می‌گیرند بخاطر محدودیت‌های مخابراتی(بخوانید انحصاری طلبی ایران خودرو استایل) هست. همین مخابرات قرار بود تا سال ۹۶ ۹۷ نیمی از کشور و کل شهرای بزرگ رو فیبر بکشه؟ چی شد؟ خدا رو شکر ایرانسل اومد وگرنه الان مخابرات داشت مثه ایران خودرو برای سیم کارت ٢٠ میلیونی اسم مینوشت قرعه کشی کنه. چیزی که من میبینم اینه که مخابراتیا ترسیدن پولی که از انحصار طلبی داشت گیرشون میومد دیگه نمیاد(شما ایران خودروی بخش it کشور هستید).

    2. ناشناس می گوید

      انحصار!!!! اینجا بحث مفت مفت مال مخابرات رو بردن هست نه شکستن انحصار دوست عزیز شاتلی !! اینجا میخوان ما واسه شاتل حمالی کنیم شاتل پول به جیب بزنه اینه اون نکته ای که تو ندیدی یا نخواستی بفهمی

    3. همکار قدیم مخابرات می گوید

      سلام همکار شاتل کم کم بیاییم شاتل تا از سرویس های با کیفیت آن بهر ببریم البته اگر شاتل شما از جو مدیریت این روزها خارج شده است.

  3. هادی می گوید

    خدایا ما رو از شر این مسولین خائن نجات بده

  4. ناشناس می گوید

    موشه به سوراخ نمی رفت . یه جارو هم به دمش اضافه کرد.

  5. علی می گوید

    جناب سردبیر طوری نمیشه اگه چند ماهی یک در میان حقوق کارکنان مخابرات داده نشه قضیه حل میشه وبه قول شما آب از آب تکان نمیخوره!!!!!!!

  6. ناشناس می گوید

    حرف حساب جواب نداره

  7. م.م از همدان می گوید

    اسم مخابرات را بردارید بنویسید شاتل!
    اوج داستان اینجاست …
    وقتی کارگزار روستایی که همه کاری می کند در روستا و در ساختمان کارگزاری اعم از پست بانک و بانک و مخابرات و خرید و فروش محصولات زراعی و مرغ و خروس داری و پرورش گوساله و شیره انگور سازی و سرکه و دوغ و محصولات روستا خوب مخابرات هم چنان برایشان درد سر می سازد که نگو!!!!!
    این پیش درآمد یک زلزله ۹ ریشتری است که اول تحت عنوان شاتل پاچه ی شلوار کارگزار را می چسبد…
    نوش جان …
    وقتی که شکایت می کردید و حساب می بستید و پول بی زبان مخابرات را بالا می بردید باید به فکر فروش خودتان به شاتل می بودید.
    دم مخابرات گرم ! گرفتاری خیلی چیزها را دارد واگذار می کند به شاتل !!!
    می دانید که مخابرات در روستا ها و کارگزاری ها تعداد نفرات چشم گیری دارد حالا مثل مرد قرار است این چشم را کور کند!!!!
    شاتل پیش در آمدی است بر نقد صبر مخابرات در تلفن ثابت .
    باز هم دمش گرم.
    گفتا ز چه نالیم که از ماست که بر ماست.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      کاش با زبانی قابل خواندن می نوشتید
      هر کسی فهمید چی نوشته شده به منم بگه

  8. ناشناس می گوید

    سلام بنده خدا برید سر نخ بگیرید ببینید شاتل مال کیه کیا منافع دارند کیا دارند انجا صندلی برای خوشون درست می کنند تا بوده همین بوده خدا امام زمان رو برسونه ظلم از حد گذشته ولی آنچه صد در صد مشخصه ماه هیچوقت پشت ابر نمی مونه

  9. رساگو می گوید

    سلام جناب زبان دراز،به عرض جنابعالی وهمکاران برسانم،هر امکانی که مخابرات دراختیار شرکتهای دیگر میگذارد،درقبال آن حق وحقوقی میگیرد.لیکن درمجموع می خواهند کارها دراختیار فقط یک شرکت نباشد،سلامت وشاد باشید

  10. فنی می گوید

    یک دلیل دیگه داره اونم اینکه جدیدا وزیری مدیری کسی بازنشسته شده رفته تو شاتل مشغول شده و باتوجه به گرانی دلار و مشکلات اقتصادی مجبورن برای شاتل درامد ایجاد کنن حالا اینبار از جیب مخابرات زیاد خرده نگیرید اونا هم گناه دارن گویا حقوق چند ده میلیونی جوابگوی مشکلات مالی نبوده

نظرات بسته شده است.