مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

حوزه ستادی مخابرات ایران،همیشه زودتر و بهتر از دیگران حقوق می گیرند

مخابرات ما- آنچه در این مطلب می خوانید یک گله عمومی است گله از عملی که هر ماهه تکرار می شود و من  مجوز انتشار آن را از سردبیر گرفتم.

مخابرات ما- هنوز کارکنان رسمی حقوق نگرفته اند و تقریبا ۶۰ درصد از کارکنان شرکتی مخابرات حقوق گرفته اند در حالی که مابقی آنها معلوم نیست چه زمانی حقوق بگیرند.

 

در این میان، کارکنان همه چیز را اگر بپذیرند یک چیز را نمی توانند هضم کنندیک تبعیض را…… حوزه ستادی مخابرات ایران هر ماهه پیش و بیش از دیگر کارکنان حقوق خود را دریافت می کند.

نیروهای رسمی مخابرات ایران دو روز قبل حقوق گرفته اند.نیروهای شرکتی ستاد هم حقوق خود را از شرکت خدمات اول گرفته اند.چرا مخابرات ایران حاضر نیست بپذیرد نیروهایش همزمان با دیگران حقوق بگیرند؟!

می دانید اشکال کار چیست؟

وقتی نیروهای ستادی حقوق خود را بگیرند دیگر برایشان چه اهمیتی دارد که دیگران چه زمانی حقوق می گیرند!؟ اما اگر نیروهای ستادی مانند دیگران حقوق نگرفته باشند سعی و تلاش مضاعفی برای واریز حقوق خواهند داشت.

 

امروز یکم آبان است.یعنی چک های کارمندی همه برگشت خورده است.اما در ستاد مخابرات ایران یکم آبان ماه کمتر کارمندی چک برگشتی داشته است !

خوب است برای یک بار هم که شده رفتار مهندس راسخ معاون مالی شرکت مخابرات ایران را با رفتار مدیران مالی شرکت خدمات اول مقایسه کنیم ! تا کنون هرگز سابقه نداشته است که نیروهای ستادی شرکت خدمات اول قبل از دیگران حقوق گرفته باشند.در حقیقت همیشه با آخرین گروه حقوق اینان واریز شده است. این گروه رفتار و منش و حرفشان پذیرفتنی تر است تا ستاد مخابرات  ایران!

 

داستان آنجا جالب تر می شود که مخابرات ایران به اصرار و فشار، موجبات واریز حقوق نیروهای شرکتی ستاد مخابرات ایران را نیز پیش از دیگران فراهم می کند.

 

همکاران ما در ستاد مخابرات ایران لطفا به این خبر اعتراض نکنند! هدف ما فقط نشان دادن یک تبعیض است وگرنه حق طبیعی ستادی هاست که بموقع حقوق بگیرند.اما این حق را باید برای دیگران نیز قائل باشند وگرنه به تبعیض دامن زده اند!

 

از مخابرات ما و سردبیرش انتظار داریم واکنش مناسبی در این باره نشان دهد انتظاری که ما از او داریم قطعا بیش از یک سردبیر است.ما او را بعنوان حامی و پشتیبان می شناسیم لذا حق ندارد خودش را از مسیر این تبعیضات کنار بکشد.

1242560cookie-checkحوزه ستادی مخابرات ایران،همیشه زودتر و بهتر از دیگران حقوق می گیرند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
32 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    ما از سر خط نویز داریم چه کنم؟ شرکت شاتل گفت: فاصله شما تا مخابرات کمتر از 2 کیلومتر است و نباید نویز داشته باشید 17MB گذاشتم روی خطتون ولی 3.5MB بیشتر جواب نمیده اشکال در کابل کشی از مخابرات تا منزل است و به ما مربوط نمیشه زنگ زدم مخابرات میگه اگه بوق نخوره میایم بررسی میکنیم و گرنه به ما ربطی نداره به اون خدا اینا مسلمون نیستند

نظرات بسته شده است.