پویایی مخابرات حرکت جهادی کارکنان را می طلبد
مخابرات ما-سرپرست مخابرات منطقه اصفهان گفت:کارکنان مراکز پاسخگویی در خط مقدم جبهه ارتباطات قرار دارند و حرکت جهادی آنان ضامن پویایی مخابرات است.
مخابرات ما-به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ناصر مشایخی در بازدید سرزده از مرکز پاسخگویی استقلال و ۱۱۸ اصفهان گفت: نظارت بر عملکرد مراکز پاسخگویی در صدر اولویت های کاری مخابرات منطقه اصفهان قرار دارد و این روند ادامه خواهد داشت.
وی بر اهمیت مقوله پاسخگویی و مشتری مداری در شرکت مخابرات تاکید کرد و افزود: پاسخگویی آنلاین و موثر به مشتریان همراه با حفظ شئونات ایشان اولین و اساسی ترین قدم در راستای مشتری مداری و حفظ برند سازمانی است.
گفتنی است؛ سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در این بازدید ضمن استماع مشکلات کارکنان بخش ۱۱۸ و پیگیری حل معضلات آنان، از نزدیک نحوه پاسخگویی و مسائل مطروحه در این مراکز را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
کدوم حرکت جهادی اخه برادر من
مخابراتی که اکثریت ۹۹% تصمیمات استراتژیک در آن از تهران به مدیران مناطق دیکته میشود.
در بحث لاوصولی تهران میاید نسخه ای که متناسب شهر تهران هست و انجا خوب جواب میدهد را به کل کشور دیکته میکند.
از یکطرف اختیار عمل رو از پرسنل مناطق میگیرن و از طرف دیگه اگه لاوصولی پایین نیاد پرسنل مناطق که هیچ اختیاری در تصمیم گیری ها ندارن باید جریمه بشن.فراوان داریم از این مثالها
اکثر تصمیمات مخابرات از زاویه دید هزینه و درامد است و نه از زاویه دید خواسته های مردم.
برای متحول شدن مخابرات نیاز نیست کارکنان حرکت جهادی کنن. همونهایی که ان بالا نشستن و برای کل مخابرات نسخه میپیچند و حرف حرف اونهاست باید حرکت جهادی کنن تا مخابرات متحول بشه. ما کارکنان حتی اختیار این رو نداریم که بگیم اقاااا ما نمیخواهیییییم بیمه دندان پزشکی و عمر و حوادث و و و… بشیییم.
یک ساله که دارم به مدیر منطقه التماس میکنم بهم دو سه ماه مرخصی بدون حقوق بده نیاز دارم برم استراحت کنم و دوره درمان رو برا بیماریم شروع کنم. چون داروها خواب اور هستن اگه تو اداره باشم و دوره درمانم رو شروع کنم با مشکل رو برو میشم.
اصلا براش مهم نیست مشکلات پرسنل. خیلی راحت بر میگرده میگه اگه نمیتونی ادامه بدی برو استعفاتو بنویس بیار.
بعضی وقتها میگم کاش در کشور غیر اسلامی بدنیا میومدم .