مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- این چه کمک هزینه دندانپزشکی است که …. نمی دهند!

مخابرات ما-  مانده ایم روی برخی مصوبات حساب کنیم تا حساب نکنیم. آخر طوری نیست که بتوان از آن گذشت و به آن اهمیت نداد.مثلا همین هزینه دندانپزشکی.

 

اصولا تصویب این هزینه ها و پرداخت از سوی مخابرات، برای کاهش هزینه سرانه درمان کارکنان و پرداخت یک جای آن به سرویس دهنده است.اما تنها چیزی که در این میان نصیب ما -کارکنان و بازنشستگان- شده است خجل شدن نزد همسر و فرزند است.

این دوست ما بخوبی این وضعیت را توضیح داده است:

بازنشسته ای بیچاره!!از اهواز

سردبیر جان سلام
ببخشید ما بجز شما کسی رو نداریم دردل کنیم شما شدید سنگ صبور ما ،کسی نیست وضعیت ما رو مشخص کنه
بخدا شرمنده روی زن و بچه هایمان شدیم،عین گدای سامره شدیم ،بدو بدو از این کلینیک به آن کلینیک در رفت و آمدیم ولی متاسفانه با صورتی کش رفته و خجل زده و شرمنده روی زن و بچه هایمان از راه پله کلینیک هاپائین می آئیم ،بنده چه کنم ؟؟کار دندانپزشکی رو نصف و نیمه انجام دادم و۲ تا پایه برام کاشتن، موقع دریافت روکش مراجعه کردم برای نصب اون زدن زیرش، وگفتند قرار داد فسخ شده !! بخداوندی خدا الان با لثه غذا میجوم !!با این لثه های خونی شدم مصداق « با خون دل غذا خوردن و زندگی کردن» سر پل صراط منتظر تک تکشون میمونم تاحقم را بگیرم تو این دنیا که خبری نیست جز لاف ودروغ وکلاهبرداری و بد قولی!!

.

مخابرات ما و سردبیرش همیشه در کنار شما هستند اما می خواهیم عمق فشاری که روی مخابراتی ها -شاغل  و بازنشسته- وجود دارد توسط مدیران درک شود.

اصلا انتخاب نام این عزیز، تمام بار روانی این خبر را مشخص می کند.

حرف آخر!

اگر میخواهیم سرویس بدهیم درست مثل همه جای دنیا!

پول سرویس دهنده بموقع پرداخت گردد. او نیز بموقع و بدرستی سرویس بدهد!

انتظار زیادی است؟

 

1244350cookie-checkشما نوشته اید- این چه کمک هزینه دندانپزشکی است که …. نمی دهند!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
19 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام خدمت سردبیر محترم در رابطه با بخشنامه‌ای که مدارک ایثارگران را درخواست کرده بودند میخواستم بگم اولا زمان جنگ دوره حضور در جبهه ۴۵روزه بوده و الویت اول باید با همکارانی باشد که خودشان ایثارگر بوده و حضور مستقیم در جبهه ها داشته اند ولو با حداقل زمان و الویت دوم را به وابستگان و فرزندان ایثارگران بدهند ممنون

  2. ناشناس می گوید

    عالیجنابان ، از ما بهتران ، مدیرعامل و هیأت مدیره محترم ، سهامدار عمده محترم ، گلهای سرسبد
    به لطف و عنایت شما عزیزان دیگر نه امنیت مالی ( به لحاظ پرداخت حقوق و مزایا در چندم ماه بعد ) داریم و نه امنیت روحی و روانی ( به لحاظ لغو یهویی قرار داد های رفاهی و سکه یه پول کردن همکاران در مطب دندانپزشکی و جلوی خانواده )
    اگر رووال بدین منوال بگذرد هریک از شما مدیران بی کفایت و بی لیاقت نیز نباید در جامعه و نزد خانواده احساس آرامش نمایید ، به سبب مدیریت مدیرانی همچون شماها هستند کسانی که بشه ازشون خواست تا این آرامش را از شماها نیز سلب کنند تا حال مارا درک کنید .

  3. جلالی می گوید

    با سلام و احترام دو ماه پیش جهت روکش دو عدد اینپلنت به دندانپزشک طرف قرداد مراجعه نمودم قالب گرفتند بعد از استعلام از بیمه دندانپزشکی گفتند باید هزینه را از جیب خودت بدهید چون کاشت اینپلت قبل از قرارداد بود

  4. ناشناس می گوید

    باید جم شیم و یه کتک مفصل این مدیران بی عرضه را بزنیم تا آدم شن و گرنه همین آشه و همین کاسه

  5. از فارس می گوید

    چقدر انتظارات بیجا از مخابرات دارید.. مگر مطالبات سال ۱۳۹۷ مربوط به بیمه دانا رو دادن که مطالبات امسال رو میخواهید؟ اینجا مخابراته. گوش شنوایی نیست. اگر بود بجز وعده از مدیران کاری هم میدیدیم.

  6. ناشناس می گوید

    سلام خدمت سردبیر محترم اینجانب برای دخترم طی دو مرحله هزینه ایمپلنت وپروتز پرداخت نمودم ایمپلنت را در اسفند سال ۹۸ به مبلغ ۶میلیون تومان انجام داده وپروتز رادر برج ۷سال ۹۹ با توجه به نوبتی که دکتر مربوطه گذاشته است به مبلغ ۴میلیون تومان انجام داده‌ام الان که فاکتور های پروتز را به بیمه معلم جهت پرداخت هزینه تحویل دادم میگن چون تاریخ ایمپلنت وپروتز با هم یکی نیست هزینه پروتز را پرداخت نمیکنند این تشخیص دکتر بوده که بعد از چند ماه پروتز را انجام داده‌ام از سردبیر عزیز تقاضا دارم این موضوع را پیگیری فرمائید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      از پزشکان مسلط به بیمه باید بپرسم

      1. بازنشسته امیدبه خدا می گوید

        جناب سردبیرماازشمابابت پیگری درخواستهایمان بی نهایت تشکرمی کنیم خدااجرتان بدهد ولی سوالمان ازروابط عمومی شرکت مخابرات این است چرابه وظایف خوددرمورداطلاع رسانی درمورددندانپزشکی ومشکلاتی که به همکاران پیش آمدوپذیرش نمی کنند هیچ اطلاع رسانی نمی کنند فقط هرسال اعلام می کنند فلان استان رتبه برترآورده آیاباواقعیت درست است؟

  7. ناشناس می گوید

    سلام چرا بیمه معلم برای خدمات اول پیگیری نمی کنید این چه وضعیه مخابرات ماهم برای خدمات اولیها شده مثل فرق بین حقوق رسمی وخصوصی که برای رسمیها از اول ماه تا اخر ماه واریزی به حسابشون هست که نمی دونن بابت چی هست ولی خصوصی ها فقط یه واریزی دارن اون هم با منت از اول ماه تا اخر ماه همش اخبار وپیگیریهای حق وحقوق رسمی ها هست یه بار در ماه اسم حقوق خصوصی هاهست وتمام بابا بیمه معلم بد کار می کنه چرا پیگیری نمی کنید از حقوق ما داره کم میشه ولی پرداختی نداره بیمه میگه شرکت پرداخت نمی کنه شرکت میگه بیمه چرا پیگیری نمی کنیدببینین کی دروغ میگه چرا مشکل حل نمی کنید اگه الان برای رسمی ها بود سریع پیگیری می کردین دوماهه داریم اطلاع رسانی می کنیم اصلا براتون مهم نیست

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      عزیزم
      اول بگو اون همه واریزی برای رسمی ها که نمیدونن حتی واسه چی بوده….. از اون چند قلم بگو ببینم چرا به من ندادن!
      من موضوعات رو کل یپیگیری می کنم
      همانطور که شما کلی گفته اید

  8. ناشناس می گوید

    چراوقتی پول بیمه تکمیلی کم میکننددندان پزشکی نیست داخلش اخه چقدرمارابی عرضه حساب میکنن

  9. ناشناس می گوید

    جناب سردبیر اسمش هر چی مبخواد باشه باید پولی رو که برای هزینه درمان از جیب پرداخت کردم بدن یا نه؟

  10. کارمند رسمی می گوید

    باسلام.ماهنوز مقداری از هزینه های پزشکی سال ۹۷ رااز بیمه دانا نگرفنه ایم .جه باید بکنیم؟؟؟

  11. ناشناس می گوید

    سلام
    میشه خواهش کنیم جناب مدیر عامل اون خبر خوش و مسرت بخشی را که دادند ( افزایش سقف پرداخت هزینه های دندانپزشکی و واگذاری به بیمه معلم) را منتفی اعلام کنند و ما را به همان حالت قبل (سقف ۴۰۰ هزار تومانی خود مخابرات ) برگردانند…. ما خبر خوش نخواستیم….. صد رحمت به اوضاع خراب اولیه….
    از طلا گشتن پشیمان گشته ایم… ما را مس کنید……
    .

    1. ناشناس می گوید

      طبق اطلاعیه خرداد ماه ، از ما برای بهره مندی از خدمات دندان پزشکی در قالب بیمه دعوت شده و ما پذیرفته ایم. در واقع قراردادی بین ما و مخابرات شکل گرفته و اکنون می بایست شرکت به تعهدات مالی خود عمل کند. ظاهرا پول بیمه بابت دندان پزشکی را هنوز نداده اند!!!!!!!!!

  12. ناشناس می گوید

    سلام جناب سردبیر ۱۵ اردیبهشت هزینه پزشکی ۹ میلیونی را به بیمه معلم دادم ولی هنوز پرداخت نشده وقتی هم تماس میگیرم میگن هنوز پرداخت نشده نمیدانم چند ماه یاوسال طول میکشه تا پرداخت کنن ممنون از شما

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      به این که نمیگم پرداخت هزینه توسط بیمه
      به این میگن واسطه گری
      هر وقت گرفتن ، پرداخت میکنن

  13. ناشناس می گوید

    بیمه معلم از پرداخت هزینه دندانپزشکی به انواع مختلف خودداری میکند و هزینه درمان‌را خیلی دیر می پردارد

  14. بترس از کسی که از خدا نمی ترسد می گوید

    عنوان گویاست و نیاز به هیچ توضیح اضافه ندارد

نظرات بسته شده است.