مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- مدیران سلب آسایش!

مخابرات ما– امور رفاهی برای آسایش و ارامش پرسنل است.آیا در مخابرات هم همینطور است؟

مخابرات ما- رفاهیات برای آرامش پرسنل است.ارامش روانی، درمانی و …! اما شیوه اجرای امور رفاهی در مخابرات ایران و استانها طوری است که به سلب آسایش تبدیل شده است.بطور نمونه به این کامنت که از سوی یکی از مخابراتی ها رسیده است:

 

 

 

عالیجنابان ، از ما بهتران ، مدیرعامل و هیأت مدیره محترم ، سهامدار عمده محترم ، گلهای سرسبد
به لطف و عنایت شما عزیزان دیگر نه امنیت مالی ( به لحاظ پرداخت حقوق و مزایا در چندم ماه بعد ) داریم و نه امنیت روحی و روانی ( به لحاظ لغو یهویی قرار داد های رفاهی و سکه یه پول کردن همکاران در مطب دندانپزشکی و جلوی خانواده )
اگر روال بدین منوال بگذرد هریک از شما مدیران  نیز نباید در جامعه و نزد خانواده احساس آرامش نمایید ، به سبب مدیریت مدیرانی همچون شماها هستند کسانی که بشه ازشون خواست تا این آرامش را از شماها نیز سلب کنند تا حال مارا درک کنید ..

1245500cookie-checkشما نوشته اید- مدیران سلب آسایش!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. پور پژ می گوید

    سلام
    مثل این که قرار داد دندانپزشکی کلا کان لم یکن تلقی شده ، هیچ جا قبول نمیکنند و فاکتور ها رو هم نمیگیرند . احتمالا به خاطر باخت حضرت ترامپه!!!
    لطفا و خواهشاً پیگیری نمایید . چند روز دیگه هم میگن وقتش تموم شد و سرمون میمونه بیکلاه
    این تذهبون؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مثل گلوله برفی ، مخابرات از کارمند میگیره بعد میده به آقا معلم ، آقا معلم هم که هیچی حالیش نیسو هیچی هم نداره ، پس یه مقدارشو برمیداره بقیه شو میده به آسپا جون ، اونهم یه مقدارشو برمیداره ، بقیه اش رو میده پاسارگاد و انهم بعد از کسر سهم خودش بقیه اش رو میده مراکز طرف قرررررارررداد و دوکی جون ، اونهم هپلو مینه میره و برای کارمن تنها مقداری چوب سماغ میمونه یه بمکه …. بالاخره یه تعدادی از قبل بیمه تکمیلی نون حرام میبرن برا زن و بچشون و گرنه مخابرات خودش غاغ که نیست ، میتونست این چهار میلیون تومان را بده به خود کارمند ، حالا هر گلی هشت سرخودش میعله دیه

  2. ناشناس می گوید

    باید این نامدیران را یه گوشمالی داد تا بدونن یه من ماست چقد کرده داره !!!!!!!!!!!!!

  3. مطلع می گوید

    سردبیر جان
    یکی نیست به اینا بفهماند تمام کارهای بیمه تکمیلی را خودمان می توانیم انجام دهیم البته یکی هم بود اینا گوششان را بستند. ما هرسال تب و تاب تغییر طرف قرارداد بیمه تکمیلی را خواهیم داشت . اگر با طرف قرارداد هم به توافق برسیم هرسال باید شرایط قرارداد را عوض کنیم یعنی استرس به جان کارکنان . منافع چه کسانی به بیمه گره خورده نمی دانم.

نظرات بسته شده است.