مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شبکه ارتباطی روستایی شهرستان ایذه زیر ذره بین مسئولان خوزستان

مخابرات ما-مدیر مخابرات منطقه خوزستان و نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی از شبکه ارتباطی روستایی ایذه بازدید کردند.

مخابرات ما-به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر منطقه خوزستان گفت: با دعوت نماینده مردم شهرستان‌های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی به دهستان‌های مرغا و هلایجان سفر کرده و از مناطق مذکور و روستا‌های اطراف بازدید کردیم.

او با بیان اینکه در این بازدید معاونان فرماندار و بخشدار مرکزی و رئیس مخابرات شهرستان ایذه حضور داشتند، افزود: از نزدیک، مشکلات شبکه ارتباطی روستایی این مناطق و روستا‌های اطراف مورد بررسی قرار گرفت.

فلاح زاده ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شبکه ارتباطی روستایی و اقدامات انجام شده در روستا‌ها بیان داشت: با توجه به شرایط موجود و نیاز روز افزون مردم جهت انجام فعالیت ها، ارائه خدمات مخابراتی و تأمین نیاز‌های ارتباطی روستاییان به منظور کاهش شکاف دیجیتالی از اولویت‌های شرکت مخابرات ایران محسوب می‌شود و مخابرات منطقه خوزستان در این زمینه اقدامات و گام‌های موثری برداشته است.

مدیر مخابرات منظقه خوزستان ادامه داد: دهستان هلایجان یک مرکز تلفن ثابت روستایی با ۵۱۲ شماره منصوبه دارد که بیش از ۴۰۰ مشترک از خدمات تلفن ثابت استفاده می‌کنند و باتوجه به اینکه ارتباط این مرکز از کابل فیبر نوری است، روستاییان نیز از اینترنت adsl خانگی بهره می‌برند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در دهستان مرغا ۳ سایت پر سرعت همراه اول وجود دارد که با نصب و راه اندازی سایت جدید کلاه پرسیا در روستای جازستان، ضمن تقویت و رفع ضعف پوشش آنتن دهی این دهستان، روستاییان از شبکه ارتباطی همراه اول با کیفیت بهتر و مطلوب تری بهره‌مند شدند.

در این بازدید، ایزد پناه نماینده مردم شهرستان‌های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، از اقدامات مخابرات منطقه خوزستان به منظور توسعه شبکه ارتباطی روستایی از مدیر منطقه و رئیس و همکاران مخابرات شهرستان به دلیل تلاش در رفع نیاز‌های ارتباطی روستاییان قدردانی کرد و خواستار توجه بیش از پیش در رفع مشکلات ارتباطات شهروندان حوزه انتخابیه شد.

براساس این گزارش؛ در حاشیه این بازدید نیز سایت جدید همراه اول کلاه پرسیاه در روستای جازستان دهستان مرغا افتتاح شد.

1247170cookie-checkشبکه ارتباطی روستایی شهرستان ایذه زیر ذره بین مسئولان خوزستان

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.