مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

میانگین درآمد هر خط تلفن ثابت ۴ هزار تومان است

مخابرات ما-مدیر شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه گفت: هم‌اکنون ۵۰۴ هزار خط تلفن ثابت فعال در استان داریم که طی سال‌های اخیر خیلی از تلفن‌ها که به علت عدم استفاده راکد مانده بودند، سلب امتیاز شده است.

مخابرات ما-وی افزود: اختلالات خارج از اراده اداره ناشی از تخریب یا سرقت است، با توجه به اینکه در بخش‌های انتهای تلفن ثابت به سمت مشترکان سیم‌های مسی به شکل هوایی استفاده شده در معرض تخریب و سرقت قرار دارد، که متاسفانه امسال شاهد سرقت‌های زیادی بودیم.

مدیر شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه تصریح کرد: تامین ملزومات با توجه به شرایط اقتصادی سخت شده و موجودی ما در انبار هم کفاف این حجم از سرقت‌ها را نمی‌دهد.

قبادیان با بیان اینکه ۶۶۰ هزار تلفن ثابت منصوبه داریم، گفت: هم‌اکنون ۵۰۴ هزار از این تعداد فعال است که طی سال‌های اخیر خیلی از تلفن‌ها به علت عدم استفاده مردم راکد مانده و به همین دلیل سلب امتیاز شدند.

وی در ادامه میانگین درآمد هر خط تلفن برای مخابرات استان را حدود ۴ هزار تومان اعلام کرد و بیان داشت: مخابرات شرکت خصوصی است و براساس درآمدهای شرکت، هزینه‌های خود را تأمین می‌کند.

این مسئول سلب امتیاز خطوط ثابت مشترکان را فرایندی کاملا قانونی دانست و گفت: اگر مشترکی دو دوره متوالی صورت حساب تلفن ثابت خود را پرداخت نکند بعد از سه بار اخطار مشمول سلب امتیاز است که با قطع تلفن شروع می‌شود و چنانچه تا یک‌سال نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نکنند با هدف استفاده از منابع برای کسانی که نیاز دارند، سلب امتیاز می‌شود.

مدیر شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه در پایان با بیان اینکه بیش از ۹۶ درصد جمعیت استان تحت پوشش همراه اول است، تاکید کرد: طی سال اخیر تمام سایت‌های تلفن همراه اول سطح شهرهای استان به نسل سه، چهار و ۴.۵ ارتقاع پیدا کرده به طوریکه ۸۰ درصد از جمعیت تحت پوشش همراه اول امکان استفاده از نسل سه، چهار و ۴.۵ را دارند که به مراتب سرعت بیشتری از گذشته دارد.

1247390cookie-checkمیانگین درآمد هر خط تلفن ثابت ۴ هزار تومان است

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.