مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

درخواست توقف اجرای مصوبات تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از سوی خبرگزاری فارس

مخابرات ما- به نقل از خبرگزاری فارس ، مصوبات تنظیم مقرارت به شماره‌های ۲۶۶, ۲۳۷ ,۱۸۱ ,۲۵۴ , ۲۳۰, ۲۸۷ اجحاف در حق منافع شرکت مخابرات ایران و به نفع شرکت‌های رقیب است باید متوقف شود. به طور مثال مصوبه ۲۶۰ که تحت عنوان بیت استریم و اشتراک‌گذاری و اجاره زیرساخت مخابرات به دیگر fcp هاست به قیمت از بین رفتن برند تجاری مخابرات در عرضه اینترنت تمام خواهد شد.
در بخش .g یعنی همان دیتای تجاری، تنظیم مقررات نرخ‌های مصوب را برای شرکت مخابرات ایران افزایش داده اما شرکت‌های fcp را مستثنی کرده و به عبارت ساده‌تر دست و پای شرکت مخابرات را در این حوزه بسته تا شرکتهای دیگر در حوزه دیتای تجاری بازار فروش شرکت مخابرات ایران را از آن خود کنند.اجرای مصوبات یاد شده باعث کاهش شدید سهم بازار، فروش و درآمد شرکت مخابرات ایران و تهدید امنیت شغلی و امنیت معیشتی ۱۲۰ هزار نفر از کارکنان شاغل و بازنشسته شرکت مخابرات و خانواده‌های آنها می‌شود.

1248520cookie-checkدرخواست توقف اجرای مصوبات تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از سوی خبرگزاری فارس

Please rate this

0 1 2 3 4 5
16 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    ایا امکانش هست گوش شنوایی هست که بشوند و این کار را نکنند البته مقصر خود مخابرات هست چطور در برهه زمانی مهم کابل و سیم رانزه تامین نکنند که بهانه به دست وزیر فرصت طلب بدهند که شرکت های fcp هم به نان و نوایی برسند.اصلا انگار اون بالایی ها شرکت رو رها کردند و مشغول کار دیگری هستند.به خدا دل کارکنان را خون کردید با این مدیریتتان

  2. کارمند دون پایه می گوید

    سلام . وقتی وزیر یه بچه سال باشه و کم تجربه مثل خود مخابرات که از تجربه قدیمی ها استفاده نمیکنه و به قول خودشان به جوانان اطمینان کنه (نتیجه ) از این بدتر هم میشه !!!!

  3. ققنوس می گوید

    والا شرکت مخابرات به هر حال نیمه دولتی است و همچنان تحت نظارت , لذا امتیازات و امکانات آنرا را میخوان به شرکت های موازی که هیچ بازرسی ندارن و اکثراً متعلق به آقازاده ها و منصوبین رانت ها هستند بدهند . نمونه اش های وب ( داده گستر عصر نوین )

  4. حسین می گوید

    با سلام
    علت اصلی فشارهای وارده نبوده تیم منسجم در هیت مدیره و همچنین مدیرعاملی که همیشه از خارج سازمان وارد شده و هیچ تعصبی به برند و نام شرکت نداره، چون این افراد پس از مدتی مخابرات را ترک کرده و در سازمان دیگری مدیر خواهند شد. و برای شرکت و چالش های روبرویش ارزشی قایل نیستند. و یک شبه این شرکت را به همراه همه همکاران به باد خواهند داد.

  5. علی می گوید

    برای اجرای بیت استریم از بستر مخابرات با ثمن بخس استفاده نکنید. لطفا fcp هاخودشان هزینه کنند و بستر ایجاد نمایند.

  6. نادری می گوید

    خوب وقتی یه چیزی مفت بدست بیارند همین میشه.مخابرات رو با درآمد خودش و فروش اموال قسطش رو دادن اونم به اونصورت. مفت مجانی صاحب شدن اینم وضعیت حالا .حق حقوق کارکنان اش رو هم نمیده باید با دعوا مرافعه حق حقوق گرفت.
    آقا از کجاش بگیم کجاش بمونه

  7. بهمن خادم می گوید

    باز نشسته ام حمایت خودم را اعلام میکنم نگران بحران در خانواده مخابرات هستم از پاره پاره کردن شرکت مخابرات دست بردارید

  8. ناشناس می گوید

    با سلام سردبیر تمام وکمال حق مطلب ادا شده و تمام مصوبات ترکمن چای این موضوع بصورت مستند در سایت سازمان تنظیم مقررات موجود میباشد و نیازی به نام بردن نیست میتوانید براحتی مشاهده فرمایید .(مصوبه ۲۶ , مصوبه ۱۸۱ , مصوبه ۲۰۰, مصوبه ۲۳۷ , مصوبه ۲۵۴ و مصوبه ۲۶۶ )

  9. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    با سلام . گر به دستت داد تیغ تیزی روزگار هرچه خواهی ببر اما مبر نان کسی. اگر نان بریدن حتی یکنفر توی این مصوبات است نه تنها باید باطل شود. باید به باعث وبانی ان …….فرستاد.

  10. ناشناس می گوید

    این هم برگ دیگری از بی عدالتی…..

  11. مخابرات اشغالی می گوید

    دیگی که برای مای کارمند نجوشد، هر …

  12. وحید مینویی می گوید

    با اجرای مصوبات اینچنینی ، برند مخابرات بی پناه و در معرض ورشکستگی قرار خواهد گرفت ، در ده ساله اخیر نرخ خدمات عمومی مثل برق و آب چندین برابر شده اما مخابرات با هم کدسازی تلفن ثابت ،ریزش درآمدی بی سابقه ای داشت!!!
    شرکتهای fcp تخصص خاصی در نگهداری بسترهای تلفن ثابت نداشته و این بسترها متحمل هزینه های گزافی می‌باشند ، بعنوان مثال شرکت های وب در خراسان رضوی مناقصه قرارداد دیتا یا همان اینترنت روستاهایی شد که پوشش gsm داشتند ، بعد از گذشت چند سال هنوز هم برخی روستاها فاقد اینترنت می‌باشند ، هزینه های زیرساختی شبکه ( طراحی ، حفاری ، کابل کشی و نهایتا نگهداری در این روزهای پذیرفت) بسیار بالاست که اغلب fcp ها کاملاً بیخبر از این مواردند، نکته قابل توجه اینکه اگر مخابرات زمینگیر شود (خدای ناکرده) دیگر خدمات fcp ها با چندین برابر قیمت دست مصرف کننده خواهد رسید و فعلآ در سایه رقابت قیمت بسته ها معقول بنظر می‌رسد و لاغیر
    با ارادت

  13. همکار بیچاره می گوید

    وقتی شرکتی با پول حق الناس به در آمد بالا رسیده حقش است
    از بس خوردن حق پرسنل و حق مردم رو این هم سزای اعمالشون.همکارانمون یکی یکی دارن میمیرن

  14. ناشناس تنهايي می گوید

    فارغ از درستی یا نادرستی محتویات خبر و اینکه یک خبرگزاری بخواهد درخواست توقف مصوبات مصوب شده را از سوی یک نهاد خاص را بدهد و اینکه آیا اهلیت و صلاحیت اینکار را داشته باشد یا خیر؟ ذکر چند نکته لازم است:
    ۱- اصولا نام یک سازمان تجلیگر برند ، حوزه فعالیت و ملیت یک سازمانی بوده بطوریکه در همان نگاه اول مخاطب باید به راحتی تشخیص دهد که نوع فعالیت و گستره جغرافیایی آن به کجا مربوط میشود.
    ۲- سازمان تنظیم بعد از خصوصی سازی و به حکم اینکه تنها نهاد منحصر بفرد در حوزه تنظیم مقررات و روابط بین اپراتوری بوده و البته تنها مرجع قیمت گذاری بر تعرفه ها و شارژینگ اپراتورها نیز میباشد، انواع اقسام مصوبات را در جهت خلع سلاح بزرگترین اپراتور تلفن خاورمیانه روا دانسته است. صد البته تفکرات مستتر در پشت پرده چنین مصوباتی ،تفکرات و فرهنگ مدیریت آن سازمان بوده و مصوبات سازمان هر چند لعاب قانونی هم داشته باشد چیزی جز انتظار مدیران آن نیست . ذکر این نکته هم حایز اهمیت است که مدیران این سازمان اکثرا قبلا در حوزه مخابرات ایران بوده که بعد از خصوصی سازی نامیمون سال ۸۸ از بدنه عظیم مخابرات منفک شده و شاید الان با تصویب قوانین خشک وبا رسمیت بالا در صدد نیش و دندان نشان دادن به ولی نعمت قبلی خود هستند. به ظاهر رویه ها و مقررات حاکم، رسمیت و پیچیدگی ساختاری این سازمان راتشکیل می دهد ولی چه بسا در حوزه قانونگذاری بشود خیلی منعطف برخورد کرد که نه سیخ سازمان تنظیم بسوزه و نه گوشت کبابی مخابرات.
    ۳- در بحث سهام و بلوک مدیریتی مخابرات و موضوع انتصاب مدیر عامل مخابرات ایران شاهدجنگ زرگری بین دولت(وزارت ارتباطات) و سهامدار عمده بوده و هستیم و ظاهرا در طی سالهای اخیر این موضوع به ثبوت رسیده که مدیر عامل مخابرات خواه از هر طرف که باشد کوچکترین تاثیرگذاری در مصوبات یاد شده سازمان مذکور را نداشته و قادر به دفاع از حقوق عمده مسلم مخابرات ایران نمی باشد.
    ۴-عدم وجود تیم خبره حقوقی در بدنه عملیاتی و ستادی مخابرات ایران و نیز عدم برونسپاری به شرکتهای حقوقی ممتاز بیرون از مخابرات ایران و دفاع قانونی در برابر مصوبات ناخوشایند و طرح دعوا در مجامع قضایی نیز هم همچون گذشته مزید بر علت شده تا یکه تاز این میدان نیز سزمان تنظیم مقررات باشد.
    به نظر میاید فعلا در این عرصه تنها سخنگو و عامل همان سازمان تنظیم مقررات باشد که” شاید دلنشین باشد و بتوان نامش را سازمان تضعیف مخابرات و ارتباطات ایران” گذاشت.

  15. یا علی مددی می گوید

    واقعا که مایه تاسف ازاین برخورد دوگانه وتبعیض امیز سازمان تنظیم مقررات اقا .بیائید مخابرات را یک جاه بدهید به این اقایان شرکت های نورچشمی فکر کنم فقط میخواهند از مخابرات فقط اسمی باقی بماند وبس …..اخه بابا یک مقدارهم انصاف خوبه اقایان مسئول تنظیم مقررات داشته باشند وبه مخابرات با چشم فرزند خواندگی نگاه کردن دیگر بس است

  16. مطلع می گوید

    خصوصی سازی عجولانه و غیر کارشناسی مخابرات ایران با آن همه ابهام از یک طرف و ساختار سیاسی تنظیم مقررات از طرف دیگر نخواهد گذاشت آب خوشی از گلوی فعالین ICTدر کشور فرو برود . اولین قربانی هم خود مخابرات است. تنها کسانی که بهره خواهند برد و بقیه را کیش و مات خواهند کرد وزرای ICTخواهند بود بویژه اگر سودای ریاست جمهوری در سر داشته باشند.

نظرات بسته شده است.