مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طرح طبقه بندی مشاغل کارگزاران روستایی در ۴ گروه انجام می شود

مخابرات ما-  طرح بازنگری طبقه بندی مشاغل کارگزار روستایی در ۴ گروه بر اساس تعداد تلفن های مشغول به کار هر مرکزانجام می شود .

مخابرات ما (روابط عمومی مخابرات ایران) – مهندس سید مجید صدری گفت : با تلاش سهامدار عمده و دکترمهدی صفری ریس و اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، پیشنهاد بازنگری طرح طبقه بندی مشاغل وقرارگرفتن کارگزاران مراکز مخابراتی بین گروه۶و۹طبقه بندی انجام می شود .

وی اظهارداشت : بر اساس این طرح کارگزاران روستایی در چهارگروه بر اساس تعداد تلفن های مشغول به کارهر مرکز قرارگرفته و حقوق آنان بر همین اساس محاسبه و پرداخت می شود .

سید مجید صدری با تاکید براینکه ارایه خدمات بهینه به مشتریان و پیگیری وصول درامد های شرکت از اهم وظایف کارگزاران روستایی است گفت : نظارت وکنترل حضورکارگزارن روستایی بر عهده مدیران مناطق مخابراتی است .

وی در پایان خاطر نشان کرد :هیت مدیره و مدیر عامل شرکت خابرات ایران همواره در تلاش هستند مشکلات معیشتی کارکنان را در چهارچوب اهداف سازمانی به حداقل ممکن کاهش یابد .

1248500cookie-checkطرح طبقه بندی مشاغل کارگزاران روستایی در ۴ گروه انجام می شود

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. محمود می گوید

    جنابعالی کجامشغول هستی که کارگزارش ماهی ۲ساعت حضورداره اگراینچنین هم باشه ازبه عرضه گی مسئولین بالادستی که نظارت نمی کنن البته اونم بخاطر ضعف خودشونه جنابعالی خیلی زرنگی دنبال حق وحقوق خودت باش آقا

  2. رعد1225 می گوید

    سلام-حسین آقاچنان ازحق حرف میزنی انگارشرکت شخصی جنابعالی میخوادچیزی پرداخت کنه

  3. کارگزارمخابرات می گوید

    سلام-حسین آقاقضاوت ناحق نکن بیااگرچیزی بما دادن براشما درضمن گناه دیگران راپای همه ننویس اگرچیزی بگیرن ازهمت وپیگیریشونه میتونی بروبگیر

  4. حسین می گوید

    حق و حقوق قانونی پرسنل رسمی که سی سال عمرشان را در این شرکت گذاشتند هیچ کدام امحقق نشده است و اقایان همیشه این حق قانونی را ندید گرفته و مسایل دیگر را پیش انداخته تا اینها فراموش شود کارگزاران روستایی که هیچ حقی نداشتند و اصلا”قرارداد شرکت هم نبودند و ماهی ۲ ساعت در مرکز بودند و چندین جا کار می کردند از کارمندان رسمی جلو افتادند

    1. هادی می گوید

      این نظر شماست تو نمی دانی با مدرک لیسانس چه شکنجه ای شدم

نظرات بسته شده است.