سردبیر سلام میکند- در تصمیمات اخیر شما نیت خیر نمی بینم!
در حالی که ۸ ماه از سال ۱۳۹۹ گذشته است و شرکت ها برنامه های سال ۱۴۰۰ خود را می بندند مخابرات ایران، بزرگترین شرکت مخابراتی خاور میانه (!) هنوز هیئت مدیره خود را نشناخته است!
این شرکت بر اساس چه پیش بینی هایی باید به سمت ۱۴۰۰ برود!
واقعا اگر عده ای می خواستند مخابرات را زمین گیر کنند تا شرکت ها و اپراتورهای دیگر قدراست کنند، درست عمل کرده اند! اینک نه هیئت مدیره داریم (در راس هرم) و نه کارکنانی راضی (در پایین هرم)!
باید مثل بچه ها به اسباب بازی هایی مثل ارزیابی های دوره ای، یا تعداد دایری بالا، یا رتبه مناسب استان در ارزیابی ها، یا …. راضی باشیم و روز بگذرانیم تا ببینیم فردا چه پیش خواهد آمد!
راستش کشتی انتظاراتم یک مرتبه به گل نشسته!
گمان می کردم همیشه مردانی هستند که در سر پیچ های خطرناک توان مدیریت دارند! اما گویا همه بزرگان در سر پیچ برای از دور خارج شدن این کشتی دعا می کنند!
مگر غیر از این است؟!
وقتی به انتخاب های این مرحله نگاه می کنیم، هرگز به فردا امیدوار نمی شویم! اسامی مرا ببخشند! نمی دانم این عزیزان ارزشمند و گرانسنگ ما، چرا آنقدر توان در خود می بینند که هر سمت بالاسری مخابراتی را می توانند بپذیرند! اما من آنقدر نا امید شده ام که در سر کوی و برزن، در سر این پیچ و گذر، فریاد کنم که: در این تصمیمات شما نیت خیر نمی بینم! این تصمیمات برای به گل نشستن کشتی مخابرات کاملا کافی است!
دست مریزاد!
پی نوشت: دوستان گرامی مرا ببخشند! واقعا دستم به کار نمی رود این روزها! اما نمی گذارم بی خبر بمانید!
خدارحنم کنه همبن .فکرآخرت ومرگ وکروناباشیم فکرقشرمخابراتیهاباشیدخواهشا درست نیست اینکار.
💢 دمپینگ آسیا تک در مخابرات استان تهران برای قاپیدن مشترکین مخابرات 💢
مدیرکل بازرسی مخابرات استان تهران در نامه به مدیران مراز تلفن شهری استان تهران با اشاره به فضای ایجاد شده برای ارائه زیرساخت مخابرات به شرکت آسیاتک در قالب قرارداد بیت استریم از سوء استفاده این شرکت از شرایط بوجود آمده برای جذب حداکثری سهم بازار با پیشنهاد ارائه سرویس رایگان ۱۰۰گیگی سه ماه به مشترکبن مخابرات خبر داده است که باعث شروع مهاجرت مشترکین مخابرات به سمت این شرکت شده و آن را نوعی دمپینگ برای جذب سهم بازار عنوان کرده است .
🔻گفننی است دسترسی دو شرکت آسیاتک و شاتل به زیرساخت مخابرات در حالی درخ داده که برگزاری جشنواره های فروش در سال جاری درشرکت مخابرات کاملا متوقف شده و شرکت مخابرات سرویس های جدید و جذابی برای نگهداشت و جذب مشتریان خود ارائه نکرده است . والبته این سوال وجود دارد که چرا رگولاتوری نظارت و رسیدگی به این تخلفات آشکار FCP ها ندارد ؟
سلام، ببخشید میشه این موضوع پیگیری کنین؟؟
خدا رو صد هزار مرتبه شکر که تا اخر سال دارم از این شرکت زورگو جدا میشم. یه اشتباهی سال ۹۲ کردم که تا الان دارم تاوان پس میدم. مخابرات لیاقت نداره که من کارمندش باشم.
سلام جناب سردبیر
به درستی اشاره نمودید به کشتی به گل نشسته همکارمان آقای آرمان راد اصل موضوع را توضیح دادن
به امید صبح صادق ناامید نباشید
مدیریت اداری ومنابع انسانی: چشم اسفندیارمخابرات
نیروی انسانی مهمترین عامل توسعه هرجامعه ای می باشد.تمامی شرکتها وسازمانها برنامه های محوری ومتنوعی برای افزایش دانش، آگاهی وتوانمندی های فنی و….پرسنل خود، اجرامی کنند، زیراافزایش بهره وری، افزایش درآمد وکاهش هزینه ها، همچنین جلوگیری ازبروز آسیبها ، غالبا به تلاش پرسنل ونحوه تعامل آنها بایکدیگر و با اجزای تشکیل دهنده آن سازمان، شرکت و…وابسته است مقوله هایی که سالهاست درشرکت مخابرات به عمد یاسهو به فراموشی سپرده شده است.اخیرا دوره آموزشی ای تحت عنوان فرسودگی شغلی بصورت مجازی برگزارشد، براستی براساس محتوای ذکرشده دراین دوره چند درصدازپرسنل مخابرات دچارفرسودگی شغلی واحساس افسردگی می کنند؟ساختمانهای رنگ ورو رفته، چیدمان وسایل، کلیدوپریزهای آویزان، کولرهای مستعمل،میزهاو صندلیهایی که ازشدت کهنگی ناخودآگاه موجب دلزدگی می شوند، دغدغه واربزحقوق سرموعد، دلشوره ی ناشی ازپذیرش یاعدم پذیرش هنگام مراجعه به مراکزپزشکی ودندانپزشکی و…همگی نشاندهنده آنست که مغفول ترین اجزای این سیستم همانا نیروی انسانی و دغدغه های آنهاست، ازطرفی مدیران اداری که اغلب اشراف کمی به مقوله مدیریت نیروی انسانی ونحوه تعامل درست وحساب شده باپرسنل دارند و دربیشترمواردبراساس نظرمدیران مافوق انتخاب می شوند، ضرورتی برای بهبودشرایط سازمانی نمی کنند وبیشترشبیه یک ماشین امضا وابلاغ فرامین ارسالی ازمخابرات ایران عمل می کنند
با سلام و خسته نباشید
آقای سردبیر شما عمق فاجعه را اصلا اشاره نمی کنید که این همه مشکلات ریز و درشتی که هست این مدیریت بی در پیکر بر سر مخابرات آوار کرده است : اگر کرونا برای همه دردسر داشت برای مخابرات ضرر و نفعش را یکجا داشت به صورتیکه در آمدی حداقل ۴ برابر بدست آورده است ولی در عوض هیچ چیزی عوض که نشد بلکه شرایط به مراتب بدتر از قبل از افزایش در آمد شد . پول برق مراکز واریز نمی شه تا کار به قطع برق رسیده و طلب پیمانکاران پرداخت نشده سیم دبل و عدسی و سایر لوازم که از اول هم نبود و حالا هم نیست و حقوق هم که از ۲۵ هر ماه پریده به اون طرف ماه که همه ما را سردر گم کرده به صورتیکه بعد از ماه تازه معاونت مالی پیام می فرسته تا آخر وقت اداری دوشنبه وقت دارید تا تردد ها وارد کنید . اینها اگر نعمتهای مدیریت آقایان نیست پس چی هست؟ با این همه در آمد اگر یک نفر حسابدار معمولی را در راس شرکت گذاشته بودیم. حقوق ها در ۲۳سوم سابق و انبار پر از وسایل و حساب مناطق هم مرتب بود و نیازی هم به عناوین پرطمطراق بی خاصیت نبود که این نفرات خودشان خود خود مشکل هستند
سلام سردبیر گرامی در تصمیم گیری های این اقایون در کدامش نیت خیر هست که الان تو قع دارید……این ها فقط سود های خود و پرکردن جیب شان زا میبینند.و گرنه این خانواده بزرگ مخابرات با این همه امید و ارزو و تلاش برای شرکت چطور به نیروهای نا امید و پژمرده تبدیل شدند.این همه سردرگمی و بی برنامه گی مایه تعجب و افسوس است.
باسلام . بدبختی مخابرات همینه که هیچ چیز سرجای خودش نیست . وهیچکدام نیت خیر ندارند. متاسفانه.
مثلی است که می گوید اگر می خواهی کارها سامان نگیرد و اخلال در ان به وجود اید علف را به سگ بده و استخوان را به گوسفند حالا بیبنیم کجای کاریم
خدا کنه همیشه سلامت و شاد باشید
خدا شما رو از مخابرات به ویژه از بچه های شرکتی نگیره
ماها که توی این بحران کرونا و گرانی چشم به راه خبر پرداخت حقوق ناچیز هستیم
خدا شاهده که امروز ماسک نداشتم از فروشگاه ماسک نسیه گرفتم آیا این درسته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟