پنل کاربردی ۲۰۲۰ راه حل غیر حضوری مدیریت مصرف ADSL است
مخابرات ما-رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه فارس گفت: مشترکین و متقاضیان سرویس ADSL می توانند با مراجعه به سایت adsl.tci.ir به صورت غیر حضوری پنل سرویس اینترنت خود را مدیریت کنند.
مخابرات ما-به گزارش پیام خبر، سید حمید حسینی، رئیس اداره روابط عمومی این منطقه بیان داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تاکید مدیر عامل شرکت مخابرات ایران مبنی بر ارائه خدمات غیر حضوری بیشتر به مشترکین و معرفی سامانه های غیر حضوری این شرکت از مشترکین اینترنت پر سرعت شرکت مخابرات ایران درخواست می شود با مراجعه به آدرس adsl.tci.ir به صورت غیر حضوری پنل سرویس اینترنت خود را مدیریت کنند.
رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه فارس افزود: در همین راستا مشترکین و متقاضیان عزیز می توانند با داشتن نام کاربری وگذر واژه به این سامانه دسترسی داشته و پنل خود را مدیریت کنند.
وی تاکید کرد: نام کاربری بصورت شماره تلفن مشترکین باکد شهرستان بدون صفر است و چنانچه مشترکی گذر واژه خود را فراموش کرده باشد با کلیک بر روی بازیابی گذر واژه و تکمیل اطلاعات سیستم پیامکی حاوی رمز جدید برای مشترک ارسال می کند.
رئیس اداره روابط عمومی تصریح کرد: برای سرویس هایی که بصورت ماهیانه شارژ می شوند تاریخ شارژ همان تاریخ ثبت نام سرویس است و از مشترکین محترم تقاضا می شود از طریق پنل پشتیبانی خود تاریخ وضعیت اینترنت خود را که همان تاریخ شارژ مجدد است، چک کنند.
نظرات بسته شده است.