مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

استفاده دانش آموزان از شبکه شاد عامل افزایش چمشگیر کاربران اینترنت

مخابرات مارئیس مخابرات اسدآباد با اشاره استفاده دانش آموزان ار شبکه شاد و فضای مجاری گفت: تعداد کاربران اینترنت افزایش چمشگیر داشته است.

مخابرات ما-به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، زارعی،رئیس مخابرات اسدآباد با اشاره به شیوع بیماری کرونا و استفاده دانش آموزان از شبکه شاد و فعالیت‌های آموزش مجازی,افزود: تعداد کاربران اینترنت افزایش چشمگیری داشته است و این وظیفه شرکت مخابرات و فعالیت های آن را در شرایط کنونی جامعه دوچندان کرده است.

او ادامه داد: خوشبختانه حدود ۵۰ درصد روستاهای شهرستان اسدآبادهم از اینترنت تلفن ثابت( ADSL ) و هم از اینترنت موبایل استفاده می کنند.
رئیس مخابرات اسدآباد گفت:عمده مشکلات ما روستاهایی هستند که زیرساخت های لازم را نداشته و ازطرفی پوشش آنتن دهی موبایل نیز ضعیف و در حد ۲G است.

زارعی اضاقه کرد:تعدادی از روستاهای منطقه کلیایی، چهاردولی و بخش هایی از پیرسلمان متاسفانه مشکل پوشش اینترنت را دارند و میزان پوشش اینترنت در حد ۲G است.

او با تاکید بر همکاری تمامی مسئولان شهرستان از جمله فرماندار محترم و نماینده گرامی و رایزنی و تعامل با مدیران استانی افزود:امیدواریم شاهد ارتقا میزان پوشش اینترنت این مناطق‌ از ۲G به ۳G و ۴G باشیم.

رئیس مخابرات اسدآباد گفت:در حال حاضر با کمک همکاران محترم شهرستان و استان ، نصب آنتن BTS در روستای حسام آباد و ارتقا آنتن BTS روستاهای بادخوره و لک لک به ۳G و افزایش پورت ADSL در مراکز روستایی مورد تقاضا انجام شده است.

زارعی از اتصال شبکه فیبر نوری روستای کینی سایه در آینده نزدیک خبر داد و افزود: بقیه روستاها نیز به تدریج در برنامه شرکت مخابرات همدان و اداره کل فناوری اطلاعات جهت ارتقا و بهینه سازی قرار دارد.

او مهمترین برنامه های شرکت مخابرات افزایش پهنای باند اینترنت شهرستان ، ارائه سرویسهای VDSL به جای ADSL و FTTH(فیبر نوری ) ذکرکرد و ادامه داد: از همه مشترکان گرامی تقاضامندیم، با توجه به شرایط موجود از هرگونه مراجعه حضوری تا حد امکان خودداری کرده و از طریق سامانه ای ارتباطی شرکت نسبت به رفع مشکل خود اقدام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت مخابرات به نشانی www.tci.ir مراجعه نمایند.

1250660cookie-checkاستفاده دانش آموزان از شبکه شاد عامل افزایش چمشگیر کاربران اینترنت

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.