راه اندازی سامانه مشاوره تلفنی ۴۲۴۲۴ در شرکت مخابرات ایران
مخابرات ما-سامانه مشاوره تلفنی ۴۲۴۲۴ به منظور کمک و مشاوره به کارکنان مبتلا به کرونا در شرکت مخابرات ایران راه اندازی و آماده پاسخگویی می باشد.
مخابرات ما-به گزارش ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شرکت مخابرات ایران، به منظور یاری رساندن به کارکنان مبتلا به کرونا و به حداقل رساندن مشکلات ایشان در مواجهه با ویروس کرونا، سامانه تلفنی ۴۲۴۲۴ آماده پاسخگویی و مشاوره در این خصوص می باشد.
راه اندازی سامانه خدماتی ۴۲۴۲۴ از اقدامات مهم مجموعه شرکت مخابرات می باشد که تمام همکاران در شرکت اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری و عزیزان بازنشسته، ضمن تماس با این سامانه می توانند خدمات مفیدی در امور مربوط به بیماری کرونا ، داروهای مورد نیاز و موارد مشابه پزشکی دریافت کنند.
بر اساس این اعلام ، همکاران میتوانند با گرفتن کد ۰۲۱ قبل از شماره ۴۲۴۲۴ به سامانه متصل شوند.
12511000cookie-checkراه اندازی سامانه مشاوره تلفنی ۴۲۴۲۴ در شرکت مخابرات ایران
سلام احتراما راست میگه همکارمان معوقات وطلب ها .وامها صندوق ۶درصدراچراتسویه نمیکنن حتی برای شاغل که ازصندوق وام خارج شده نه وام میدن ونه حقش ۶درصدراتسویه کنیدبدین وام که اصلانمیدن چراپس ازحقوق کم میشه وتسویه نمیکنن ومیگیم از۶درصدخودملن بدین میگن نمیشه پول ماخوابیده بایدبریم دنبال وام بانکها که ۱۰تامدرک ضامن میخوان وبگزدضامن بیار.بیاری هم معوقات عقب افتاده داشته باشی وام نمیدن ازکجابیاریم تسویه کنیم چقدرزجرکشه وام گرفتن ازاداره وبانک.
استرسی که مخابرات لعنتی به سرمون میاره ازصدتا کرونا بدتره بخاطریه حقوق خدا لعنتتون کنه که همه ماها روشرمنده عالم وادم کردین خداازتون نگذره