مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

برخورد استانها با اطلاعیه تعطیلی هفته آینده

مخابرات ما- این بار با اطلاعیه تعطیلی هفته آینده، خوشبختانه استانها همراهی کرده اند.

مخابرات ما – خبرهای مختلفی از استانها می رسد.خوشبختانه اکثر استانها با دولت و کمیته مبارزه با کرونا همراهی کرده اند و هفته آینده را برای بخش های اداری و ستادی تعطیل اعلام کرده اند.

البته این استانها برای بخش های پاسخگویی و فنی به مدیران واگذار کرده اند تا تعداد افراد حاضر را بر اساس نیاز واقعی تنظیم کنند.

 

در عین حال هنوز هم برخی از استانها هستند که این طرح ها را نادرست می دانند و نه با این راه حل همراهی می کنند و نه خودشان راه حلی ارائه می کنند! این استانها کارکنان را کاملا در بلاتکلیفی قرار داده اند تا فردا سر کار بروند و این شرایط بلاتکلیفی را تا آخر هفته ادامه بدهند.

 

سعی می کنیم تا ظهر فردا به تفکیک نام استانها و طرح اجرایی آنان را اعلام کنیم.

 

1252020cookie-checkبرخورد استانها با اطلاعیه تعطیلی هفته آینده

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. اکبر ر می گوید

    سلام و خسته نباشید از خدا نمی ترسن چرا فرق و تفاوت بین کارکنان قرار می دهند با حقوق ۳میلیون کرایه و قسط و قبضها و غیره چه کنیم ان هم نداده .اداره را تعطیل کردن .بعضی از ما تعطیلی هم نداریم و….انصاف هم خوب چیزیه خدارا خوش نمی اید…

  2. ناشناس می گوید

    سلام خدمت سردبیرمحترم ،اینجا شمال غرب ،یک مرکز ۶هزارشماره ،اقا تعطیلی ها فقط برای ستاد است ،ماکه چیزی ندیدیم ،چون اختیاربه رئیس اداره داده شده وخودش حاضر است نمیخواهد دیگران نیاییند انشاءالله که این بلا رفع بشه ،اگربخواهند کاهش حضورپرسنل ادامه داشته باشد بهتر است مدیران برادارات زیر مجموعه نظارت کنند وببینند واقعا”چندنفرکاهش حضورداشته ،البته ازن متن رانوشتن خودش واقعا”جرم است .

  3. یک،بیگناه می گوید

    حقوق،چی،شد

  4. محمد می گوید

    محابرات فارس هم تعطیل نکرد دلبخواهی مثلا معاونت تجاری تعطیل نکرده

  5. نفر کرمانشاه می گوید

    کرمانشاه اکثر نفرات در مراکز سره کار امدن ناحیه هیچ پاسخی ندارد

  6. بازنشسته اخیر می گوید

    وقتی مدیر ارشد با تردید و دو پهلو و با شرط و شروط مجوزی صادر می کند نباید انتظار رویه یکسان در کل مجموعه داشت.وقتی گفته می شود بخشهای مرتبط با مشترکین و فنی و .. بیایند یعنی کل شرکت باید حضور داشته باشند چرا که همه بخشهای شرکت زنجیر وار به یکدیگر متصل اند و فقط جدایی یک حلقه کافیست تا خلل محسوسی در ارائه خدمات ظاهر شود.به عنوان یک کوچکتر و شاید با تجربه تر به جناب صدری توصیه می کنم در شرایط کنونی که جان انسانها در معرض خطر بزرگی قرار دارد با جسارت و به دور از چند گانگی قاطعانه دستور تعطیلی یکهفته ای کل شرکت را صادر بفرمایند.بدیهی است وجدان کاری عزیزان همکار آنقدر هست که در شرایط اضطرار و نیاز ضروری بدون نیاز به دستور از مدیران در محل کار حضور و نسبت به رتق و فتق امور اقدام نمایند. فراموش نکنیم همکاران امور مشترکین و فنی که قرار است الزاما در محل کار حضور داشته باشند مثل بقیه خانواده دارند و جان عزیزشان همانند دیگران در معرض خطر است .

  7. ناشناس می گوید

    مخابرات فارس که فعلا همه چیز رو به فردا و بررسی بیشتر موکول کرده ، فکر کنم تا بخوان تصمیم بگیرن هفته به پایان رسیده!

  8. ناشناس می گوید

    متاسفانه وقتی تعیین یک مدیرعامل برای مدیریت بالای شرکت سخت وزمانبر باشه گرفتن یه تصمیم واحد مدیریتی هم سخت و نیاز به جسارت دارد و مناطق هم اینطور بلاتکلیف میمانند و واقعا برای یه شرکت بزرگ مایه وشرمندگیست

  9. رشت می گوید

    منابع انسانی گیلان میگه آقای فرقانی بایدبخشنامه بکنه ولی فردا طبق روال قبلی همه باید محل کار حاضرباشند

  10. دريانورد می گوید

    بوشهر هیچ خبری نیست

نظرات بسته شده است.