مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شرکت کمک رسان ایران مجری جدید قرارداد دندانپزشکی مخابرات ایران شد

مخابرات مامدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر حفظ جایگاه انسانی و شان کارکنان و بازنشستگان شرکت اظهار داشت : به دلیل عدم رضایت همکاران و بازنشستگان از نحوه ارائه خدمات دندانپزشکی، مجری این بخش تغییر یافت و شرکت کمک رسان ایران (sos ) به عنوان مجری جدید، برای ارایه خدمات مناسب انتخاب شد .

مخابرات ما-به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری ضمن اعلام این خبر وبا اشاره به اینکه حفظ شان و ارزشمند بودن نیروی انسانی همواره از اولویت های شرکت مخابرات ایران است افزود: با بررسی های کارشناسی به عمل آمده در بخش خدمات دندانپزشکی و بروز مشکلاتی در ارایه خدمات ، بیمه معلم در راستای بهبود خدمات دریافتی برای همکاران شاغل و بازنشستگان ، شرکت کمک رسان ایران (sos ) را به عنوان مجری خدمات بیمه تکمیلی درمان مخابرات در بخش خدمات دندانپزشکی معرفی کرد تا به ارایه خدمات بپردازد .

مدیر عامل شرکت مخابرا ت ایران با تاکید بر اینکه خدمات دندانپزشکی از اول تیر ماه سال جاری به خدمات بیمه تکمیلی افزوده شدگفت : همکاران شاغل و بازنشسته و افراد خانواده تحت تکفل آنان می توانند سالانه تا ۴۰ میلیون ریال از خدمات دندانپزشکی مطابق قرارداد مربوطه استفاده نمایند.

وی تحقق رضایتمندی کارکنان و توجه به دغدغه‌های نیروی انسانی و افزایش انگیزش سازمانی را مؤثرترین گام برای رسیدن به اهداف شرکت دانست و گفت: امیدواریم انتخاب مجری جدید در بخش ارایه خدمات دندانپزشکی، بتواند رضایت کامل همکاران را در پی داشته باشد.

1252430cookie-checkشرکت کمک رسان ایران مجری جدید قرارداد دندانپزشکی مخابرات ایران شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    جناب سرد بیر تکلیف فاکتورهای قبلی که پرداخت نشده چه می شود با تشکر

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      در نامه ای که معاونت توسعه نیروی انسانی برای استانها فرستاده بودن
      چنین نوشته که فعلا اون فاکتورها رو داشته باشین بزودی در مورد اونا بهتون میگن چه کنید

  2. ناشناس می گوید

    سلام ، چنین اخباری حکایت از سردرگمی در قسمت رفاه و بیمه شرکت مخابرات ایران داره. مگر قبل از شروع کار بررسی نکرده بودید که متوجه بشید که کدام مجری برای این کار مناسب تره؟ تقریبا ۶ ماه در حال بررسی بودید. به نظرم این تغییر چاره ساز مشکلات نیست. از قول من بعنوان یک کارشناس به مدیر عامل محترم بفرمایید، بعنوان یک اقدام اساسی و ماندگار ، ترکیب حوزه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران رو متحول کنند. با جا به جا شدن مجری و یا بیمه، اتفاقی در بهبود تکریم کارکنان شرکت مخابرات ایران رخ نمیده و تجربه نشون میده در اغلب سال های گذشته در به روی همان پاشنه ایی چرخیده که حاضر به تغییر و تحول ساختار اون نیستیم

نظرات بسته شده است.