مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس صدری: قرارداد بیت استریم با ایجاد رقابت سالم, درآمد مخابرات را افزایش میدهد

مخابرات ما- مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: قرارداد بیت استریم با ایجاد یک رقابت سالم در حوزه بازار ICT موجب افزایش درآمد شرکت خواهد شد.

مخابرات ما – اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران, مهندس صدری, مدیرعامل شرکت که در برنامه زنده اینستاگرامی روز چهارشنبه هفته گذشته سخن می گفت, با اشاره به قرارداد بیت استریم گفت: بر اساس پورت های واگذار شده به شرکت های FCP, ما نیز در درآمد آنها سهیم هستیم, از اینروز این قرار داد ضمن ایجاد رقابت سالم, نه تنها به ضرر ما نیست بلکه موجب افزایش درآمد شرکت مخابرات خواهد شد.

مهندس صدری با اشاره به ضرورت افزایش سهم بازار توسط مخابرات اظهار داشت: تمام برنامه های ما در حوزه تجاری باید به گونه ای باشد که موجب افزایش سهم بازار حوزه ICT و افزایش درآمدشود.

وی لازمه افزایش سهم بازار را رقابت سالم و کیفیت مناسب دانست و افزود: در بازار رقابت است که میزان کیفیت محصول بالا رفته و در نهایت رضایتمندی مشتری را به دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: قرارداد بیت استریم همچنین باعث افزایش میزان ARPU در اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران می شود.

مهندس صدری خود را امانت دار شرکت مخابرات ایران عنوان کرد و اظهار داشت: تمام برنامه ها و عملکرد ما بر اساس رعایت الزامات قانونی و رگولاتوری و همچنین رضایت سهامداران و ذینفعان می باشد.

وی به لزوم رعایت مصوبه ۲۶۰ کمیسیون سازمان تنظیم مقررات در جهت ایجاد فرصت های جدید برای استفاده از منابع اشاره کرد و بیان داشت:این مصوبه مقررات حاکم بر ارائه خدمات عمده‌فروشی زیرساخت‌های ارتباطی را مشخص می‌کند،و به منظور رقابتی شدن هرچه بیشتر بازار، تسهیل در ارایه خدمات در حوزه ارتباطات ثابت سیمی-کابلی و ایجاد فرصت برای استفاده حداکثری از منابع و امکانات موجود در اختیار دارندگان پروانه شبکه از طریق اشتراک در بخش دسترسی و جلوگیری از هدر رفتن منافع و امکان توزیع و گسترش شبکه با سرعت بیشتر در تمام نقاط کشور تصویب شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین اظهارداشت : به منظور تحقق این مهم، شرکت مخابرات ایران، با اجرای این مصوبه با اشتراک زیرساخت‌های فیبرنوری با شرکت های دارنده پروانه FCP و Servco در چارچوب مصوبات سازمان تنظیم مقررات با تمام شرکت های واجد شرایط همکاری دارد .

مهندس صدری در پایان سخنان خود یادآور شد: افرادی که در این خصوص انتقاد در اجرای قرار داد بیت استریم دارند آگاهی لازم در این خصوص را ندارند، از اینرو آمادگی داریم شفاف سازی بیشتری را انجام دهیم.

1252800cookie-checkمهندس صدری: قرارداد بیت استریم با ایجاد رقابت سالم, درآمد مخابرات را افزایش میدهد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
16 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    مطمئن باشید که تعدادی از مدیران رده بالای شرکت مخابرات جزو سهامداران فعلی شرکت های fcp هستن. (البته قصد نداشتن سهامدار بشن ولی وقتی سهام توی سینی تقدیم شد دیگه دست رد به سینه طرف نزدن!)
    در شرایطی که خود مخابرات کمبود پورت داره و کلی مشترک بیشتر از یک ماهه که منتظرن سرویس اینترنتشون برقرار بشه، پورت اضافی واسه برنامه بیت استریم از کجا میخواد سبز میشه، الله اعلم!
    در ضمن بعد از اجرای این برنامه رفع تمام مشکلات و مسائل پورت و سیمکشی و کابلی و رانژه و رفع عیب و غیره و ذلک شرکت های رقیب رو باید نیروهای بدبخت مخابرات متقبل بشن تا آقایون سر برج چک دریافتی شون از شرکت مربوطه تضمین شده باشه……

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      بخش دوم حرفتون چیزی است که قطعا باید خودتون ازش دفاع کنید.
      اما برای بخش اول باید بگم همچین هم سهام اونا سهل الوصول نیست برادر من.
      حداکثر یه کاری برای بعد از بازنشستگی ممکنه پیشنهاد بشه اگر اونهم اجرائی بشه
      از این سینی ها حالا شاید خبری نباشه

  2. ناصر می گوید

    سلام خدمت سردبیر بزرگوار
    بنده هم یک نظر گذاشته بودم لطفا منتشر کنید تا علت قرارداد بیت استریم ایرانی مشخص شود ممنون

  3. ناشناس می گوید

    راست میگه بیاد شفاف سازی. کنه نه که حوزه تجاری قوی داره بازار رو از چنگش در نمیارن و فقط یه چندرغاز اجاره بهش بدن تازه اونم همش لاوصولی بشه و جرات قطع کردن نداشته باشه.یا شما کلا نیرو خودی نبودی در راس نشستی یا ما ها هیچی از مخابرات نمیدونیم داریم اینجا کار میکنیم.ماجرا از یه جای دیگه هم اب میخوره اینا نیروهاشون بازنشسته شدن و شرکت هم که مفت بدست اوردن همون بالا بین خودشون دارن تقسیم میکنن کارمندای. باقیمانده برن کشکشون رو بسابن

  4. کارمند بخش خصوصی می گوید

    کاش به رضایت کارکنان بخش خصوصی هم کمی فکر کنید چون با حقوق ندادن و به موقع ندادن حقوق و کمی حقوق کم کم کارکنان بی انگیزه میشوند و همونطور که میدونید اکثر کارهای اجرایی مخابرات با بخش خصوصیه خواهش میکنم کمی به افزایش حقوق این قشر و پرداخت سرماه حقوق فکر کنید تا ما هم با فراغ خاطر خدمت کنیم چرا که خدمت خالصانه ما درامد مخابرات رو بالا میبره

  5. بیسواد می گوید

    سلام به زودی در فرهنگ اقتصاد ایران واژه رایتلیزه کردن شرکتها جا میافته که معنیش میشه باهاش از نابود سازی و ورشکسته کردن شرکت های طراز اول که مبدع این روش هم همین اقا ست.

  6. فنی می گوید

    صدری جان میشه از جزییات این رقابت سالم!! برامون بگی ؟؟

  7. بیکار می گوید

    سلام
    جناب دکتر فرمودند ما در درامد پورتهایمان که توسط شرکتهای FCP واگذار میشوند سهیم میشویم و باعث افزایش ARPU ما میگردد جناب صدری یا معنی ARPU رو نمیدونن یا یکطرفه به قاضی میرن برادر من سهیم شدن در درآمد باعث کاهش میانگین درآمد میشه پارتی که خور ما واگذار میتونیم کنیم چرا باید کس دیگه این کار رو برامون انجام بده شما رسمان اعلام ورشکستگی مخابرات رو شروع کردید ، چطور امکانات ما تا دست خودمون هست بهینه استفاده نمیشه همون زیرساخت دست کسی خارج از مجموعه می افته بهره ولی بالا میره فضا رقابتی میشه ، مدیریت زورگو بلای جان شرکت مخابرات و باعث عقب افتادن اون شده مگه اینجا ملک شخصی شماست که اشتباهات و فاجعه رایتل رو اینجا تکرار میکنی برای توسعه اینجا چقدر بدهکار شدیم تا حالا ؟ شما توسعه انجام دادید تا سایر شرکتها استفاده بهینه کنن مگه برنامه توسعه رو اونها به شما ابلاغ میکنن . انشاا… پس از دوره مدیریت شما کمیته ای تشکیل میشه و پیگیر این اتفاقات بشه تا حق به مخابرات برگرده.

  8. ناشناس می گوید

    سلام. اینارو میگن چون میدونن کسی کاری نمیتونه بکنه. اگه هم بخواد بکنه؛ چون تنهاست و صداش به جایی نمیرسه، مجبوره که خفه شه. سردمداران مخابرات ( اگه چشم نخورن) کارکنان بسیار سربه زیر و ترسو و بزدلی دارن

    1. ناشناس می گوید

      جرات(عرضه) یک تجمع هم نداشتیم وگرنه همه چی حل شده بود

  9. محتسب می گوید

    جسارتا Spell آرپو اشتباه است. صحیح آن ARPU می باشد. با تشکر.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بله حرفتون درسته

  10. mehdi می گوید

    سلام
    مطمئن باشیم که خودش در این کار از همه بیشتر سودمند است.چرا که کاری میکند اگر مدیر عامل هم انتخاب نشود باز بیشترین سود را از مخابرات داشته باشد.

  11. ناصر می گوید

    سلام آقای جهرمی خیلی زور زد که کابلهای داخل استانی و کانلهای مربوط به کابلهای مسی را به شرکت زیرساخت بدهد نتوانست حالا از طریق مدیر عامل دست نشانده خود میخواهد آن کار را به نام دیگری اجرا کند ظاهرا تاخیر در تعیین مدیر عامل جدید نیز خرید زمان برای اجرای این عمل می باشد خداوند همه را با نیات و اعمالشان می سنجد باشد برای دو روز ریاست و تامین منافع ناحق خود و وابستگان هر کاری می خواهید بکنید آقای جهرمی فقط حق الناس بخشیده نمی شود

  12. کارمند دون پایه می گوید

    سلام . همان طور که مدیر عامل محترم در پایان فرمایشات خود فرمودند افرادی که در این خصوص انتقاد دارند (بیت استریم ) اگاهی لازم در این مورد ندارند چون ما از فضا امدیم و نمیدانیم بهتر است که طبق گفته خودشان شفاف سازی بشود تا سهامدار عمده هم در جریان کامل قرار بگیرد که بعد از گذشت ۴ الی ۵سال دیگه ( مانند هم کد سازی ) نگویند سود ندارد بلکه زیان هم شد چون انوقت نه دیگر مدیر عامل محترم هست و نه …
    ه

  13. رسمی می گوید

    بیت استریم یا واگذاری بی چون و چرا امکانات شرکت مخابرات به شرکت آسیاتک که معلوم نیست رانتش کیه و از کجا داره فشار میاره؟اینو نگید چی بگید مخابرات رو نابود کردی رفت واقعا سهامدار چرا بی تفاوته چرا نگران نابودی سهم مخابرات از بازار نیست؟

نظرات بسته شده است.