مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- برداشتی از یک انتصاب

مخابرات ما- تغییرات جدید در اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل بسیاری از بیم ها و امیدهای خفته را بیدار کرد.گروهی امید به تغییر و اصلاح نابسامانی ها دارند و گروهی بیمناک از ناکارآمدی و نا پختگی انتصابات جدید هستند .این بیم ها و امیدها در کامنت های ارسالی از سوی خوانندگان بسیار مشخص است .

برای مثال قصد انتشار کامنتی را داریم که حرف دل بسیاری از صاحب نظران است .این مطلب را نه از باب انتقاد و نقد بلکه برای باز شدن چشم های مدیران منتشر می کنیم ! تا ببینند حتی کوچکترین حرکات آنان زیر ذره بین دقیق کارکنان است!

دوست بازنشسته ما در مورد صدور حکم مشاوره مدیر عامل جدید چنین می نویسد:

بازنشسته اخیر

به نظر من اولین قدم مدیر عامل جدید در صدور حکم زود هنگام انتصاب مشاور گویای عدم احاطه و ضعف فنی و مدیریتی ایشان و از منظر دیگر کل کابینه جدید مخابرات است.

مدیری که در آغاز کار چشم به مشاور بدوزد خدا داند در پیچ و خم کار چه کند.

ای کاش ایشان در آغاز کار با چند حکم مدیریتی قوی نشان می داد نه تنها ترسی از راهبری صنعت عظیم مخابرات ندارد بلکه به عنوان مدیری قدرتمند و آگاه می تواند با تدبیر و درایت متکی به دانش خود، پشتوانه ای از امید به آینده برای کارکنان باشد.

 

1256330cookie-checkشما نوشته اید- برداشتی از یک انتصاب

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. پرنده آبی می گوید

    اتفاقا کار خوبی کرده.
    انتخاب مشاور یعنی اعتراف به عدم آشنایی ایشان به عرصه مخابرات حال اگر مشاور ایشان آدم واردی باشد با مشاوره های بجا از تصمیمهای اشتباه جلوگیری کرده و از خسارتهای احتمالی جلوگیری میکند. سوال اینجاست که اگر ایشان بدون انتخاب مشاور و بدون اطلاع از عرصه مخابرات تصمیمی اشتباه و جبران ناپذیر می گرفت آیا ما او را محکوم نمیکردیم؟
    پس بیاید از این اقدام درست خرسند باشیم و حمایت کنیم البته به شرط آنکه مشاور واقعا مشاور باشد و نه صرفا برای گرفتن حقوق و پر کردن سمت

  2. رنجبر از خراسان می گوید

    عزیز من مخابرات یک معدن طلا بود که سالها کارکنان خدوم وزحمتکش مخابرات با اهدای جان و عمر خود ان را به بار نشاندند و چه سختیهایی که شبانه روزی برای پیشرفت وتوسعه مخابرات این معدن گهربار طلا نکشیدند اما یکباره بوی این لقمه چرب وتمام نشدنی را حس کردند و مسولین بی خرد را قانع کردند که این شرکت برای دولت زیانبار است زودتر ان را برای اجرای عدالت به مردم فهیم واگذار کنید تا مستضعفان به نوایی رسیده وبار سنگینی از دوش دولت برداشته شود واین هنگام بود که بجان این لقمه بزرگ افتاده و ان را به تاراج بردند و روزبه روز حق کارکنان مظلوم و خوش طینت و خوش باور وستمدیده مخابرات را پایمال میکنند وبه همه انها هم میخندند وانچه بجایی نرسد فریاد است

  3. ناصر می گوید

    مدیرانی که با معامله وزیر و سهامدار عمده روی کار می آیند مجبورند متن معامله را اجرا کنند نباید از چنین مدیرانی انتظار تحولات مثبت داشت

  4. همکار می گوید

    با سلام
    این نظر بازنشسته محترم را اینجانب به صورت ملموس در جلسه ای که مدیر عامل با یکی از معاونت های خود داشت به عینه لمس کردم . متاسفانه مدیران فعلی ما می خواهند به هر شکل ممکن جایگاه خود را حفظ کنند و مدیر عامل جدید هم نشان داد که نمی تواند پشتوانه ای از امید برای آینده کارکنان فراهم نماید.

  5. امین حقیقت می گوید

    بخاطر یه مشت دلار

  6. اکبر می گوید

    بریم دیگه صرف نمیکنه

  7. اصل۴۴ می گوید

    باسلام خدمت سردبیرمحترم وهمکاران مخابرات برای مدیرعاملی چه کل ایران چه شهرستان ومنطقه زمانی که اساس وپایه جهان سومی باشدمخصوصا مدل انگلیسی گرسنگی مردمان فضای کاروزندگی همین است وبس .جهان سومی نبایستی اززندگی لذت ببردبایستی به خاطریک لقمه نان به هرکس وناکسی بعله قربان بگویدماست سیاه است بله همین طوراست شماراست میگویدواین داستان زندگی درجهان سومی است من نمی دانم لطفااقای سردبیرشما یک جواب قانع کننده بدهیدآیااین اصل۴۴برای مخابرات آمده پس این شرکت های برق آب وفاضلاب بانکها سازمان تامین جهاد کشاورزی و..وواینهاچرابه اصل۴۴برخوردنکردندواین مخابرات بی صاحب که باودیعه وپول بی زبان مردم وملت ساخته شده بودگرفتاربلای کرونا۴۴ شد.

نظرات بسته شده است.