مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ارائه خدمات غیرحضوری مخابرات فارس به مشترکان

مخابرات مامدیر مخابرات منطقه فارس گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا همه امورات، درخواست‌ها و مطالبات مشترکان به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه‌های تلفنی که رایگان هست، انجام می‌گیرد.

مخابرات ما-به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ایزدی با تاکید بر اطلاع مردم استان از سامانه‌های غیر حضوری اظهار داشت: در روز‌های شیوع بیماری کرونا و به منظور رعایت شیوه نامه‌های وزرات بهداشت تمام تلاش همکاران ما در مخابرات منطقه فارس در راستای ارائه خدمات غیر حضوری به هم استانی‌های گرامی است.

مدیر مخابرات منطقه فارس در خصوص سامانه‌های مرتبط به خدمات تلفن ثابت، افزود: درگاه “مخابرات من “ که در سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس tci.ir معرفی شده است، درگاهی کامل برای ثبت نام تلفن ثابت، مشاهده و پرداخت قبض، صدور قبض دوره و به روز تجمیعی، تخلیه، شارژ و خلاصه کارکرد است.

ایزدی ادامه داد: سامانه ۲۰۰۰ کوتاه‌ترین و سریع‌ترین سامانه پرداخت صورت حساب است که حتی در زمان قطع تلفن نیز قابل استفاده  و از مشترکان تلفن ثابت درخواست می‌شود در هنگام قطع تلفن به علت بدهی از این سامانه جهت پرداخت صورتحساب استفاده کنند.

ایزدی ضمن تاکید بر وجود راه‌های آسان و غیر حضوری برای ثبت خرابی تلفن ثابت، افزود: کد دسترسی *۲۰۲۰# نیز راهی آسان جهت ثبت خرابی تلفن ثابت، پرداخت صورتحساب تلفن ثابت و خدمات پیش ثبت نام تلفن ثابت است.

او افزود: مشتریانی که تلفن ثابت آن‌ها دارای خرابی است پس از اطلاع از سالم بودن گوشی تلفن منزل با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس گرفته وخرابی تلفن خود را ثبت کنند.

مدیر مخابرات منطقه فارس در خصوص سامانه پشتیبانی و فروش اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران سامانه ۲۰۲۰ را معرفی و افزود: در این سامانه امکان خرید سرویس، دریافت نام کاربری و سایر خدمات مربوط به فروش adsl به مشترکین ارائه می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه فارس شماره ۲۰۲۱ را سامانه “ارتباط مردمی ” اعلام و افزود: مشترکانی که در استفاده از خدمات غیر حضوری مخابرات منطقه فارس با مشکل مواجه شدند با تماس با این سامانه درخواست یا شکایت خود را مطرح کنند.

1256640cookie-checkارائه خدمات غیرحضوری مخابرات فارس به مشترکان

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.