مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

استفاده از تجربیات بازنشستگان مسیر رشد شرکت را هموارتر می‌کند

مخابرات مامدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشست شورای مرکزی کانون‌های بازنشستگان کشور درباره مسائل بازنشستگان کشوری و رسیدگی به مشکلات آنان صحبت کرد.

مخابرات ما-به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشست با اعضای با شورای مرکزی کانون‌های بازنشستگان کشور گفت: “استفاده از تجربیات، دانسته‌ها و همفکری بازنشستگان به عنوان سرمایه انسانی بی نظیر، مسیر رسیدن به اهداف پیشروی شرکت را هموارتر می‌سازد و بهترین فرصت برای توسعه شرکت است.”

سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این نشست که روز گذشته ۴ دی ماه برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید پاسخگوی نیاز‌های قانونی بازنشستگان باشیم و توجه و ارزش نهادن به بازنشستگان، امری ضروری است اظهار داشت: “پاسداشت نیاز‌های مادی و معنوی آنان ضروری است و باید پذیرفت سازمان متعلق به همه انسان‌هایی است که در طول عمر سازمانی خود در آن نقش‌آفرینی داشته‌اند.”

بازنشستگی، فصلی جدید از زندگی شاغلین

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت احترام به بازنشستگان گفت: “بازنشستگی به‌ عنوان فصلی دیگر از زندگی همه شاغلین همواره مورد توجه بوده و بازنشستگان نیز سرمایه‌های ارزشمند جامعه و گنجینه‌های خرد و تجربه هستند که استفاده از تجربه‌های آنان، مسیر رشد و تعالی جامعه را هموارتر می‌کند.”

مجید سلطانی، در ادامه با بیان اینکه در تعالیم دینی ما، حفظ کرامت انسانی همواره به‌عنوان یک ارزش مورد تأکید قرار گرفته است، افزود: “بازنشستگان یکی از بزرگترین و ارزشمندترین دارایی و سرمایه‌ هر سازمانی هستند که با کسب تجربه و مهارت و انتقال آن به نسل‌های بعدی موجب بالندگی آن سازمان می‌شوند.”

تدوین برنامه‌های کوتاه مدت

وی با تاکید بر اینکه بازنشستگان به عنوان پیشکسوتان جامعه سزاوار احترام و تکریم هستند، توجه به مسائل اقتصادی و معیشتی آنان را ضروری دانست و گفت: “ما درصدد هستیم با تدوین برنامه‌های کوتاه مدت و همدلی همه ذی نفعان بتوانیم بخشی از این مسایل را با حداقل زمان ممکن بر طرف کنیم.”

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه ما برای دریافت پیشنهاد‌های بازنشستگان آمادگی داریم، گفت: “بر این باور هستیم که پویایی در راه رسیدن به هدف‌های سازمانی تنها در سرمایه انسانی نهفته است، با این تفکر فرصتی برای شرکت ایجاد خواهد شد تا از این ظرفیت‌های خردمندانه و پتانسیل بازنشستگان محترم نیز بی‌ بهره نمانیم و با تدبیر از پختگی و فرزانگی آنان استفاده شود.”

در این نشست اعضای شورای مرکزی کانون‌های بازنشستگان کشور نیز خواستار اجرای تعهدات قبلی اعلامی و حمایت سهامداران در این خصوص شده و مواردی را در زمینه اجرای دقیق آیین نامه‌ها، تعهدات و بیمه تکمیلی را مطرح کردند و برای همکاری و همراهی در جهت به ثمر نشستن اهداف شرکت اعلام آمادگی کردند.”

1262460cookie-checkاستفاده از تجربیات بازنشستگان مسیر رشد شرکت را هموارتر می‌کند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. بازنشسته می گوید

    آیین نامه ۱۳۸۹ برای بازنشستگان از سال ۱۳۸۹ اجرا شود. گروه ها و رتبه ها و جذب و سکه و رفاهیات و حقوق عقب افتاده از جمعه کاری تا تعطیل کاری ها و ده حق مغفول مانده.

  2. بارنشسته می گوید

    سخن گفتن چه آسان عمل کردن چه مشکل!!!!!
    از تکریم گفتند که عملا نمیشود.از نیاز های قانونی گفتند نیاز قانونی یعنی اجرای آیین نامه ۱۳۸۹ از سال فوق دادن گروه ها و رتبه ها و جذب و سکه و جمعه کاری ها و تعطیل کاری ها وده ها حق مغفول مانده بازنشستگان امروز و شاغلین دیروز.اما عمل هیچ!!!!!!!!
    رفع تبعیض بین صندوق های بازنشستگی که آن هم در آیین نامه ۱۳۸۹ آمده است.
    خلاصه اجرای بند به بند آیین نامه فوق بدون تنازل.
    جناب سلطانی صحبت هایت را اثبات کن.و به تاریخ همقطاران قبلی نپیوند. حق الناس است.

  3. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمی شود . لطف کن مطالبات ما را بده . بقیه مال خودت . قانون مصوب را اجراء بکن . سخنرانی وهمایش نخواستیم .

  4. بازنشسته 93 لرستان می گوید

    شما حق و حقوق بازنشستگان را ندادید حالا دم از تجربیات بازنشستگان می زنید ؟ که خربزه زیر بغلشون بزارید؟

نظرات بسته شده است.