مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نامه درخواست تعیین تکلیف حق جذب توسط عضو هیئت مدیره مخابرات ایران

مخابرات ما-مهندس صدری به عنوان یکی از اعضای جدید هیئت مدیره مخابرات ایران طی نامه ای خواستار اجرایی شدن مصوبه حق جذب شد.

مخابرات ما – سید مجید صدری مدیر عامل پیشین مخابرات که اکنون عضو هیئت مدیره مخابرات ایران است با تنظیم و ارسال نامه ای ضمن شرح مختصری از تاریخ تصویب حق جذب و روند پیگیری آن خواستار تعیین تکلیف حق جذب کارکنان شد. متن این نامه را در زیر بخوانید:

یکی از مطالبات پرسنل شرکت از سهامداران عمده که در دی ماه و بهمن ماه سال ۱۳۹۸ مطرح شد بازنگری در درصدهای حق جذب کارکنان در آیین نامه استخدامی مصوب سال ۱۳۸۹ بود که پس از هماهنگی های انجام شده توسط نمایندگان سهامداران عمده در هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با شرکت توسعه اعتماد مبین منجر به اصلاح درصد های حق جذب کارکنان طی مصوبه هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در دوره مدیریت قبلی شرکت شد.

لیکن قبل از اجرای مصوبه هیئت مدیره، نمایندگان سهامداران عمده در شرکت توسعه اعتماد مبین بررسی بیشتر در مورد تغییر درصد های حق جذب کارکنان را ضروری دانستند و در نتیجه مصوبه هیئت مدیره اجرا نشد با توجه به توضیحات داده شده ضروری است موضوع فوق الذکر را برای تعیین تکلیف در دستور کار هیئت مدیره قرار دهند..

 

1262620cookie-checkنامه درخواست تعیین تکلیف حق جذب توسط عضو هیئت مدیره مخابرات ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    جناب صدری اگر قبول دارید این حق جذب از سال ۸۸ لغو شده پس بازنشستگان را هم شامل می شود لطفا قانون را دور نزنید و حقوق ما را احیا کنید

  2. ناشناس می گوید

    خدا را خوش نمیاید این همه تضییع حق انهم درنظام اسلامی انهم توسط شرکت وابسته به سپاه پاسداران پس کجا هستند فرماندهان حامی محرومان چرا کسی ازکیفر الهی باکی ندارد چطور مسلمانی هستید شما مدیرانی که به عللی انقدر سرتان گرم است که وقت فکر کردن به خداوروز جزاشو نداریدکمی فکر کنید به ما کارکنان وبازنشستگانی که حق قانونی شان راپایمال کردید نه به خودتان بیچاره های بی پناه

  3. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    جناب صدری. به عمل کار براید به سخندانی نیست.

  4. ناشناس می گوید

    یک نامه با هدف نمایشی! اگر هدف پیگیری است که جلسات هیات مدیره و تلفن رو واسه همین مواقع گذاشتند!

  5. ناشناس می گوید

    فرزندان شهید که در مخابرات ایران ودر شهرستانها کار می کنندوبه صورت قراردادی هستند شامل این بخشامه شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی می شوند

  6. رضا از اهواز می گوید

    ما این هیئت مدیره رو قبول نداریم باید بروند آقای وزیر جوان کجایی دارن حق پرسنل رو از بین‌ میبرن

  7. همکار می گوید

    اینم ازاون کارهای پوپولیستی وخنده داره ،ایشون عضوهیات مدیره است واگردرخواستی دارن بایدبه رییس هیات مدیره بنویسند.

  8. بارنشسته می گوید

    جناب صدری عزیز.
    اگر روزی این پیام را خواندید خودتان به آیین نامه ای اشاره میکنید برای جذب امروز که حق ده ساله بسیاری از بازنشستگان امروز و شاغلین دیروز را با عدم اجرای بموقع آیین نامه ضایع کردند.حق الناس بر شما و سایر مدیرعاملان قبلی و سهامدار عمده تا روز محشر هست. چه بخواهید چه نخواهید. حتی بر گردن تشکل ها هم هست افرادی که از حقوق بازنشستگان گذشتند.

  9. بازنشسته اخیر می گوید

    آقای صدری عضو هیئت مدیرس اونوقت برای طرح یک موضوعی نامه به هیئت مدیره میده.خنده دار نیست ؟ همش بازیه

نظرات بسته شده است.