جزئیات استفاده از پنل کاربری و شارژ سریع مشتریان اینترنت مخابرات
مخابرات ما-روش دریافت گذرواژه پنل کاربری و شارژ سریع اینترنت مشتریان مخابرات، به همراه مشاهده وضعیت و جزئیات سرویس خریداری شده اعلام شد.
مخابرات ما-به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مشتریان با استفاده از نشانی ADSL.TCI.IR می توانند تعداد روزهای باقی مانده از قرارداد، حجم مصرف شده و حجم باقی مانده از سرویس را مشاهده کرده و یا برای خرید حجم اضافه، تغییر یا تمدید سرویس اقدام کنند.
بر اساس این گزارش آدرس پنل کاربری مشتریان شرکت مخابرات ADSL.TCI.IR می باشد که نام کاربری و گذرواژه هنگام خرید سرویس، به شماره موبایل اعلام شده توسط مشتری ارسال می شود. در صورتی که مشتری .نام کاربری خود را فراموش کرده ، نام کاربری همان شماره تلفنی است که مشترک روی آن از خدمات اینترنت استفاده می نماید. (شماره تلفن به همراه کد استان بدون صفر)
همچنین برای بازیابی گذرواژه لازم است مشتریان در بالای صفحه پنل کاربری روی “بازیابی گذرواژه” کلیک کنند که در این حالت یک پیامک حاوی گذرواژه ارسال میگردد و مشترک می تواند با وارد کردن نام کاربری خود و گذرواژه دریافتی از طریق پیامک به پنل کاربری خود وارد شود.
بر اساس این گزارش ، مشتریان برای خرید ترافیک اضافه می توانند بدون نیاز به گذرواژه و با کلیک بر روی گزینه شارژسریع در پایین صفحه ADSL.TCI.IR و وارد نمودن نام کاربری خود و کد امنیتی، کلید ورود به شارژ سریع را کلیک کرده و وارد صفحه خرید شوند.
در این مرحله با استفاده از کلید خرید ترافیک اضافه لیست بسته های ترافیکی به نمایش داده می شود که مشتریان می توانند پس از انتخاب بسته ترافیکی مورد نظر ،کلید خرید را کلیک کرده و حجم اینترنت خود را به میزان دلخواه افزایش دهند.
12638900cookie-checkجزئیات استفاده از پنل کاربری و شارژ سریع مشتریان اینترنت مخابرات
از سردبیر گرامی خواهشمندم این مطالب را تو سایت بذارید
در ضمن بیشترین لاوصولی را کارگزاران وصول میکنن
سلام.آقای فنی عزیز چرا همه کارگزارانو مورد خطاب قرار میدی .همون کارگزاری که شما ازش داری بد میگی .باید نگهبانی مرکز انجام بده.مرکزو تمیز کنه .خرابی تلفن بره. خرابی اینترنتو حل کنه. اقماری باید با ماشین یا با موتورسیکلت خودش بره با این سرمای شدید.لاوصولی که تمام وقت کارگزارو میگیره .ازهمه بدتر که کسی نیست قدر بدونه.همه کارگزاران با وسایل شخصی خودشون کار میکنن در حالی که باید مخابرات ایران همه وسایلو بده. همه کارگزاران اهل روستا هستن شب و روز ندارن شده ساعت ۱۰ شبم رفتن خرابی یا به خاطره اینکه همه اهالی روستا ازش انتظار دارن حتی سیمکشی داخلی هم مشکل داشته باشه بدون هیچ دریافت هزینه ای اونو حل مکنن. ولی شما چی اگه یه روز اداره به شما ماشین نده با ماشین خودت میری ماموریت ؟نه.پس قضاوت نابجا نکنید
سردبیر جان نمیدونستم این مطلب زو کجا بنویسم من در قسمتی کار میکنم که باید پی ام و کار پیمانکار در مراکز رو پیگیری کنم هر روز مبرم ماموریت باید با هزار انا انزلنا کارگزاران رو پیدا کنم هیچ کدام سرکار نیستن متاسفانه روسای ادارات شهرستان هم چون یا خودشون اداره نیستن یا سرگرم مشکلات ارباب رجوع و قطعی و سرقت هست فرصت نمیکنن کارگزاران رو چک کنن واقعا یک سوال از این کارگزاران عزیز دارم شما با کدام وجدان میگید باید اینقدر و اونقدر حقوق بگیریم ولی یک ساعت در روز تو مرکزت نیستی ؟ اگر نیستی حداقل کلید رو بذار جایی تا ما اذیت نشیم شما که فقط کلید داری میکنید حداقل در این یک مورد همکاری کنید سردبیر جان اینو حتما نشر بدید واقعا نفرات اذیت میشن هروقت میرن ماموریت
سردبیر حقوق