معاونت تجاری_ ایستگاه اول: بیت استریم
✍معاونت تجاری در تحولات مخابرات_ ایستگاه اول: بیت استریم
در حالی که معاونت های مخابرات و گردانندگان اصلی در حال تغییر و تحول و بهبود برنامه های اجرایی هستند، معاونت تجاری چه نقشی ایفا خواهد نمود؟
بعد از اجرای مصوبه ۲۶۰ مورخ ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ توسط سازمان تنظیم مقررات ارتباطات با عنوان بیت استریم و ورود شرکت های رقیب در پورت های انحصاری مخابرات، ذی نفعان مخابرات شامل پرسنل و سهامداران نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار لغو این مصوبه شدند. بر اساس این مصوبه شرکت های PAP می توانند بر روی کافوهای نوری پورت فعال کرده و اقدام به فروش سرویس اینترنت نمایند و در سامانه های مخابرات با نام: این پرونده adsl دارد_ مخابرات(بیت استریم شرکت اسیاتک) مشخص می شود.
معاونت تجاری چه برنامه ای برای پوشش زیانهای مصوبه بیت استریم دارد؟ و چطور مشتریان مخابرات را در کافوهای نوری که نسبتا سرعت پایینی دارند راضی نگه خواهد داشت؟
اگر مشتریان شرکت های PAP از سرعت اینترنت کافوهای نوری مخابرات ناراضی باشند و به سامانه ۱۹۵ شکایت کنند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مخابرات توانایی افزایش سرعت کافوهای نوری را خواهد داشت؟
اکنون از معاونت تجاری میخواهیم این موضوع را جدی تر پیگیری کرده و تلاش خود را جهت لغو این مصوبه صورت دهد
به نظر شما تحول در برنامه های تجاری چه زمانی صورت می پذیرد؟
نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.
تمامی قسمتهای مخابرات منجمله تجاری معلول نادانی و طمع مدیریتی اشخاص مختلف شده. خداوند از سیمرغی ها نگذرد که شرکت را خصوصی و بیچاره کردند
باسلام و احترام
لطفا دوستان به سایت اپراتورهای خارجی که سرویس بیت استریم می دهند مراجعه کنند و مطالعه ای بکنند شاید نظرشان عوض شود و دیگران را متهم بی سواد و خائن بودن نکنند.لطفا این سایت را بعنوان نمونه ببینید
https://www.kpn-wholesale.com/product-information/broadband.htm
تجاری کلا تعطیله از نگهداری سامانه های خود فلج هستند حالا بیان سیاست گذاری تجاری کنن اوضاع دراستانها هم بدتر هست مدیران تجاری که اکثرا نمی دونن چی میخان چی بکنن و …. در حد یک پاراف کننده نامه هستند
میشه یک نفر توضیح بده بیت استریم دقیقا چه ضرری برای مخابرات داره؟ چجوری باعث ضرر میشه؟
موضوع فقط مشتریانی هستند که تو کافوهای نوری ممکنه از سرویس مخابرات مهاجرت کنند به سرویس های رقیب؟ یا چیز بیشتری هم هست؟
لطفا یک نفر با اطلاعات کافی -چه موافق بیت استریم چه مخالفش- توضیح بده
قول میدم منتشر کنم
هر دو نوع نگاه باید بنویسن
متاسفانه وجود افراد بی تدبیر و مدیران ضعیف راهی جز ورشکستگی و زیان پیش روی ما قرار نداده است
تنها راه نجات شایسته سالاری است که متاسفانه در انتصابات فعلی دیده نمی شود به مشاورین و نفرات انتصابی جدید دقت کنی متوجه خواهید شد
شخص معاون تجاری ایران که بعنوان نیروی تحمیلی به مخابرات، این قرارداد را تدوین نموده بایستی پاسخگو باشد. متاسفانه مخابرات اتاق اختصاصی شرکتهای رقیب و دولت و… شده است
نامبرده قبل از انتصاب چ چه رزومه ای داشتند
متاسفانه حوزه های تجاری و فناوری مخابرات ایران عملکرد نامناسبی را در این مدت چند ساله داشته اند چه در حوزه اینترنت خانگی و چه در حوزه تجاری.بیت استریم هم یکی دیگر از این معضلات هست.به دلیل حمایت مدیران وقت هم هر احدی انتقادی میکرد به شدت برخورد میشد.چند تن از معاونان و مدیران تجاری که وقادار به مخابرات بودند و کوچکترین انتقادها را کردند در ان زمان قلع و قم شدند.
خانه از پای بست ویران است مهندس شما به دنبال بیت استریم هستید
در این مدت هر چه از دست این معاونت فریاد کشیدیم هیچ سودی حاصل نشد نامه های استانها گاهی تا یکسال در کارتابل معاونت ماند گاهی فکر میکردیم که برای شرکتهای رقیب کار می کنیم هر روز با ویدئو کنفرانس و سخنرانی و.. ما را برای کارهای غلط توجیه می کردند
هیچ برنامه ای نداشتیم و شرکت فلج بود چرا با مخابرات اینچنین کردن؟