مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

توسعه زیرساخت‌های مخابراتی دراستان کرمانشاه

مخابرات ما-حمیدرضا امیری معاون شبکه‌ مخابرات منطقه کرمانشاه از جزئیات خدمات فنی و مخابراتی از جمله راه اندازی و توسعه ۷ کافونوری و ۱۵ مینی کافو در سطح استان کرمانشاه خبر داد

مخابرات ما-او به نقش تاثیرگذار این اقدام فنی در ارائه خدمات کمی و کیفی بیشتر به مشترکین اشاره کرد و گفت : مشترکان مخابرات می‌توانند با استفاده از ظرفیت کافو نوری، از پهنای باند به مراتب بالاتر و همچنین ارتباط با کیفیت بهتری نسبت به کافوی مسی بهره‌مند شوند.

امیری افزود: در حال حاضر مشترکان مخابرات استان کرمانشاه از سرویس‌های مختلفی از جمله اینترنت و اینترانت اختصاصی، تلفن ثابت PTP، PTMP و MPLS و سرویس FTTH برروی بستر فیبر نوری استفاده می‌کنند.

معاون شبکه مخابرات منطقه کرمانشاه افزود: تجهیزات کافوی نوری در شهرستان‌های صحنه، اسلام آبادغرب، روستای چشمه سفید و در سطح شهرستان کرمانشاه در محدوده مراکز مخابراتی فجر و بعثت در حال توسعه، راه اندازی و بهره برداری است.

امیری ادامه داد: فیبرنوری دارای ویژگی‌هایی ازجمله کیفیت و پهنای باند بالا، قابلیت اطمینان و ایمنی، مقاومت بالاتر در برابر رطوبت و انعطاف پذیری است که به همین دلیل طول زمان بهره‌برداری و استفاده از آن‌ها نسبت به سیم‌های مسی بسیار بیشتر است.

او با اشاره به فراهم ساختن شرایط برای توسعه شبکه کابل در شهرستان‌های روانسر و هرسین و همچنین توسعه FTTH در شهرک صنعتی بیستون گفت: تمامی تلاش ما در حوزه‌ی شبکه مخابرات، فراهم آوردن امکان ارتباطی پرسرعت و با کیفیت با مناسب‌ترین قیمت وبهره مندشدن مشترکین عزیز در کمترین زمان ممکن است.

امیری از آغاز واگذاری فیبر خانگی به روستای دوریسان پاوه خبر داد و گفت: باتوجه به توریستی بودن و وجود نقاط گردشگری در منطقه اورامانات و شهرستان پاوه و همچنین امکان ثبت جهانی این منطقه زیبا و توریستی، مخابرات منطقه کرمانشاه نگاه ویژه‌ای برای ارتقا ارتباط اینترنت، تلفن ثابت و تلفن همراه در این منطقه دارد.

او درحوزه ارتباطات سیار از توسعه و راه اندازی ۴۸ سایت BTS با استفاده از تکنولوژی فیبر نوری و پروژه فیبرنوری درمناطق روستائی (USO) به طول ۶۰ کیلومتر در سطح استان خبرداد و ادامه داد: با بهره برداری از این امکانات در بخش ارتباطات سیار شاهد افزایش کیفیت و سرعت سرویس‌های شبکه همراه خواهیم بود.

او جمع کل اعتبارات هزینه شده برای این پروژه‌ها را مبلغ یکصد و ده میلیارد ریال (۱۱۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) اعلام کرد که با تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر همکاران در بخش‌های مختلف به منظور توسعه شبکه ارتباطی استان هزینه گردیده است .

1267640cookie-checkتوسعه زیرساخت‌های مخابراتی دراستان کرمانشاه

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    با سلام . ارتباط دهستان بشیوه . از توابع یکی از شهرستانهای زلزله زده از سال ۹۶ قطع است. هنوز هیج اقدامی نشده . وضع ارتبا طی شهرهای زلزله زده قراش میشه . با نصب دوتا کافو توسعه دادی استان کرمانشاه . هوا نگیرید .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      اگر اینو برای استان شما بفرستم قطعا از من یه شماره تلفن میخوان تا بتونن پیگیری کنن
      اگر براتون ممکنه شماره تلفنی بدین

نظرات بسته شده است.