مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- انحصار از آن دولت است نه مخابرات

مخابرات ما- یکی از خوانندگان و اعضای سایت دلایلی برای وزیر اربتاطات آورده تا نشان دهد انحصار در اختیار دولت است نه در دست مخابرات.

ناصر

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ در ۵:۴۷ ب.ظ

سلام خدمت آقای وزیر جوان
آقای وزیر
موقع فروش تنها مراکر را می فروختند یا مخابرات را؟
اگر مخابرات را می فروختند مگر کابل و کانال و داکت و غیره مال مخابرات نبود؟ و آیا مخابرات بدون آنها می توانست کار کند و سرویس دهد مثل اینکه مراکز را فروختند بدون کابل و کانال . حال این مرکز بدون کابل و کانال چه در سایت مخابرات باشه و چه در کارخانه سازنده فرقی نمی کرد و سرویسی ارائه نمی شد
شما چرا کانالهای خاکی و فیبر زیر ساخت را انحصاری کردین؟ پس از انحصار خارج کنید تا سازمانها و مراجع ام……. بین استانها بتوانند از آنها استفاده کنند و مجبور نمی شدند برای خود کانال خاکی و کابلکشی کنند
و یا اجازه دهید شرکت مخابرات از کانالهای زیر ساخت استفاده کند و ارتباطات بین استانی با تجهیزات خود برقرار کند و این همه هزینه ماهانه یا سالانه به شرکت زیرساخت پرداخت نکند اگر کارشناسان آن وزارتخانه خواستند در باره کلمه انحصار که بیشتر در اختیار وزارتخانه است با شماره ۰۹۱۴۹۹۹۹۸۴۸ تماس بگیرند

این نوشته ها نظرات شخصی نویسندگان آن است.اما ما طبق وظیفه به انتشار نظرات می پردازیم. شما هم در این مورد نظرات خود را بنویسید تا دیگران را آگاه کنید.

 

1269740cookie-checkشما نوشته اید- انحصار از آن دولت است نه مخابرات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
11 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    انحصار در اختیار افراد معیوب العقل است که از هر دو طرف حضور دارند

  2. کارمند مظلوم می گوید

    دست به دست هم داده اند به مهر!
    تا میهن خویش را کنند ویران!
    من نمیدونم حالا چرا اول از مخابرات و کارمندان مخابرات شروع کردند!
    شاید چون از همه شرکتها و سازمانهای دیگه بی بخارتر هستیم.
    علی برکت الله!

  3. ناشناس می گوید

    به نام خدا
    سلام
    آقایون سهامدار فقط حق سهم خودتون رو بخورید لطفا
    حق دیگران را نخورید .

  4. ناشناس می گوید

    سلام ،انحصاردولت واقعیت دارد،

  5. ناشناس می گوید

    هوالحق
    سلام
    طبق نظر همکار عزیز انحصار مخابرات در هر دوره جابجا می‌شود و یک باند حاکم و باند دیگر محکوم می‌شود در حالیکه شایسته ها از بین می روند. دشمن اصلی شرکت مخابرات، این تفکرهای غلط و باندی مدیریت‌ها است که متاسفانه نفس شرکت را گرفته است.
    کارکنان و شرکت در حال دست و پا زدن هستند در حالیکه شرکت به استراتژی، برنامه و هل دادن نیاز دارد. اعضای معرفی شده ستاد اجرایی را بررسی کنید تا به صحبت‌های بنده پی ببرید. دولت هم که حالت تدافعی دارد و دو نفر نماینده خود را مثل عقاب بالای سر اینها گذاشته است تا با یک حرکت اشتباه دمار از روزگار آنها در بیاورد.
    اما در طرف مقابل نیروهای وفادار مخابرات هستند که به گوشه ای رانده شده اند آنهایی که توان نجات مخابرات و کمک به آن را دارند!
    هر گاه مدیران و هیئت مدیره براساس شایسته سالاری انتخاب شدند آنگاه می‌توان انتظار داشت که انتخاب ها و حرکت‌های بعدی صحیح باشد.
    تا وقتی که کارکنان تنها به دنبال دریافت حقوق و مزایا باشند همین‌ها حکومت خواهند کرد مگر اینکه در کنار حقوق و مزایا حق داشتن مدیران توانمند را نیز برای خود در نظر بگیرند تا به مزایای واقعی خود دست یابند

  6. ناشناس می گوید

    سلام.اقایان مدیران ارجمند و تصمیم گیر .بیایید مخابرات را مثل یک خانواده کوچک ۵نفره با درامد مشخص وهزینه های ماهیانه اداره کنید.اقایان این شرکت را به ۳بخش دولتی سهامدار وکارکنان قسمت کنید ودرامدش را هم ۳ قسمت کنید این که دیگه جنگ ودعوا ندارد هزینه های توسعه را هم بی خیالش بشوید هم همین وضعیت موجود را نگهداری کنید که نفسش بند نیاد.اگر دولت ونمایندگان نیاز به توسعه دارند از بودجه دولتی کمک کند.تموم اطلاعات واخبار همش جنگ ودرگیری وسهم خواهی وناامیدی است تمام دارایی های شرکت منقول وغیر منقول رو زمین مانده وداغون شد لاوصولی غوغا می کند بابا اینها همش سرمایه ملی است ساختمانها نابود شدند.دیری نپاید که املاک را هم برایش مدعی پیدا شود بفروشید املاک مازاد را بدهی ها رابدهید حیثیت ولوگو شرکت را خدشه دار نکنید.دوست ودشمن خوشحالند و از همه فجیع تر وضع ما بازنشسته هاست.بداد برسید.تا به حسابمون نرسیدند…ممنون.

  7. ناشناس می گوید

    ستاد اجرایی و دولت مخابرات را دست به دست می کنند مدتی بازشسته های دولت مدیریت می کنند مدتی دیگر بازنشسته های ستاد
    هر دو هم به نحو احسن گند میزنند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      استش همچین کلمه ها درست بود که دلم نیامد اصلاحش کنم.
      بخاطر اون کلمه گند باید برم جواب بدم!

  8. ناشناس می گوید

    تا ادمها درست نشوند مدیران درست و حسابی نیایند فرقی نمی کنه می انحصار داشته باشه با این اوضاع مدیریتی دریغ از دیروز
    فعلا که مدیر نظامی امده

  9. ناشناس می گوید

    کاملاً درسته، طرحی به نام بازگشت داکت و کابل به دولت فقط ناشی از تخیلات وزیره! اگر فکر کرده که میتونه منبع درآمد مخابرات رو ازش جدا کنه و کارکنان شاغل و بازنشسته ی مخابرات رو به حال خودشون رها کنه، و فکر کرده خیلی باهوش و با استعداده که یه شرکت بدون درآمد با بیش از صد هزار نیروی شاغل و بازنشسته رو رها کنه و کارکنان هم ساکت میمونند تا شاهد تعدیل نیرو و از بین رفتن حق و حقوق و آب رفتن و قطع پرداختی هاشون باشن، واقعاً خیال خامی کرده!
    یا تمام مخابرات ثابت، شامل مراکز و داکت و کابل و از همه مهتر نیروها به دولت برمیگرده و یا هیچی برنمیگرده.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      من هم با شما موافقم
      معنی نداره مثل گوشت قربونی یکی همراه اول رو جدا کنه یکی کابل و داکت رو جدا کنه ….
      ما هم بمونیم بدون حقوق

      اگه راست میگن چرا نمیخوان آنتن و دکل های همراه رو جدا کنن ازش!!

نظرات بسته شده است.