یک نفر به موضوع قبض های پرداختی و وصل تلفن رسیدگی کند
مخابرات ما– روزانه کامنت های زیادی از خوانندگان سایت می رسد که از عدم وصل تلفن خود پس از پرداخت قبض گله دارند. مخابرات ما تلاش کرد با پیگیری نمونه های مختلف و همراهی مدیران مناطق این موضوع را واکاوی کند.
لازم است از همراهی مدیران مناطق برای مشخص شدن دلیل این اشکال واقعا تشکر کنیم.این امر نشان می دهد اگر کسی صادقانه موضوعی را از استانها پیگیری کند آنان همراهی و همکاری می کنند.
دوم – پیگیری های ما نشان داد وقتی مردم از اپلیکیشن های بانکی استفاده می کنند، دو سه روز طول می کشد تا پیام واریز به مخابرات برسد. دلیل آن هر چه هست باید رفع شود.
سوم– اطلاع رسانی به مردم ضعیف است.وقتی شما ۲۴ ساعته در زندگی مردم حضور دارید باید پیوسته اطلاع رسانی کنید.
چهارم– باید جایی را در نظر بگیریم که مدارک پرداختی مردم را بصورت دیجیتالی ببیند و بلافاصله تصمیم بگیرد.ضرر آن حداکثر این است که تلفنی یک ماه وصل شود. اگر دروغ گفته باشند دوره بعدی دوباره قطع می شود و به لیست بدهکاران بدحساب و غیر قابل اطمینان اضافه می شود.اما مشتری مداری هزینه دارد که باید پرداخت شود.
انتظار نداریم راه حل ها را قبول داشته باشید.فقط می خواهیم تیک این مشکل را در ذهن و نظرتان بزنیم تا به عنوان یک شرکت مشتری مدار به مردم اهمیت بدهید.
بیشتر اوقات مردمی که بیمار دارند یا کار واجبی دارند قبوض تلفن یک طرفه یا قطع دو طرفه را پرداخت می کنند.این گروه می خواهند بلافاصله تلفن در اختیارشان قرار گیرد. باید فکری به حالشان کرد.
آخر اینکه باید قبول کنیم ما در اطلاع رسانی ضعف داریم. ما با مردم زندگی نمی کنیم.در تلفن ثابت هم برای مکالمه، هم برای اینترنت از مردم فاصله گرفته ایم! این مردم چیزی جدای از خودمان و خانواده های ما، و همسایه ها و مردم کشورمان نیستند!
این را از یاد نبریم. اگر اشکالی را رفع نکنیم همین مشکل به سرعت در خانه ما را هم خواهد کوبید!
**************
تا الان دردسر کمتر بود یه لیست بلاک آن بلاک آخرای وقت میدادن وصل میشدن، اما حالا قطع بلینگ هم اضافه شد.. دلیلش بی برنامه بودن و نداشتن راه کار مناسبه.. والا مثل همون قدیما فیوز بکشیم راحتتره
بهتر است یکبار برای همیشه این مشکل را در حوزه فناوزگری مخابرات حل کنند
چرا این قدر فنا ری شرکت فشل شده
سلام مجددسردبیرمحترم ،واریزی بدهی زمانی منجربه وصل تلفن خواهد شد که یاازدرگاه ۲۰۰۰ویادرخودمخابرات حضوری پرداخت شود درغیر اینصورت مشترک پس ازتسویه یاواریزی شخصا”بامستندات به دفاترویامخابرات مراجع نماید والاتازمانیکه وصولیها درشرکت حسابگیری نشوندهمچنان قطع خواهد بود
حوزه آی تی و امور مشتریان تعطیل است