مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

کمترین اخلال در حوزه‌های ارتباطی به واسطه قطعی‌ برق

مخابرات مامدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران: در هفته گذشته که به صورت مکرر شاهد قطعی برق بودیم، کمترین اختلال در حوزه‌های ارتباطی تلفن ثابت، همراه و اینترنت را داشتیم.

مخابرات ما-آقای محمدعلی بیدخام در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: قطعی متناوب و مکرر برق در هفته گذشته قطعا اثر مستقیمی می‌توانست در مراکز و تجهیزات شرکت مخابرات داشته باشد، اما به لحاظ پیش بینی‌هایی که از قبل شده بود شاهد کمترین اختلال در حوزه‌های اطلاعاتی تلفن ثابت، همراه و اینترنت بودیم.
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: عمده مشکلی که در این بخش ایجاد شد مربوط به مودم مشتریان بود که با قطع برق از مدار خارج می‌شد و نمی‌توانستند از اینترنت استفاده کنند و نارضایتی‌هایی در این بخش به ویژه برای دانش آموزان و دانشجویانی که به صورت مجازی از کلاس‌های تحصیلی بهره مند می‌شدند ایجاد شد.

1269930cookie-checkکمترین اخلال در حوزه‌های ارتباطی به واسطه قطعی‌ برق

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سردبیرجان جناب آقای چنگایی و دوستانش اومدن قراداد یک طرفه ای به مخابرات استانها تحمیل کردن از پارسال تا الان هرچی ما ناظرین میگیم اینا کار نمیکنن هیچ کس گوش نمیده مدیران میگن ما تحت فشاریم واقعا دارن اداره رو نابود میکنن نفرات بازنشسته ای رو اوردن که هیچ بلد نبودن و ضعیف ترین نفرات زمان خودشون بودن خرابی هم پیش میاد میگن شما ناظرین برید رفع خرابی واقعا چرا دارن با مخابرات این کار رو میکنن تا کی ظلم در حق مخابرات !!!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      در این مورد سعی میکنم هم با مدیران استانی صحبت کنم هم با مدیر عامل شسکام
      بد پول میده مخابرات
      شسکام هم دیگه اگر شرایط رو قبول نداره باید به استان بگه تکلیفش روشن بشه

      1. زسمی می گوید

        بخدا در برخی قسمتها پیمانکاران محلی عالی کار میکردن حیف مخابرات بهشون پول نمیدادالبته مدیران مخابرات فکر خوبی برای سرکیسه کردن مخابرات کردن و اومدن شرکت خودشون یعنی شسکام رو اوردن و حسابی چپ و راست برای مخابرات هزینه دوختن

  2. رسمی می گوید

    اینم میگفتی که به مدد دوستان پاوری هست که بخوبی سیستم ها رو نگهداری کردن

نظرات بسته شده است.