مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

همه نگاه ها به افزایش تعرفه است

مخابرات ما- چرا روی افزایش تعرفه ها اصرار داریم؟

مخابرات ما – در مورد درآمدها  و هزینه های مخابرات در یکی از مناطق، تحقیق می کردم. که به مطلب جالب و مهمی برخورد کردم . معاونت راهبرد شرکت مخابرات ایران در یکی از پاورپوینت هایش به طور شفاف نیاز به افزایش تعرفه و افزایش درآمد مخابرات را توضیح داده بود.

 

اینک با اجازه از معاونت راهبرد و دکتر نبی زاده معاون مدیر عامل، بخشی از این پاور پوینت را باز نشر می دهیم. امیدواریم ضرورت افزایش تعرفه امری وابسته به یک گروه یا دسته تلقی نشود.

این دو صفحه بسیار گویاست اما  چنانچه نیاز به توضیح داشته باشد در مطالب بعدی ارائه خواهد شد. این نکنه را شما به ما بگویید.

1270400cookie-checkهمه نگاه ها به افزایش تعرفه است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    همه نگاه‌ها نباید به تعرفه باشد بلکه راههای افزایش درآمد و کاهش هزینه ها بسیار است.
    چرا راهکارهای دیگری ارائه نمیشود

  2. ناشناس می گوید

    متاسفانه مدیران مخابرات در حوزه های تجاری و راهبرد به دنبال سریعترین پاسخ و البته سخت ترین راه حل هستند و هیچ راه حل دیگری در تغییرات تکنولوژی و رفتارری مشتریان ندارند.
    ویک دهه با این سخنان سر کارکنان را گرم کرده اند.

  3. مطلع می گوید

    افزایش تعرفه باید بصورت کاملا کارشناسی تحلیل شود . آیا ضمانتی بر افزایش درآمد به موازات افزایش تعرفه ها هست؟ رفتار مشتریان
    و رقبا تاثیری در تحقق یا عدم تحقق این افزایش درآمد نخواهد داشت؟ تازه عملی شدن این تغییرات تعرفه نیاز به همکاری رگولاتوری ندارد؟در شرایط موجود انتظار دارید رگولاتوری بپذیرد؟ دلیل ابطال برخی مصوبات تعرفه ای رگولاتوری را هم ملاحظه فرمایند. افزایش درآمد مخابرات آرزوی قلبی کارکنان است اما چقدر به تحلیل های راهبردی موجود اطمینان کنید الله اعلم.

نظرات بسته شده است.