مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اطلاعیه ۵۸ ستاد پیشگیری از شیوع کرونا مخابرات و دورکاری تا ۳۰ درصد

مخابرات ما- ستاد پیشگیری از شیوع کرونا شرکت مخابرات ایران طرح دورکاری را تا سقف ۳۰ درصد تعیین کرد.

مخابرات ما- اطلاعیه شماره ۵۸ ستاد پیشگیری از کرونا در شرکت مخابرات ایران منتشر شد.این اطلاعیه با وجود اینکه دورکاری را تا سقف ۳۰ درصد تعیین کرده اما آن را منوط کرده به اطلاعیه استانداری و مجوز مدیر مربوطه.

بنابراین مناطق مختلف باید اطلاعیه داخلی خود را بخوانند.

اطلاعیه مذکور را بخوانید:

اطلاعیه شماره ۵۸/ 

با توجه به خطر افزایش مجدد شیوع ویروس کرونا، طرح دورکاری در ادارات مجموعه شرکت مخابرات ایران از چهارشنبه, ۱ تا ۱۵ بهمن ماه به شرط حداکثر ۳۰ درصد کارکنان دورکار تمدید شد. میزان دورکاری تا سقف ۳۰ درصد با نظر مدیر مربوطه تعیین می شود.

به گزارش ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شرکت مخابرات ایران، طرح دورکاری این شرکت با هدف پیشگیری از شیوع مجدد ویروس کرونا و کمک به قطع زنجیره انتقال, از روز چهارشنبه, ۱ تا ۱۵ بهمن ماه به شرط حداکثر ۳۰ درصد کارکنان دورکار ، تمدید ومیزان دورکاری تا سقف تعیین شده با نظر مدیر مربوطه اجرا می شود. همچنین ساعت کار ادارات شرکت مخابرات ایران نیز از ۸ الی ۱۵ می باشد.

بر اساس این خبر، مناطقی که از سوی استانداری مربوطه ضوابطی برای ساعت کار و دورکاری تعیین شده، می توانند بر اساس همان بخشنامه اقدام کنند.

گفتنی ست, مشاغل خاص و مشاغلی که مستقیما با ارباب رجوع در ارتباط هستند با نظر مدیر مربوطه, میزان دورکاری آنان تعیین می شود.

1271260cookie-checkاطلاعیه ۵۸ ستاد پیشگیری از شیوع کرونا مخابرات و دورکاری تا ۳۰ درصد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. اصفهان می گوید

    باسلام
    از سردبیر محترم تقاضا داریم که حتما پیگیری کنید در استان اصفهان براساس سلیقه و اختیار مدیران ورئیسان دور کاری انجام میشود خواهش میکنیم پیگیری کنید رئیس ادارات یک سری ازنیروها اصلا هیچ گونه دسترسی کار درمنزل ندارند میفرستند دورکار وجالب است که شرایط کارشان طوری است اصلا دسترسی کاردرمنزل راندارند ولی چون نورچشمی مدیر ورئیس هستند دورکار میشوند ولی باید گفت این دورکاری نیست تعطیلی کاری است خصوصا در معاونت شبکه ولی یکسری نیروها دسترسی کار در منزل رادارند ولی رئیس ادارات اجازه دورکاری را نمی دهند علت این تفاوت ها چیست ؟ چه کسی پاسخگو ست؟ توراخدا پیگیری شود.

  2. مادر تنها می گوید

    اول هر ماه که میشه لرزه بر اندام مادران بیچاره میافته و منتظر بخشنامه دورکاری. جالبه هر مسول با توجه به سلایق خودش اجراش میکنه. یکجا ۳۰ درصد رو واسه خانم و آقا اعمال میکنه. یکجا دیگه واسه همه اعمال میشه جز مادران دارای فرزند زیر ۶ سال و … بستگی به … داره
    تا کرونا هست تا مهدها بسته است شما بگین بچه هامون رو چکار کنیم؟؟ سرشون رو ببریم که دیگه نه زیر منت مسول باشیم نه استرس داشته باشیم. بخدا قسم اگه تو این اوضاع گرونی نیازی به این چندرغاز نداشتیم عطای مخابرات را به لقایش میبخشیدیم
    واله بخدا خودمون هم روانی شدیم از دست این شرایط . لطفا بفکر ما مادران باشین. اگه بخشنامه دورکاری میدین مادران رو مد نظر داشته باشین تا روسا و مسئولان محترم هر برداشتی که دوست داشتن نکنن خیال افرادی هم که به دورکاری به چشم بد نگاه میکنن راحت بیچاره شدیم به حدی گزارش کار روزانه و هفتگی ارسال میکنیم

  3. میثم می گوید

    سلام.بحث کرونا درست و رعایت پروتکل ها هم درست
    اقا این مهمانسرا ها چرا یکساله بسته هستند….شاید یکی داخل یه شهر گرفتار شد.گیر افتاد.شاید یه سفر کاری مهم داشت…الان از هر کدام از دوستانم میپرسم تو ادارات دیگه میگن همچین قضیه ای ما نداشتیم..فقط مخابرات دلسوز شده و رعایت پروتکل هاش در حد عالی هست یا قضیه چیزی دیگست؟و اونم هزینه یکساله هست که چون کسی نرفته الان رفت تو جیب خودشون

  4. گل می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    به استان ها نامه زدن از ورود تمامی افراد به داخل ساختمان مخابرات ایران ممنوع میباشد، کو گوش شنوا، مدیران و رئیس ها اصلا با ارباب رجوع سر کار ندارن با خیال راحت تو اتاقهاشون نشستن. این امور مشترکین هستش که مستقیم با ارباب رجوع سر و کار داره. متاسفانه اجازه باز کردن پنجره رو هم نداریم تا هوای آزاد تو سالن داشته باشیم . چرا قانونی که نوشتن کامل اجرا نمیشه ؟،تمامی امور مشترکین تو خطر هستن، ویروس چینی کم بود انگلیسی هم بهش اضافه شد.

  5. همکار زنجانی می گوید

    سلام ادمین محترم
    من از همکاران رسمی زنجان هستم. مخابرات زنجان معلوم نیست چند ماهه حق بیمه ها رو پرداخت نکرده که الان تو این شرایط کرونا که هر کسالتی نیاز به پیگیری جدی داره دفترچه های بیمه همه همکاران رسمی و خانواده هاشون فاقد اعتباره. چند بار از مدیریت منطقه و مسئولان مربوطه پیگیر شدیم گفتند فعلا نمی تونیم پرداخت کنیم صبر کنید و اگر واجبه خودتون هزینه کنید! ممنون میشم اگر این مورد رو پیگیری و اطلاع رسانی بکنید تا این مسئولان منطقه ای متوجه بشن که حق بیمه چیزی نیست که بتونن از اولویت خارجش بکنن. اون هم در این شرایط خاص!

  6. ناشناس می گوید

    با این اوضاع شرکت کرونا باید کار کند چون بقیه بیکار هستند

  7. عادل شرکتی خدمات اول می گوید

    چند نکته مهم از استاد محمدی:

    درخصوص #احراز_عنوان_شغلی
    ۱- کارگر می تواند در مراجع حل اختلاف علیه کارفرما به خواسته احراز عنوان شغل طرح دعوی نماید لیکن آراء مراجع حل اختلاف در خصوص عنوان شغل صرفا جنبه اعلامی و تاسیسی داشته و برای کارفرما و یا سازمان تامین اجتماعی تکلیفی ایجاد نخواهد کرد .
    ۲- رای مراجع حل اختلاف در خصوص احراز شغل صرفا یکی از ادله های کارگر است که می تواند با سایر مستندات به سازمان تامین اجتماعی ارائه نماید .
    ۳- ادعای کارگر در خصوص اصلاح عناوین شغلی و … با ارائه مدارک و مستندات از جمله رای قطعی مراجع حل اختلاف توسط سازمان تامین اجتماعی قابل بررسی است .
    ۴- چنانچه در این زمینه خواسته کارگر برآورده نشود ، کارگر حق دارد مراتب اعتراض خود را به دیوان عدالت اداری به خواسته الزام سازمان تامین اجتماعی به اصلاح لیست تسلیم نمایید.

  8. ناشناس می گوید

    نور چشمی های عزیز فعلا از خونه خارج نشید …
    من با فرزند ۳ ساله همچنان دورکاری برایم ممنوع است
    مرسی مدیر عزیز

نظرات بسته شده است.