سردبیر- باید یاد بگیریم ضمن انتقاد، از یکدیگر بخاطر کار خوب تشکر کنیم
مخابرات ما – بحث حقوق دادن، به عنوان یک وظیفه به عهده شرکت مخابرات است. در مقابل ما هم وظیفه داریم کار کنیم. در این میان برای رفع مشکلات، برخی آدم ها بیشتر از دیگران کار می کنند. یا خوش فکر تر از دیگران هستند و باعث می شوند مشکلات از سر راه ما برداشته شود. همین مورد، موجب گفتگوی سردبیر با یکی از اعضای سایت شده است.با اجازه هر دو این گفتگو را منتشر می کنم.
فوق لیسانسه
سلام ببخشید اصلا قصدنمک زدن به زخم ندارم اما شما دلیل این (تغییرات بانکی)رو میدونی .به خاطر مزیت برای چند نفر کل کشور درگیر تغییرات میشن .زمان .هزینه. اعصاب.بدبینی. نفرت…
پس از ایشان، سردبیر چنین جواب داده است:
سردبیر – مخابرات ما می گوید
سلام
راستش من هم همین چیزهایی را میدانم که خودم شنیده ام
به من گفته شده در مخابرات برای پرداخت حقوق کاملا مانده بودند.حسابها مسدود بود و هر پولی می آمد به حساب سازمان سازمان مسدود کننده حساب می رفت.حساب همراه اول هم مسدود بود.
اینجا معاون مالی مخابرات از ارتباطات شخصی خودش استفاده کرده راهی به نظرش رسیده که توانسته انجام بدهد.
می دانید که به مخابرات اصلا وام نمیدهند.اما او بانک تجارت را راضی کرده وام حقوقی به مخابرات بدهد.
وام حقوقی هم فقط باید به حساب فرد واریز شود!
زمان کم. کار زیاد. موافقت بانک، موافقت مدیران مخابرات، کاغذ بازی و …..
باز کردن حساب در این مدت کوتاه برای نزدیک به ۸۰ هزار نفر کار ساده ای نیست. (آمار دقیق ندارم) حتما مشکلاتی پیش می آید.
اما بین حقوق ندادن و حقوق دادن با مشکلات فراوان، باید یکی را انتخاب کنید.
میدانی! من اینجور جاها به واحدها جدا جدا نمره میدهم!
نمره مدیریت در برنامه ریزی و پرداخت حقوق و …. (خبری از فعالیتش نداریم)
نمره مالی در مورد حقوق ۸۵ از ۱۰۰٫
نمره نیروی انسانی برای احکام ۹۰ از ۱۰۰
و ……
مشکلات ما با مدیریت نباید باعث شود کسی را که کار خوبی انجام داده فراموش کینم
فردا برای کار دیگری ممکن است به مالی نمره صفر بدهیم ولی اینجا اگر این کارشان نبود ممکن بود ما حقوق نداشته باشیم یا با تاخیر زیاد حقوق بگیریم!
البته آنها انتظار تشکر ندارند. یا ممکن است همکاران بگویند پرداخت حقوق وظیفه است برای وظیفه نیازی به تشکر نیست.
ولی من برای انجام وظیفه هم از همکارم تشکر میکنم.فرق هست بین انجام درست وظیفه و از سر باز کردن یک وظیفه!
همکاران مالی واقعا زحمت کشیدند این را باید بدانیم.
باید به هم اهمیت بدهیم. تلاش همدیگر را ببینیم و به آن ارزش بدهیم.
انتقاد سر جای خودش. ولی تشکر هم باید باشد ….
از سردبیر اجازه می خواهم برای دست بردن در نوشته اش! از حالت محاوره ای خارج کردم تا ویراستار یقه ام را نگیرد.
حالا بقیه اش با شما. نظر شما در این مورد چیست؟
چرا سلطانی و سایر مدیران پاسخگوی سوالات کارکنان نیستن
چرا پنهان شده اند
سردبیر محترم
با سلام
ماباید انتقاد پذیر باشیم نه اینکه فقط کامنت های که مربوط به شاغلین رسمی وحق جذبشان هست منتشر کنیم وبقیه که مربوط به بازنشستگان میباشد حذف کنیم
مطلبی را در رابطه با عائله مندی وحق اولاد بازنشستگان بعد از سال ۱۳۸۹ میباشد وباید تامین اجتماعی پرداخت کند ومربوط به مخابرات نیست را دوبار زدم ولی متاسفانه منتشر نشد ؟
چرا باید بازنشستگان بعد از سال ۱۳۸۹ حق عائله مندی وحق اولاد ناچیز بگیرند حق عائله مندی ۷۲ هزارتومان وحق اولاد (دواولاد ۲۰ هزار تومان )؟؟؟؟؟
اگر به صلاح شما است منتشر کنید
باسلام ودرود به سردبیر گرام و همه همکاران زحمتکش مخابرات
بعرض برسانم که جدای عدم توجه و اهتمام مسولین رده بالای مخابرات به حق وحقوق این پرسنل زحمتکش که ارتباطات ایران را با همه کاستی ها سرپا نگهداشته ونمیگذارند مردم صدمه ای ببینند اما از همه عزیزانی که مدیریت نموده و باهمه مشکلات توانستند حقوق همکاران را واریز نمایند بسیار بسیار متشکریم وخدمات این عزیزان قابل تقدیر میباشد
لطفا از اقای سلطانی پیگیر هتل مشهد صندوق اصفهان شوید که به نصف قیمت فروش رفته است
هیچکس بغیر از قوه قضاییه حق ندارد به هتل مشهد اصفهانیها ورود کند تا مشخص شود چه اتفاقی افتاده است . سلطانی جان مراقب باش
شرکتی که برای پرداخت حقوقش قرض می کند صدر صد ور شکسته و جالب در این ور شکستگی یکمرتبه با حق جذب جنجال می کند که البته زیاد ان به جیب اقایان می رود اما شرکتی ها برده بوده و برده باقی می مانند
متاسفانه حق ما کارکنان در این قضیه ضایع شد
آقای سلطانی و حیدرزاده و افرادی که دخیل در این مفت فروشی بودید دیدار به قیامت دم پل صراط
در خصوص آقای فرقانی هم تنها چیزی که دیده نشد مدیریت منابع انسانی بود
در خصوص هتل مشهد دستهای پشت پرده وجود دارد و گرنه اینهمه فشار و… برای جلوگیری از روند قانونی دادگاه دلیلی ندارد.
آقای سلطانی با مداخله در این موضوع بایستی تا وقتی زنده است پاسخگو باشد
لطفا با صدای جناب خان بخوانید”منابع انسانی”.
به نام خدا
با سلام خدمت سردبیر محترم
سردبیرجان بنده هم کاملاً با منطق جنابعالی موافق ام ؛ کسیکه کار خوب میکنه و مشکلی را حل میکنه هر فطرت سالمی بطور خودکار از این شخص تقدیر و تشکر می کند
اما… اما کدام مشکل…..
خود شخص حقوقی و حقیقی مخابرات این مشکلات را به وجود آورده است.
ببینم اصلا ً چرا مخابرات اجازه داده که مشکلات مالی به اینجا برسه که حساب مخابرات مسدود گردد؟؟؟
چرا باید پولهای مخابرات به حساب شخص یا سازمان دیگر واریز گردد؟؟
آیا در این بین غیر از شرکت مخابرات کسی دیگر مقصر است ؟
شرکت مخابرات متأسفانه وقت و عمر کارکنان را به سخره گرفته است !!!
مخابرات دستش به حق الناس آلوده است !!!
سلام با تشکر از معاون محترم مالی و اما نمردیم ودیدیم حقوق این ماه همه همکاران وامی است که به حساب تک تک همکاران از طریق بانک تجارت واریز شده یعنی مثل پاداش بازنشستگی سال ۹۷ که از بانک مهر اقتصاد وام صدوپنجاه میلیون تومانی برای هر بازنشسته گرفتند ، در آن زمان همکاران بعد از گرفتن پاداش بازنشستگی با مراجعه به بانک های مختلف در پاره ای از موارد با اعلام بد حسابی مواجه می شدند وقتی پیگیر می شدند مشخص می گشت مخابرات اقساط بانک مهر اقتصاد را سر موقع پرداخت نکرده
حالا باید منتظر بود ….
سلام
من یک انتقاد جدی از مدیر عامل جدید دارم
ایشان به هر رو و حمایت هر کس وارد مخابرات شده باشند اجازه ندارند حقوق پرسنل را پایمال کنند
قضیه فروش هتل هشت بهشت یا همان هتل مشهد صندوق شش درصد پرسنل مخابرات اصفهان را تقریبا کل کشور در جریان هستند که موافقان و مخالفان زیادی داشت.
پس از انجام کارشناسی فوری در آن زمان و قیمت دو برابر و سپس شکایت در دادگستری و ارزیابی مجدد توسط دادگستری مشهد قیمت در زمان فروش دو برابر اعلام شده و پرونده مراحل نهایی خود را میگذراند تا نتیجه مشخص شود متاسفانه ایشان از طرف مخابرات رضایت اعلام نموده اند
سوال اینجاست که اگر تخلفی صورت نگرفته چرا نگذاشتند دادگستری نتیجه را اعلام کند
ثانیا برای نجات یک یا چند نفر خطاکار که البته توسط ایشان پست و مقام گرفته اند چرا باید حقوق دیگران که حتی بعضی از آنها فوت کرده اند را زیر پا گذاشت
و چرا پس از ارزیابی نهایی که حدود دو برابر قیمت فروش کارشناسی شده این اقدام انجام شده
اگر در این موضوع خدای نکرده حق کسی ضایع شود پاسخگو چه کسی است
بنابراین از شما و کلیه نهادهای نظارتی تقاضا دارم پیگیری کنید و در صورتی که هرکسی تخلف نموده است برخورد شود تا خدای نکرده حق پرسنل ضایع نشود
سلام برسردبیرمحترم و همکاران مخابرات به اطلاع میرساندمدت دوماه هست حق بیمه تامین اشتباهی واریز نشده امروزهم رفتیم به درمانگاه فارابی طرف قراردادمکمل بیمه sosگفتند دفترچه های تامین اجتماعی اعتبارندارندوبه برادران رفاه زنگ زدیم گفتندامورمالی جواب میدهدوامورمالی هم کسی جواب نمی دهدازارومیه گزارش تهیه کنید.درفیلم مردان آنجلس درآخرفیلم وقتی که بعداز۳۰۰سال زنده شده بودنددوباره رفتندوداخل غارمردندبیرون یک نفرباصدای قشنگ فریادمیزدندکه ای مردم ایران غارمردند وامروزمن هم با آن صدای رسا میگوییم یاران مخابرات مرده اندواقعامرگ و ننگ تان باد.
نمره منابع انسانی که صفر است چون هیچ گاه برای پرورش نیروها و استعدادها و رفع مشکلات کارکنان قدمی بر نداشته است و همچون سنگی جلوی پای آنها بوده است.
بیشترین مشکل کارکنان در این حوزه است