مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- حضور نیروهای غیرتخصصی در یکی از تخصصی ترین شرکت های کشور

مخابرات ما- از میان کامنت های شما انتخاب شده است.

ایده آل

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ در ۱:۳۹ ب.ظ

با سلام درمجموعه شرکت مخابرات بسیاری از افراد با تجربه علمی و تخصص بالا حضوردارند چه نیازی به افراد برون سازمانی به عنوان مشاور ومعاون و مدیرو رئیس هست پس سابقه و تجربه چندین ساله کارکنان برای چیست چرا افرادباسابقه جایگاه ارتقایی درشرکت ندارند ولی یکسری افراد ازبیرون یا باسابقه کم درجایگاههای تصمیم گیری برای مخابرات هستند ، یکی از دلایل عدم بهبود وضعیت شرکت همین میباشد زیرا شرکت مخابرات فنی ترین سازمان بوده وافراد درون سازمان میتوانند به بهبود و رشد آن کمک کنند. باتشکر.

1276250cookie-checkشما نوشته اید- حضور نیروهای غیرتخصصی در یکی از تخصصی ترین شرکت های کشور

Please rate this

0 1 2 3 4 5
23 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    ناشناس
    این مدیران اگه لایق بودن در همان سازمان های قبلی استفاده یا مدیریت میکردند امدن تو مخابرات که مار و بیچاره کنند

  2. ناشناس می گوید

    مخابرات سرشار از نیروهای با پتانسیل تخصص و مدیریت جوان است که متاسفانه مشکلات مدیریتی و مدیران ناکارامد،مخابرات را فلج کرده است

  3. ناشناس می گوید

    دقیقا با این نظر موافقم و حتی در رده های پایینی سازمان هم این مشکل به وفور مشخصه مثلا طی چند سال اخیر افرادی با سابقه بسیار پایین و حتی بدون تجربه وارد این سازمان شده اند و طی چند سال پلهای طرقی رو دو تا دو بالا اومدن که اصلا با هیچ حساب کتابی جور در نمیاد که نمونه های بارزش در خراسان شمالی بسیار مشهود و سازمان داره هزینه این اشتباه میده مثلا طی دو هفته گذشته زحمت کشیدن و کلی از کارتهای pcmیک مرکزو به فنا داده اند و اخر سر تقسیر یکی از سیتمها میفته حالا اگه یکی از نیروهای معمولی بود توبخ و اخراجو ….به همراه داشت از این موارد زیاد است انشالله روزی برسه هر کس با توجه به تخصص و تجربه خودش در جایگاه اصلی خودش باشه

  4. ناشناس می گوید

    مخابراتی ها یه مشت انسانهای پرمدعا تن پرور زیاده گو و بیسواد هستند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      آخی ….
      به نظرم یه کم دیر متوجه شدین.
      خودتون که انشا الله مخابراتی نیستین نه؟!
      .همه حرفاتونو قبول دارم اگر اینجوری نبود شما رو دو روز هم تحمل نمیکردن!

    2. متفکر می گوید

      قیاس به نفس می فرمایید

  5. ناشناس می گوید

    مخابرات شده مدرسه پیرمردها هرچی پیر و پتول هست میشن مدیر
    چندتا از این پیرمردها هم بیرون نشستن پای چای و کرسیشون منتظر هستن بیان تو مدیریت
    امیدی به این مخابرات نیست

  6. عباسی می گوید

    من کاملا با نظر شما مخالفم طرف مدیر کل شده به قول خودش از نگهبانی اداره شروع کرده ولی نمی دونه در بعضی از حکمهایی که کارگزینی صادر میکنه آیتمی به اسم سختی کار وجود دارد و بین نیروهای پیمانکار ی و رسمی با حرفاش درگیری درست میکنه

  7. بابک می گوید

    چند سال پیش که شرکت مشاوره اینونتیو در طرح تجاری مشغول بکار بود، من شخصا خیلی مخالف بودم که چرا پول رو حیف و میل میکنند؛ ولی با این تیم جدید و این مشاوران و عدم تعلق سازمانی، عدم تجربه در سطح کلان مدیریتی در حوزه تلکام افسوس می خورم و با خودم میگم ای کاش همون مشاوران بیگانه بودند. لااقل ۴ تا مطلب ازشون یاد گرفتیم. لااقل تجربه در چند حوزه تلکام در کشورهای مختلف داشتند‌. لااقل امکان پایه ریزی حوزه تجاری رو انجام دادند.
    این حرف من مطمئنا به گوش مدیران ارشد نخواهید رسید ولی یادگاری همینجا بمونه که این تیم مدیریتی همچون قبلی اینکاره نیست و چه بسا فاجعه آمیز تر . لااقل تیم قبلی سابقه مخابراتی داشتند.

    کارهای بزرگ را به افراد کوچک و کارهای کوچک را به افراد بزرگ سپردن، نتیجه ای جز نابودی نخواهد داشت و هم اکنون جلوی چشممان شاهد سقوط این شرکت هستیم.

    باور کنید که شرکت خصوصی در حوزه ارتباطات نیاز مبرم به توسعه داره، نیاز به بروز رسانی داره، نیاز به تخصص و دانش حرفه ای داره.

    بخدا قسم فروش املاک و به حراج گذاشتن سرمایه های شرکت جهت پرداخت حقوق و مزایا، یعنی نیستی شرکت در آینده.

    خوشحال شدن بابت گرفتن حقوق با وام سر ماه، پیامد خوبی برای آینده نیست، آن هم برای شرکتی که درآمدش از خودش هست و درآمدش هم نه تنها کم نشده بلکه در این یکسال بسیار افزایش داشته.

    ضعف مدیریتی بوده، هست و خواهد بود ولی دوستان یک دقیقه به وضعیت نابسامان و آینده شرکت فکر کنید. عادی انگاری و اینکه حقوق و عیدی رو بدن، حق جذب رو بدن و …. تیشه به ریشه آینده است. البته که باید پرداخت شود ولی نه اینکه سرمایه به باد برود.

    مخابرات نیاز به تیم مدیریتی تخصصی، حرفه ای، با سواد و باتجربه دارد. زمزمه افرادی شنیده میشود که شایعه سکانداری معاونت تجاری را دارند، همان افرادی که نتوانستند حرفی برای گفتن در سمت مدیرعاملی تهران داشته باشند و به حیاط خلوت کافی شاپ رفتند.

    شرکت نیاز به دلسوز داره
    شرکت مدیر و مدبر میخواد
    آدم کاری نه آدم احساسی
    مدیر جوان کاربلد و باتجربه، نه ….

    شرکت محل رزق جمعیت بسیاری است. شرکت را به تیم مدیریتی با تجربه و کاربلدتری بسپارند.

    مدیرانی که اینکاره نیستند مانند موریانه، کم کم شرکت را از داخل متلاشی میکنند.

    از ما گفتن بود. نیازی به دو سال صبر کردن و نتیجه را دیدن نیست. همین مشاوران و همین انتصابات جدید و همین تفکرهای خام و احساسی مدیریتی، خود گواه خیلی چیزهاست.

  8. مخابرات می گوید

    تا حالا که اقدامات بدی انجام نشده، پس تعصب قومی را کنار بگذاریم.

  9. علیرضا قدیمی از رزمندگان دفاع مقدس می گوید

    سلام حضورهمکاران گرامی
    نمیدانم چرا حال که ایثارگران درانتظار پاداش آخر خدمت بسر میبرند،خبری از نامه پاداش آخرخدمت خبری نیست ؟شاید پاسخش این باشد این کارکنان را بسیار دوست دارند ونمیخواهند بازنشست شوند؟وچرا مطالبات وگروههایی که از۱۳۸۹ ببعد نداده اند به بهانه های واهی (پس از ۳۰ سال گروه تعلق نمیگیرد)ویا عدم محاسبه جبهه سربازی ،نیزدلیلش اینست فشارآورده تا مجبور به بازنشستگی بدون دریافت حقوقات متعلقه شوند ؟شایدم حسادت باعث میشود

  10. ناصر می گوید

    سلام‌خدمت دوستان
    هدف ارتقای جایگاه مخابرات نیست هدف ایجاد ثبات و حضور طولانی مدت افرادی هست که مخابرات را در دست گرفته اند البته این امر فقط در مخابرات نیست در تمامی وزارتخانه ها سازمانها و زیر مجموعه های آن ساری و جاری است و بدین دلیل است که شاهد پیشرفت و شکوفایی در امور نبستیم لطفا حرص نخورید به وضع موجود تن در دهید

  11. همکار مخابراتی می گوید

    با سلام
    عزیزان آب از سرچشمه گل آلود می باشد.
    وقتی مدیرعامل از خارج سیستم تعیین میشود قطعاً مشاورین و مدیران نیز از خارج سیستم تعیین میشوند.

  12. احراز هویت شغلی نیروی شرکتی می گوید

    مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان…….
    با سلام و احترام
    به استحضار میرساند مطابق مستندات پیوست جمعی از کارکنان شرکت تامین نیروی انسانی خدمات اول مخابرات با قرارداد انجام کار معین وسوابق ۱۰تا ۲۸ سال هنوز دغدغه قراردادها و تسویه حسابهای ۸۹ روزه و عدم احراز هویت شغلی را دارند با توجه به ماهیت کار تخصصی و ومطابق ماده ۳۸ و تبصره ۱ ماده ۴۹ قانون کار و دستورالعمل شماره ۴۶ معاونت محترم روابط کار بمنظور برقراری عدالت مزدی برای کار هم ارزش در شرایط یکسان و ضوابط مربوط به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در مورد پیمانکاران نیروی انسانی طرف قرارداد شرکتها و موسسات پیمان دهنده در اجرای ماده ۱۳ قانون کار طبق دستورالعمل شماره ۳۶ معاونت محترم روابط کار پیمانکار طرف قرارداد مکلف به تبعیت از طرح طبقه بندی مشاغل شرکت پیمان دهنده است و از جمله مقررات قانون کار بوده و جنبه الزام داشته است نه اختیار و با توجه به اینکه برای هیچکدام از پرسنل شرکتی حکم کارگزینی صادر نشده و عناوین شغلی برای تمام پرسنل متصدی ارتباط یا کارمند اداری لحاظ شده و مغایر با شغل واقعی ایشان می باشد و گروه شغلی افراد را ۶ و پایین تر در نظر گرفته اند با اینحال افراد با مدارک کارشناسی و بالاتر در ساختار مخابرات استان که ………نفر میباشد از ……..نفر نیروی رسمی و قراردادی و حدود ………. نفر نیروی شرکتی خدمات اول در پستهای کارشناسی بکار گرفته شده و مشغول بکار هستند . لذا خواشمند است دستور فرمائید در خصوص احقاق حق و پیگیری و بررسی موضوع اقدام نمایند .

  13. ناشناس می گوید

    مخابرات نیاز به یک برنامه اصلاحی با یک مشاور قوی خارجی مدیریت ژاپنی برنامه ای برای خروج عزت مند نیروهای بالای ۳۰ سال و جذب نیروی نخبه و کارامد و گسترش طرح های ارتباطی در خانه و شهر و صنعت و اشتغال و کسب در امد بالا و انضباط مالی و صرفه جویی

  14. ناشناس می گوید

    آنچه تا به حال از طرف سلطانی و مدیریت جدید مخابرات رخ داده است بکارگیری افراد ضعیف یا نا آشنای خارج از سازمان در مخابرات است.
    هدف پشت پرده این تصمیمات چیست؟
    چرا افراد متخصص کنار گذاشته شده اند؟
    آقای سیدهاشمی و دهناد روزی باید پاسخ این موارد را بدهند

    1. کرمانشاه احمد می گوید

      اسم سیدهاشمی رانیار اون باید ….ه.

  15. همکار می گوید

    با سلام
    ظاهرا مشکلی وجود ندارد و سهامداری عمده میتواند دلاک حمام نادر قلی را انتخاب کند! اما تبعات بسیار زیادی دارد. جالب است وزیر محترم چندی پیش در موضوع انتخاب مدیر عامل شرکت خصوصی رایتل مداخله کردند و حکم ایشان را به همین دلیل(عدم تجربه کافی و غیر مرتبط بودن مدرک تحصیلی) لغو کردند!!!!!! وزیر جوان مخابرات را واقعا به سمت نابودی سوق داده و از زمین خوردن مخابرات بسیار خرسند و شادمان است.

  16. ناشناس می گوید

    با سلام
    نقل است که اگر خواهی جایی را خراب کنی افرادی را به ان کار بسپار که تجربه ندارند بنابراین فکر می کنم افرادی که سکان این شرکت را به عهده گرفته اند ماموریتشان را برای نابودی شرکت به خوبی انجام می دهند

  17. ناشناس می گوید

    احسنت واقعا درسته

  18. قراردادی ۹۲ می گوید

    علتش پارتی بازیه، نه شایسته سالاری

  19. کرمانشاه احمد می گوید

    ورودنیروی خارج ازمخابرات مثل این میماند که بیماری روی تخت عمل جراحی اطاق عمل باشد وشمابریدبیرون ازبیمارستان دلاک حمام نادرقلی رابیارید که جراخی کته براتون!!!!!

    1. همکار می گوید

      سلام
      تعداد زیادی بالای ۳۵ سال همانند بیمار روی تخت منتظر عمل جراحی هستند شاید یکی این کار را بکنه اینها را بازنشت کنه راحت بشند

نظرات بسته شده است.