مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- این مصاحبه مدیر عامل یک توهین است

مخابرات ما – آنچه می خوانید نوشته یکی از اعضای سایت است که به عنوان کامنت نوشته شده است.

 

حق گو

من این مصاحبه و سخنان مدیرعامل را توهین به شعور جمعی مردم ایران و بویژه کارکنان مخابرات ایران می دانم که وزارت ارتباطات را مسئول سنگ اندازی در مسیر توسعه مخابرات معرفی میکند.
بنظر من ، همه مسئولین کشور از جمله وزیر و معاون وزیر و رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل مخابرات ایران همسو هستند وقتی منافع خودشان و بستگانشان مطرح باشد. اختلافی ندارند ، زمانی که بخواهند حق مردم را بدهند این آن یکی را متهم میکند و آن هم این یکی را . در ظاهر مردم ولی نعمت مسئولین هستند اما واقعیت این است که رعیت درجه سه مسئولین هم نیستند.

 

زمانی که آقای … رئیس مجلس بود به یک کارگر ساده گفته بودند که وضعیت موجود و فشارها را تحمل کنید انشاالله درست خواهد شد .
آن کارگر ساده به او گفته بود دریافتی شما چقدر است ایشان گفته بودند مثلا ۲۰میلیو ن در ماه ، آن کارگر فیش ۲۰۰ هزار تومانی خودش را از جیب خارج کرده بودو به رئیس مجلس داده بود و بعد گفته بود که این دریافتی ماهانه من است که یکصدم دریافتی شما نمی شود . بیا دریافتی من مال شما و شما دریافتی خودتان را بدهید به من ، نامرد اون کسی هست که صد سال تحمل نکنه

 

جناب سلطانی
همین الان با این بحران مالی که مخابرات در آن گریبانگیر شده است . چراپاداش و اضافه کاری مدیران مناطق شما و معاونان آنها از حقوق چند کارشناس در ماه بیشتر است ؟ چرا این اضافه کاری سرتاسر بیوجه یک ساعت کم نمی شود ؟ مگر شرکت بحران مالی ندارد ؟ چرا این بحران فقط در دریافتی من کارمند خودش را نشان میدهد و در اضافه کاری بیوجه و نمایشی مدیران شما و معاونان آنها ذره ای خودش را نشان نمی دهد؟
اگر یک ماه اضافه کاری مدیران منطقه خودتان را حساب کنید با آن اضافه کاری ها چقدر کارمند حقوق ماهانه شان تامین می شود؟ شما و من و همه میدانیم که مدیران شما اضافه کاری نکرده اند و از قدرت اداری خودشان سو استفاده می کنند . آیا مدیران مناطق شما لایق پاداش های نجومی هستند ؟ اگر نیستند چرا به آنان پاداش می دهید و هزینه مالی بر مخابرات تحمیل میکنید؟ این مدیران چه گلی به سر مخابرات ایران زده اند که همیشه جابجا می شوند ولو یک استان را تباه بکنند اما باز بر کنار و حذف نمی شوند ؟ حق جذب آنها از بدو خصوصی شدن مخابرات چرا قطع نشده است ؟ چرا حق جذب آنها مشمول بازنشستگی می شود و برای من کارمند هزار شیطنت و مکر و حیله و حتی رشوه دادن به وزارت کار که این حق جذب مسلم را سلب کنید ؟ چرا ؟
شما فکر میکنید افکار عمومی کارکنان شما ا زاین ظلم هایی که به خاطر زر و زور مدیران شما و خود شما بر آنان می شود خبر ندارند ؟

 

جناب سلطانی
چرا فرزند من با داشتن مدرک فوق لیسانس فنی نتواند به عنوان یک حق من به عنوان سهامدار شسکام در شسکام استخدام بشود اما بستگان سببی و نسبی مدیران شما با هفت نسل اقربا و فامیل مثل آب خوردن به این شغل ها برسند ؟ شما واقعا خبر ندارید ؟ آیا نمی دانید که درصد کثیری از کارکنان شرکتی شما سفارش شده مدیران هستند و با شایستگی در این سمت ها قرار نگرفته اند؟
جناب سلطانی
در زمان دولتی بودن مخابرات مگر ما پیمانکار داشتیم ؟ همه ما کارکنان فنی نصاب حرفه ای و طراح و متخصص تمام عیار بودیم و همه کارها را هم با وجدان کاری تمام و با هزینه یک هزارم هزینه فعلی پیمانکاران و کارکنان شرکتی انجام می دادیم ؟ چرا این امورات باب دخول عده ای از مدیران شما شد که به بهانه پیمانکاری امورات ، پول می گیرند …

 

 

1283520cookie-checkشما نوشته اید- این مصاحبه مدیر عامل یک توهین است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
20 نظرات
  1. اراز می گوید

    اقای حق گو دست مریزاد انشالله بموقع جواب خواهند داد انشالله به امید ان روز

  2. ناشناس تنهايي می گوید

    جناب حق گو (برادر یا احیانا خواهر گرامی) به یقین حرف حق شما پاسخی نخواهد داشت. جواب را باید در وجدانهای آگاهی که به زعم مدیران خفته ، خفته می پندارند، جست که صد البته خفته آنها هستند شاید این نیشتر شما آنها را بیدار کند.

  3. رنجبر از خراسان می گوید

    احسنت برشما این مکتوب عالی حرف تمام کارکنان صدیق مخابرات است که سالهاست از این بی عدالتی ها رنج میبریم و کسی به فریاد ما نمیرسد

  4. فنی می گوید

    همشون یک تیمن ما رو با جنگ زرگری سرگرم کردن

  5. ناشناس می گوید

    درود به شرافتت👏👏👏👏👏

  6. ناشناس می گوید

    حرف های درستی زده شده اینجا که می شود گفت یک هزارم کل حرف های کارکنان است…

  7. ناشناس می گوید

    این مدیر عامل که تازه آمده این خراب کآری مربط به مدیران گذشته است چرا سر مدیرعامل جدید خالی می کند بنظر بنده آیت مدیر عامل یک انسان انقلابی است مثل آقای صدری,و امثال آنها نیست که فقط به نیروی های شرکتی ظلم کردند و شرکت های خدمات اول و شسکام را تشکیل دادند که مدیران و کارکنان رسمی سهام دار وبه جان نیروی های شرکتی بیافتند ولی از آنجایی که من فهمیدم این مدیر عامل جدید با انها تا نمی کنند برای همین لرزه به تن آنها افتاده است

  8. مظلوم می گوید

    با سلام با سخنان آقای حق گو صد در صد موافقم که اگر از بی عدالتیهایی که از زمان خصوصی سازی وحالا بماند……بر سر کارکنان مخابرات وشاید بر سر مردم ما آمده است دل همه خون است شمابگویید چه کنیم در زیر بار سنگین اینهمه بی عدالتی به ستوه امدیم ودچار افسردگی شده ایم همکاران با حرف زدن چیزی درست نمیشود زحمت بکشید وخودحرفتان را به گوش بزرگترشان برسانید تا ببینیم ایا اثری دارد حق گرفتنی است

  9. ناشناس می گوید

    خب خود مدیرعامل و نشاورها و اعضای هیات مدیره چکونه انتخاب شدند که بقیه با لابی آمده اند؟
    همه یک جور هستند

  10. ناشناس می گوید

    سردبیر مهربان اون قسمت از مطلب که درمورد نیروهای شرکتی گفته شد در مورد همه صدق نمیکنه ولی امکان داره مدیرعامل جدید هم مثل آقای صدری بخان به بهانه برقراری عدالت مانع رسیدن حق و حقوق نیروهای شرکتی بشن.ایکاش حذفش میکردین.

  11. ناشناس می گوید

    بسیار عالی گفتی

  12. حاج حسن می گوید

    سلام بزرگوار نازنین
    احسنت ، ایکاش می شناختمت و بوسه بر پیشانی شما بزرگوار می زدم ،
    چقدر اسمی که داری با حرفات هماهنگ و مناسب است جناب حقگو
    حق جذب اگر برای ما بد است ، با بازی و نمایش و چپ و راست کردن در فیش حقوق مشمول مزایا نمی شود ، پس برای مدیران چرا داده می شده و همه چی را شامل می شود.
    جناب مهندس سلطانی مدیرعامل محترم باید به این سخنان و حرفها پاسخ دهد ، چنانچه مدیرعامل و مسئول است .

  13. amir578156244@gmail.com می گوید

    عجب یکی صداش در اومد اینم درد بخش خصوصی
    ببین ما چی میکشیم با این حقوقی که بهمون میدن که نمیریم ولی کسی صدای مارو نمی‌شنوند بخدا

    حق الناس
    حق الناس

  14. rezatci11415@gmail.com می گوید

    باسلام و احترام خدمت دوست عزیز شما فرمودید که خیلی بهترازپرسنل شرکتی کارهاانجام میشدمن در قسمتی که کارمیکنم چندنفرازهمکاران رسمی حضوردارندبه غیرازیکنفر ازاین عزیزان دیگر دوستان واقعا هیچ کارمفیدی انجام نمی دهندشما کاملا برعکس گفتید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوستان
      این حرفها دردی از شما دوا میکند؟
      اصلا همه کارها فرض کنید مال شرکتی ها یا برعکس مال رسمی ها!
      مشکل حل شده؟ تقسیم کار فقط مونده؟

      1. مرتضی می گوید

        این حرفایی که این بزرگوار متخصص در مورد نیروهای بخش خصوصی زده دردی از ایشون دوا میکنه که اینطور قشنگ منتشر شده بدون هیچ سانسوری ! حالا که یکی اومد برعکس حرفای این متخصص رو زد به شما برخورد اقای سردبیر ؟

    2. مرتضی می گوید

      دوست عزیز ، سلام و پیشاپیش عید شما و همه همکاران رسمی و شرکتی مبارک باشد .
      اشکال ماجرا در این است که شما دوستان شرکتی یک بخش از ماجرا را می بینید که در آن حضور دارید و برای کل ماجرا قضاوت می کنید و آن را تسری می دهید و این قضاوت غیر عادلانه نه منطقی پشت سرش است و نه می توان بهش اعتباری دارد چرا که کل ماجرا در زمان شما اتفاق نیافتاده است که شما به خودتا ن اجازه قضاوت بدهید و از چیزی که مطلع نیستید هم مدعی باشید ( ببخشیداگر به عنوان بزرگتر صریح اینها را عرض کردم )
      این دوست گرامی ما بسیار خوب و سنجیده فرمودند و حتی در بین کارکنان شرکتی هم بودند انسانهای شریفی که به خاطر اینکه وابسته نبودند حذف شدند و جای آنها کسانی که اقوام مدیران بودند اومدند.
      بخش دیگر اشکال عجولانه شما این است که شما به این توجه نمی فرمایید که همکاران رسمی را بی انگیزه کرده اند . آنها به اختیار خودشان بیکار نشدند و در واقع شما خوب وبهتر از آنان کار نمی کنید بلکه همکاران رسمی کلا انگیزه ای برای کار کردن برایشان نگذاشتند و مقایسه خودتان با این شرایط بدی که آنها دارند ، اصلا مردانه و عادلانه و منصفانه نیست .

      بقول آقای حق گو ، کل کارهای شرکت مخابرات را در زمان دولتی همین همکاران رسمی آنهم به بهترین نحو انجام می دادند ، شما دوستان شرکتی را هم این همکاران رسمی آموزش دادند و کار یادتان دادند ، از دانشگاه که کار یاد نگرفتید ؟ کارکنان رسمی زمانی که دیدند حق و حقوق شون با ظلم مضاعف و خلاف وعده های سهامدار عمده در بدو خصوصی شدن تضییع می شود از صف اولی که در آن قرا رداشتند کنار کشیده شدند و به شدت انگیزه کاری شان از بین رفت و در واقع دست ا ز کار کشیدند.
      شما همکاران گرامی و محترم شرکتی همان نیمه مقطع زمانی را می بینید که تا به امروز هم تداوم دارد و فکر می کنید شما زیاد کار میکنید ، درحالی که اگر فامیل و اقوامی که کارمند رسمی مخابرات باشد را داشته باشید و از ایشان جویا شوید متوجه می شوید که خیلی خیلی کارهای زمان دولتی مخابرات ایران سنگین تر و با راندمان فوق العاده بالا و بهتر از سخت ترین کارهای فعلی شما همکاران شرکتی بود ،

      بعنوان مثال بنده خودم نصاب سیستم بودم و الان هم شاغل هستم ، و الان به لطف خصوصی شدن مخابرات کاملا بیکار شدم به قول شما ، سیستمی که بنده در دو روز نصب میکردم الان نزدیک دوماه باکاغذ بازی و پیمانکاری باز هم لنگ می ماند و مثل زمان دولتی نصب و راه اندازی نمی شود و آزمایش تحویل و راه اندازی که ما یک روزه با یک اکیپ جمعی و صمیمی انجام و تمام می کردیم الان حتی تا شش ماه هم وقت می برد . و دلیل پسرفت مخابرات هم به این دلیل است ، شاید شما همکاران شرکتی هم به جای ما در بخش دولتی با آن فضایی که داشت حضور داشتید ، مثل ما کار می کردید بحث شخص نیست عزیز ،
      بحث این است که این آقای حق گو به آن بخشی اشاره می کند که شما از آن اطلاع ندارید و در آن زمان اصلا کارمند شرکتی در مخابرات حضور نداشت همه کارمندان رسمی بودند و شما به نیمه دومی اشاره میکنید که کارمندان رسمی حتی طبق گفته های خودشان که یکی من هستم ، کاملا انگیزه کاری شان از بین رفته است و با واگذاری امورات به پیمانکاری حتی آنها را بیکار کرده اند و به شغل های غیر مرتبط هدایت شده اند یعنی سر جای خودشان قرار نگرفتند ، شما فکر کنید یک هواپیمارا بخواهید جای یک تراکتور ازش بهره برداری کنید . ( امیدوارم کل ماجرا را بفهمید و اینقدر بحث های حاشیه ای و شرکتی شرکتی نکنید فرزند )
      ضروری است تشکر ویژه از جناب حق گو نمایم .
      دست مریزاد ، ده بار این کلام شما را خواندم حتی پرینت گرفتم ، احسنت

  15. ناشناس می گوید

    سلام هرچه مابدبختی می کشیم درمخابرات به خاطروجودبعضی ازمدیران وافرادنالایق است وتازمان تشریف فرمایی حضرت عزراعیل به سراغشان، حاضربه ترک صندلیهایشان، وسپردن به افرادلایق نیستند

  16. قراردادی ۹۲ می گوید

    سلام
    لطفا به معاونان شریف و کاری مدیر عامل توهین نکنید آنها کلی زحمت کشیدند و لابی ها کردند تا جای پای خود را محکم کنند و الان هم فصل برداشت شان است مزاحمت ایجاد نکنید لطفا.

  17. ناشناس می گوید

    درود به شرفت ..

نظرات بسته شده است.