مخابرات ما-گزارشاتی چند نشان میدهد که حجم انبوهی از پیامهای هشدار در خصوص بدهی و معوقات تلفن ثابت شهروندان، توسط مخابرات در روز شنبه ۱۴ فروردین ماه ارسال شده است. شهروندان شاکی از این موضوع هستند که با وجود پرداخت معوقات توسط سامانه ۲۰۰۰ تلفن ثابت، مجددا در عصر روز شنبه شاهد تکرار ارسال پیامهای هشدار بوده اند. تقاضای شهروندان، عذرخواهی رسمی شرکت مخابرات است.
مخابرات ما-شعار سال: از صبح شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۰، حجم زیادی پیام هشدار و اخطار قطع تلفن ثابت برای شهروندان دارای بدهی معوق، ارسال شده است. نکته جالب توجه در پیامکهای ارسالی، درج کد #۲۰۲۰* در انتهای پیامکها است که به هیچ عنوان ارتباطی با پرداخت بدهی شهروندان ندارد.
دیگر نکته این موضوع، گزارش برخی از شهروندان از پرداخت معوقات در ظهر روز شنبه و ارسال مجدد پیام اخطار قطع (همان پیام ارسال شده در صبح) در بعد الظهر است. برخی از شهروندان درخواست معذرت خواهی رسمی شرکت مخابرات از مشترکین را دارند.
سوال اینجاست که واقعا ارسال پیامک اخطار در اولین روز بعد از تعطیلات چه معنایی میتواند داشته باشد و کدام مغز متفکری، پیشنهاد دهنده این کار است؟
اگر سامانه بشکل یکپارچه طراحی شده باشد، تسویه درون سازمانی بدهیها از طریق خط تلفن ۲۰۰۰، الزاما باید با زیرسامانه ارسال پیامک اخطار مرتبط بوده و جلو ارسال پیامک اخطار قطع مجدد گرفته شود، چرا این اشتباه رخ داده است؟
هرچند که میدانیم توقع از صنایع، سازمانها و شرکتهای دارای انحصار، برای پاسخگویی و توجه به اعتراضات مردم، نوعی آب در هاونگ کوبیدن است و دریا به کفچه پیمودن!
12854600cookie-checkاختلال در سامانه پیامکی اعلام بدهی مخابرات یا دیوانگی!no
نظرات بسته شده است.