مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیران مالی، رها بین زمین و آسمان!

مخابرات ما- مجموعه مدیران مخابرات، تمامی با هم، یا موفق می شوند یا نمی شوند!

 

مخابرات ما- با آغاز سال ۰۰ همه نگاه ها به یک نقطه دوخته شده است: معاونت مالی شرکت مخابرات ایران! همه منتظریم در این دیگ آبی گرم شود که نه آتشی زیرش هست نه آبی داخلش!

 

وقتی به دلایل عدم امکان پرداختهای مالی شرکت مخابرات ایران در انتهای سال ۹۹ نگاه می کنیم،متوجه می شویم که عمر این موانع طولانی است و تا این لحظه هیچ یک رفع نشده است! پس چگونه می توانیم انتظار پرداخت داشته باشیم؟

 

سال گذشته مطلبی داشتیم با این عنوان که معاون مالی و مدیران مالی را تنها نگذارید! قرار نیست مدیران مالی مولد پول در شرکت باشند! آنها فقط پولی که به حساب می آید توزیع و تقسیم می کنند. وقتی پولی نباشد آنها نیز کاری از دستشان بر نمی آید!

 

آیا مفهوم حرف ما این است که به عنوان کارمند/کارگر از دریافتی ها صرفنظر کنیم؟

هرگز! مگر می شود؟! مگر می شود در زندگی را بست؟

حرف ما با مدیران تراز اول شرکت مخابرات، در داخل و خارج این مجموعه است! سهامداران اعظم شرکت، اعضای هیئت مدیره، مدیر عامل و …..!

همه شما باید و باید بخوبی بخاطر داشته باشید که ما بارها و بارها چنین روزهایی را برای شما ترسیم کرده بودیم! به شما گفته بودیم در صورتی که بی حساب وارد شوید با صندوقی پر از پول مواجه نمی شوید!پس باید با دست پر وارد شوید یا دست هایتان را پر کنید!

 

از شما خواستیم از همان ابتدا و قبل از ورود برای ورودی های مالی فکری بکنید و بدانید که تعهدات مالی و حقوقی شرکت مخابرات ایران به این آسانی تامین نخواهد شد!

وام گرفتن فقط یکی از این راه ها بود! معاون مالی بیش از این کاری نمی تواند بکند!حالا نوبت شماست!

راه های تامین مالی شرکت مخابرات را شما بهتر از ما می شناسید! پس لطفا تعجیل کنید! دست روی دست نگذارید! فشار زایدالوصف روی کارکنان در جایی نشتی خواهد داد! آن هم بزودی زود!

 

تا این لحظه خود می دانید که تمامی پیش بینی ها و گفته های ما درست از آب درآمده است! چیز پنهانی نبوده بلکه همه اینها را می گفتند ولی ما امکانش را داشتیم در جایی بگوییم که ثبت شود!

 

مدیران مالی دیگر بیش از این کاری نمی توانند بکنند آنها را گوشت دم توپ نکنید! حتی اگر بیل گیتس را هم به عنوان معاون مالی بگذارید نمی تواند پاسخگوی این هزینه ها باشد!

 

لطفا بجنبید! در دیدار نوروزی  حرفهای دیگری باید زده می شد که نشد! باشد برای بعد! فعلا مشکلات مالی مهمتر است!

 

1285650cookie-checkمدیران مالی، رها بین زمین و آسمان!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
13 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام
    سردبیر جان
    فقط از پرداختیها برامون خبر بیار، تنها دغدغه ی همه همکاران عزیز که واقعا از لحاظ مالی اذیت میشیم

  2. کارمندرسمی می گوید

    مدیرمحترم چرامدیران مالی موظف نباشن کاری راکه بعهده گرفته بخوبی انجام دهند؟ پس این ادارات درآمد وتضمین درآمدبرای چی تشکیل شده است؟ حوزه مالی آنقدربی حساب کتاب اداره میشه که اصلا نمیدونن چقدردرآمدداشته وآیا همه وصول شده یاجای نشتی دارد، مثلا دفاترپیشخوان پول ثبت نام راکه ازمتقاضی گرفته چندماه دیرواریز ودرحساب خودنگه میدارد وخیلی جاهای دیگرکه بایدکنترل بشه اما نمیکنند.این حرفانیزالکی نمیزنم نفرحوزه مالی هستم وبااطلاع میگویم هرکس خواست ثابت می کنم

  3. فرشاد می گوید

    سلام سردبیرعزیز خسته نباشی واقعا سنوات پایه سنواتی پول مرخصی واسه خدمات اول گذاشتن میخوان پرداخت کن یانه تکلیف همکاران روشن بشه خواهشا

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      فرشاد جان
      فعلا من پرداختی ندیدم

  4. متفکر می گوید

    وزیر مخابرات باید تصمیم بگیرد که تلفن ثابت را میخواهد یا خیر اینکه من من نمی خواهد ممکن است بگویند فن آوری تلفن ثابت وقتش گذشته و جمعش کنید این بهتر از بلا تکلیفی فعلی است و آب پاکی است که خیلی از مشکلات را حل می کند وزیر کاری کرده است که شرکت های دیگر از پیکر نیمه مرده تلفن ثابت ارتزاق کنند و هر لحظه منتظر مرگش باشند بدون اینکه کمکی کنند

  5. دندانپزشکی می گوید

    با سلام خدمت سردبیر گرامی
    آیا میدانستید قرارداد دندانپزشکی مخابرات با آن همه تبلیغاتی که آقای صدری راه انداخته بود وجود خارجی ندارد
    یعنی هر جا بروید باید هزینه را پرداخت کنید و بعدا شاید بتوانید از بیمه پولش رابگیرید.
    حالا سوال این است با این هزینه های دندانپزشکی و این حقوق دریافتی آیا میشود هزینه را پرداخت کرد و چند ماه بعد(شاید)پولش را گرفت.
    راستی چرا این هزینه ی بیمه دندانپزشکی هر ماه از حقوق کم میشه وقتی با هیج جا قرارداد نداریم.
    واقعا چقدر مدیران مدیر و مدبری داره این مخابرات

  6. ناشناس می گوید

    مدیران شرکت مخابرات بی سوادند و فقط با رانت به این جا رسیده اند و نه بازنشسته می شوند و نه حذف. فقط جای پست شان عوض می شود. جوانان کشور را در این اداره شرکتی کرده اند چندرغاز حقوق می دهند آن هم با اکراه و هزار التماس و هر روز خروار کار روی گرده ی مهندسان کارگر تحصیل کرده ی بدبخت می ریزند و موقع حقوق دادن که می شود عزا می گیرند که چگونه این چندرغاز حقوق حداقل را بدهند. بابا اگر نمی توانید تصمیم گیری کنید بگذارید بقیه برای شرکت کار کنند. این قدر این پازل را به هم نزنید و دوباره بچیینید.

  7. شهریار می گوید

    باسلام و تبریک مجدد سال نو. سردبیر محترم امیدواریم که مدیران تراز اول شرکت به تذکرات شما توجه کنند. اما به نظر شما تکلیف کارکنان چه باید باشد؟ همچنان منتظر بمانند تا که مدیران از خواب بیدار شوند؟ باور بفرمایید مشکلات اقتصادی خیلی آزار دهنده شده!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      شهریار عزیز
      الان زمان منطقی فکر کردن نیست
      چرا که فشار مشکلات روی مردم (کارکنان) باعث میشه سراغ مطالباتشان بروند.این طبیعی است
      خب بعد صداشون در میاد
      من توصیه کردم قبل از اینکه صدای کارکنان (ماها) در بیاد راهی پیدا کنن

  8. ناشناس می گوید

    دروغ میگن پول نیس مگه میشه مخابرات با این همه درامد پول نداشته باشه ب مرگ گرفتن به تب راضی بشیم فقط هم برا کارگر پول نیس وگرنه حقوق مزایای چند ده میلیونی خودشون یک روز هم دیر نمیشه

  9. شرکتی می گوید

    مسخره است واقعا،آخه این چه وضعشه

    1. همکار می گوید

      واقعا عجیبه ، اینهمه درآمد به کجا میرود؟

  10. ناشناس می گوید

    مدیران مالی باید از حوزه های دیگر واخواهی کنند که درآمد بیاورند! چقدر شرکت درب و داغون شده که هیچ کسی سرجای خودش نیست
    چند ماهه فقط میگن تعرفه خب اگه این درست نشد باید بمیریم یا فکر دیگه ای بکنیم
    این مدیرا فقط دنبال کار راحت هستندو هیچ چی بلد نیستند

نظرات بسته شده است.