مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

امکانات و تجهیزات مخابرات در شهرستان گناوه تقویت شود

مخابرات ما-فرماندار گناوه گفت: تقویت امکانات و تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی شهرستان گناوه برای حفظ محیط زیست، کاهش هزینه‌ها و کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرستان باید صورت گیرد.

مخابرات ما-به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو ظهر دوشنبه در آئین تودیع و تکریم رئیس مخابرات شهرستان گناوه اظهار داشت: امروز جهت گیری جامعه و استفاده از تکنولوژی‌های جدید اقتضا می‌کند که امکانات و تجهیزات لازم فراهم شود و بستر لازم برای استقرار دولت الکترونیک فراهم شود.

فرماندار گناوه افزود: نیازهای افراد در جامعه امروزی تغییر یافته و از نیازهای اولیه به سمت نیازهایی مانند اینترنت پرسرعت گرایش پیدا کرده است.

وی گفت: تقویت امکانات و تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی شهرستان گناوه برای حفظ محیط زیست، کاهش هزینه‌ها و کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرستان باید صورت گیرد.

وی بیان کرد: در حوزه مخابرات در سال‌های اخیر کارهای باارزشی صورت گرفته و در توسعه شبکه مخابراتی شهر و روستاهای این شهرستان اقدام‌های خوبی انجام شده است.

وی گفت: شهرستان گناوه دارای ارتباط تجاری و اقتصادی زیادی با سایر نقاط است و در سال‌های اخیر خرید و فروش از بستر فضای مجازی افزایش چشمگیری یافته و گرایش مردم به این سمت و سو بیشتر است لذا نباید از حرکت شتابان در این حوزه عقب ماند و باید امکانات گسترش آن را فراهم کرد.

فرماندار گناوه از زحمات و تلاش‌های رئیس پیشین مخابرات گناوه تقدیر و برای رئیس جدید آرزوی موفقیت کرد.

امام جمعه گناوه در این آئین اظهار داشت: با توجه به موقعیت شهرستان گناوه موضوع تکمیل دوربین‌های پایش تصویری از ضرورت‌های این شهرستان است که انتظار می‌رود در تکمیل آن تسریع شود.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی افزود: تلاش‌های و زحمات رئیس پیشین مخابرات گناوه قابل تقدیر است و برای مسئول جدید آرزوی توفیق در انجام خدمت به مردم داریم.

در پایان این نشست با حضور مدیرکل مخابرات استان بوشهر از تلاش‌ها و زحمات حجت الله احمدی رئیس پیشین اداره مخابرات شهرستان گناوه تقدیر و فاضل کدایی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

1286050cookie-checkامکانات و تجهیزات مخابرات در شهرستان گناوه تقویت شود

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    ببخشید ایشون از کجا میخوان پول بیارن شبکه توسعه بدن الان کلی از جاهای استان خرابی و مشکل شبکه داریم که لوازم نیست

نظرات بسته شده است.