مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

معوقات بازنشستگان از محل وصول مطالبات پرداخت خواهد شد

مخابرات ما- چهارشنبه جلسه ای ویدئوکنفرانسی در مخابرات ایران با حضور مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در مورد پرداخت مطالبات بازنشستگان برگزار شد

 

در این جلسه که با حضور مهندس سلطانی مدیر عامل، معاون مالی ، معاون توسعه نیروی انسانی  مخابرات ایران و همچنین مدیران مناطق مخابراتی، مسئولان کانون های بازنشستگی در استانها و معاون کانون بازنشستگان مخابرات ایران  برگزار شد ابتدا مدیر عامل مخابرات ایران از مصوبه اخیر هیئت مدیره پرده برداشت.

 

مهندس سلطانی گفت بر اساس مصوبه هیئت مدیره استانها در دریافت لاوصولی (مطالبات وصول نشده) همکاری خواهند کرد سپس به میزان ۵۰ درصد از آن را به مطالبات بازنشستگان همان استان اختصاص خواهند داد.

در این جلسه که با حضور بابایی نایب رئیس کانون  بازنشستگان برگزار می شد کلیات طرح به اطلاع استانها رسید و هر یک نظرات خود را اعلام کردند.

در این خصوص در خبرهای بعدی اطلاعات بیشتری می خوانید.

 

1286600cookie-checkمعوقات بازنشستگان از محل وصول مطالبات پرداخت خواهد شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
22 نظرات
  1. علی بیغم می گوید

    اگر هم وصول نشد طلب ها را نمیدهیم

  2. اصفهانی می گوید

    فکر بد در مغز مدیران و سهامداران عمده , سالهاست که بسیار خوب کار می کند.
    عمده لاوصولی ها مربوط به نهادهای نظامی وانتظامی است
    خودتان که هم نظامی و هم انتظامی هستید],
    بسم الله
    وصولش کنید
    اگر عرضه دارید……….

  3. همکار بازنشسته می گوید

    سلام .
    اگر طلبهای مخابرات قابل دریافت بود که تا باحال گرفته و هزینه شده بود.لاوصولی هم بهانه‌ای است برای پرداخت نشدن مطالبات .

  4. محمد جواد ایرانمنش می گوید

    با سلام خدمت آقای سلطانی : احتراما از پیشنهاد خردمندانه جنابعالی و مشاوران محترمتان تقدیر و تشکر بعمل می آید و باید بگم که خیلی زحمت کشیدین دو سه دقیقه وقت گرانبها و باارزش خود را جهت ارائه پیشنهادتون به بازنشستگان عزیز دادین و دلشون رو شاد کردین .جناب آقای سلطانی یکی دوتا پیشنهاد هم از طرف ما به شما که اگر واقعا قصد پرداخت مطالبات بازنشستگان عزیز رو دارین ۱- اینکه مبالغ مطالبات هر بازنشسته در هر استان را مشخص نموده و پرداخت میکردین و مخابرات و مدیران مناطق هر استان را بدهکار و ۲- اینکه بعد از مشخص شدن مطالبات هر استان به همان میزان وام در اختیار هر استان قرار میدادین و هر استان بر اساس ظرفیت و توان خود در جهت وصول مطالبات خود اقدام میکرد .۳- اینکه بعد از سی سال کار و تلاش و سختی کشیدن بازنشستگان عزیز در جهت پیشبرد اهداف شرکت که همیشه سربلند و باافتخار از هر آزمونی بیرون آمده اند و موفقیتی نبوده جز در سایه زحمات همین عزیزان بازنشسته و خستگی ناپذیر دیروز و امروز بدون تعارف یه راه بهتر هست که مشخصات مشترکین و مبلغ بدهی را طی لیستی در اختیار خود بازنشسته قرار بدین تا به میزان طلبی که از شرکت دارن و بعد یازده سال شما میخوان به این طریق پرداخت کنین خودش بره دنبال وصول طلبش تا پاس بشه و مهر شرمدگی اش باشه روی پیشانی کسانی که به شما مشاروه میدن ان شاا…🙈🙈🙈🙈و این پیشنهاد جنابعالی چیزی نیست جز اینکه همکاران عزیز رو با این سخنان سرگرم کرده و نشانه ای از حسن نیت در آن نیست برای پرداخت طلب همکاران .واقعا دست مریزاد و خسته نباشین .( بازنشسته سی ساله کار تمام در اداره رفاه مخابرات منطقه کرمان .🙏🏼🙏🏼🙏🏼

  5. همکار درگیر تو همین قضایا می گوید

    با سلام مطالبات را به جایی حواله کردن که امکان وصول آن وجود ندارد.لاوصولی اکثرا مال سپاه ونیروهای نظامی وانتظامی است وسالهاست نمیتونند وصولش کنند.

  6. مخابرات اشغالی می گوید

    این کار مثل اینه که به طلبکاری که اومده در خونه بگین برو از پدر پدربزرگم که سینه قبرستون خوابیده پولتو بگیر !!!!!!!!!!!!
    خداییش چی میزنین؟ فازتون چیه؟ ما را چی فرض کردین؟ نمی خواهید بس کنید توهین به شعور ما را؟

  7. ناشناس می گوید

    بزک نمیر بهار میاد کمپوزه با خیار میاد.

  8. شرکتی می گوید

    با سلام
    سردبیر در مورد درگذشت همکار شبکه ما در شهرستان رودبار روستای چلوانسر که در سانحه سقوط از نردبان حین انجام کار مطلبی ندارید؟!

  9. محمد می گوید

    این همان روغن ریخته نظر امامزاده کردن اسا

  10. ناشناس می گوید

    بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد
    اقای سلطانی ما را چی فرض کردند
    واقعا خجالت نمی کشند
    این مطالبات را اگه میتونستن قبلا وصول کرده بودن

  11. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    که چه ؟ امد و مطالبات وصول نشد. ان موقع چه .

  12. علی پویافر می گوید

    سلام واقعا مسخره هست کسی که جند نفر رو بیمه کرده یعنی مخارج انها رو میده چرا مخابرات پولدار توجه نمیکنه وهیگونه کمکی ایجاد نکرده بازنشسته هستم سه خانوار روخرج میدم واقعا خسته ام

  13. بازنشسته اخیر می گوید

    با توجه به اینکه در کل شرکت و بویژه استانها هیچ عزم و اراده ای برای رسیدگی به مشکلات بازنشستگان نیست لذا با اجرای این مصوبه بایستی شاهد افزایش لاوصولی در کل شرکت باشیم.یعنی همون یه ذره تلاش برای کاهش لاوصول هم به باد فنا خواهد رفت.سپاس از تدبیر و هم اندیشی هیئت مدیره محترم.

  14. ناشناس می گوید

    سلام.تنها راه برون رفت از این باتلاق بازنشسته کردن نیروهای بالای ۳۰ سال و قرارداد مستقیم نیروهای شرکتی و بها دادن به انهاست.با تاسف می بینیم نیروی بالای ۳۰ سال پارسال رفته وبازنشسته شده دوباره دعوت بکار شده.با این شیره مالی ها به کسی وجهی تعلق نمی گیرد ۱۵۵۰۰ میلیارد. رفت که رفت ۲ املاک هم که فروخته ورفت حالا وعده مطالبات و وصول لا وصولی بابا جان اول که درامد نیست دوم تمام خطوط ثابت خوابیده و ببکارند ۳ با درامد ۵۰۰۰ تومان هرماه. چی به کی میرسه .تا این کشتی داغون ووطوفان زده وسوراخ بدون ناخدا و هزار تا عیب دیگر. را به کوه نکوبیدش رها کنید تا خدا خودش به ساحل ارامش برسونیدش از روءساش ومدیراش و….امیدی نیست…

  15. بازنشسته مالی می گوید

    باسلام.این روش قبلا هم آزمایش شده جواب خوب نگرفته انگار میگن اگر حقوق میخوای بببر قبض های تلفن را بصورت نقدی از مشترکین بگیر تا از اون وصولی حقوقت را ور دار.شاید چند سال وصول نشه این بابا باید مجانی کار کنه تا هروقت مطالبات وصول بشه .به این میگن زرنگی مدیران.مرد حسابی این مطا لبات مال چند ساله.من یک راه حل دارم اگه خوشتان میاد اینه که یک سال حقوق مدیران ومدیرعامل واعضا ی هیت مدیره را ندن بزارن برای مطالبات کارکنان هرموقع مطالبات از مشترکین وصول شد دوبرابر اون را به مدیران بدن خوبه؟

  16. سیداحمدازشیراز می گوید

    این مصوبه بهانه ای برای توجیه عدم پرداخت مطالبات بازنشستگان بوده ولاغیر
    مشخصاهمه استانها همیشه لاوصولی هایی بسیار سنگین ازطرف ارگانهای قدرتمند نظام دارند که موفق به اخذ آنها نیستند

  17. غریبه می گوید

    سلام سردبیر محترم پس پول سنوات بچه های شرکتی چی میشه میدونن ما عیدروچطوری سر کردیم میدونن بچه های ما ممکنه مریض بشن لباس عید به کنار که بچه ها باشکم گرسنه چه کنن مثلاً داریم تو این اداره کار میکنیم بدون دورکاری اونوقت باید اینطوری ازصبح که پامیشیم ببینیم آیا دلشون به رحم میاد یانه که پولمون روبدن

  18. ناشناس می گوید

    سلام ، چرا حق بیمه تکمیلی رو پرداخت نمی کنند ؟
    الان بیش از ۶ ماهه فاکتور هزینه دادیم پرداخت نمی کنن ،
    اسفند ماه هم هزینه دندانپزشکی دادم و در سامانه ثبت نشده زنگ زدم SOS میگن دستور اومده هزینه های مخابرات را نزنید
    واقعاً دیگه شورشو درآوردن ، اگه عرضه ندارید بکشید کنار خوب

  19. ناشناس می گوید

    بدبختی‌گرفتار شدیم الان بازنشسته ها باید منتظر وصول لاوصولی ها باشند؟ اگر این مطالبات وصول میشد که اسمش لا وصولی نبود

  20. مسعود مازندران می گوید

    سردبیر خواهشا یه خبر از حقوق ما شرکتی ها بگیر بابا به علی کفگیرمون داره ته دیگ و میاره بالا همکاران شرکتی شاغل هستن. یعنی هیچ خبری نیست؟؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      هر روز و روزی دو بار خبر میگیرم
      ولی فعلا خبری نیست
      پولی نمیدن

نظرات بسته شده است.