مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

لطفا این شترمرغ بی قواره را تعطیل کنید!

مخابرات ما (سردبیر) – در این لحظه تصمیم دارم کوتاهترین مطلب این سالها را بنویسم: اقایان! شرایط خطرناک است! مخابرات را دو هفته تعطیل کنید!

حرف ما تمام شد!  همه اش همین بود!اما اگر بخواهم توضیح بدهم باید بگویم همکاران انتظار دارند حرفهایشان از زبان این سردبیر پیر گفته شود! ما هم همان می کنیم که در طی این سالها به حسب وظیفه روی دوش ما گذاشته اند!

راستش مخابرات، بدترین شترمرغ این سالها بوده است! هر گاه امتیازی به کارمندان تعلق می گرفت، مخابرات خصوصی بوده ! هر گاه امتیازی به کارگران تعلق می گرفت، مخابرات نیمه دولتی بوده است! هر گاه بحث خدمت رسانی بوده، مخابرات در جبهه اول بوده! هر گاه امتیازی به خدمت رسانان داده اند مخابرات،… مخابرات بوده است!

راستش برای ما کارکنان، مخابرات بدترین شترمرغ تاریخ بوده است! حرفی هم نداشته ایم! یعنی کاری از دستمان برنمی آید!

اما حالا دیگر این یکی برای این شترمرغ خیلی بی قواره است! بی قواره!  اینکه در دوران قرمز – سیاهی کرونا، مخابرات جزو مشاغل گروه اول است و نباید تعطیل شود! انگار سر شیر مکالمه و اینترنت را باید حتما کارکنان نگه دارند وگرنه قطع می شود!

 

در دوران سخت کرونا همیشه با مخابرات و مردم همراه بوده ایم! اما این بار نگرانی و ناراحتی در نگاه تک تک همکاران دیده می شود! باور بفرمایید از صبح که وارد مخابرات شده ام، جگرم کباب شد برای این نگاه ها و قلب ها، که بی پناه و به اجبار به سمت اتاق هاشان می رفتند!

 

دوره قبلی هم گفتیم دو هفته تعطیل کنید، ارزشش را ندارد! اما نکردند و ما عزیزان و همکاران خود را فدای این شترمرغ بی قواره کردیم!
حالا هم می گوییم این آدم های نگران به درد کار نمی خورند! همه را دو هفته به منزل بفرستید ما خودمان می دانیم چگونه کارها را ردیف کنیم! حالا باز هم گوش نکنید تا …. تاوانش را ما کارکنان بدهیم!

حقوق که درست و بموقع نمی دهید! مطالبات آخر سال را هم که نداده اید! …. حداقل بگذارید در خانه بمانیم!

 

حرف آخر!
مدیران شما دورکاری را اجرا نمی کنند! لطفا این شترمرغ بی قواره را دو هفته تعطیل کنید!

 

 

1288280cookie-checkلطفا این شترمرغ بی قواره را تعطیل کنید!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
13 نظرات
  1. حسین 2053 می گوید

    تعطیل کنند تا مطالبات ما هم بره رو هوا . نه؟

  2. احمدی شرکتی می گوید

    زورشون به سایت نمیرسه ولی از آخر سرتو میکنن زیر آب

  3. سپیده می گوید

    سردبیر جان به شدت از همین هفته ای یکی دو روز ناراحتند اگه ترس از استانداری و ..نبود همینم نمیدادن

  4. کارمندی از خطه لرستان- آتش زیر خاکستر! می گوید

    کارمندی از خطه لرستان-سلام و درود بر سردبیر همیشه عزیزمان
    سردبیر جان خیلی خلاصه عرض میکنم در مخابرات منطقه ما علیرغم ابلاغ رعایت پروتکلهای کرونا، متاسفانه ما نه تنها هر روز در اداره حضور داریم بلکه در بعضی مواقع حتی روزهای تعطیل هم مارا به اداره فرامیخوانند!! در طول سال گذشته تا پایان سال ۹۹ بدلیل کرونا نتوانستیم از مرخصی استحقاقی خودمان استفاده کتیم و بناچار و بر اساس دستور مافوق به در طول سال به اداره مراجعه کرده ایم متاسفانه با فرا رسیدن پایان سال اعلام کردند بیش از۹ روز !!! نمیتوانیدمرخصی ذخیره کنید!! و این درحالی بود که ما بدستور مافوق حضور پیدا کرده بودیم و اجازه مرخصی به ما نمیدادند!! حال باید پرسید سرنوشت مرخصی های استحقاقی های ما که بدستور آقایان مورد موافقت قرار نگرفته چه میشود!! ؟ همه مرخصی ما بجز ۹ روز را سوختند!! آیا این ضایع کردن حق کارمند نیست!!؟؟ اضافه کاری که نمیدهند، پاداشها و اضافه کاری را هم بین خودشان تقسیم میکنند ! ماموریتهای ماهی چند روز را برای خودشان ذخیره میکنند!! ولی تا به ما و اموال ما می رسند حرف از بیت المال به میان می آورند!!! خودشان و نور چشمی هایشان، در تمام کمیته ها عضویت دارند ولی دریغ از یک گام برداشتن در جه انجام امور این کمیته ها!! فقط اسمشان در لیست اعضای کمیته هاست و بار اصلی بر دوش اعضای پایین دستی کمیته هاست!! در هر کمیته ی ۱۰ الی ۲۰ نفره ۲ یا ۳ نفر بیشتر کار را جمع نمیکند و بعر را آنها بدوش میکشند ولی وقت تقسیم غنایم!!!! سرو‌کله شان پیدا میشود!!پاداش اصلی را خودشان می برند و صدقه ای !!! هم به آن دو سه نفری که زحمت کار را کشیده اند میدهند! البته اگر بدهند!! سر دبیر جان از کجایش بگوییم؟ به چه چیزش دلخوش باشیم؟ آیا انگیزه ای !!تعصبی!! عرقی!! دیگر باقی می ماند؟؟ کارد را به استخوانمان رسانده اند! طوریکه میخواهم سر به تن مخابرات نباشد!! البته مخابرات این حضرات !! نه مخابرات عزیزی که سالهاست بر با نفسمان تنفس مصنوعی میدهیم شاید بتوانیم باز دیگر احیایش کنیم
    خدا‌وند عاقبت همه ی ما را بخیر کند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام دوست خوب من
      دوست خوبم از خطه نازنین لرستان سرزمین مردهای مرد
      در بسیاری از موارد نظر شما رو قبول کردم
      فقط در یک مورد به نظرم اطلاعات کافی نداشتید
      در کمیته ها تا حالا که ما دیدیم جز کار چیزی نبوده! در زمان ثبت نام این کمیته ها دنبال نفر میگردن ولی کسی نیمره چون پولی توش نیست
      میخوام بگم برخی موارد برداشتهای ماست

  5. کارمندرسمی می گوید

    چون حضور تعدادی کارکنان خیلی ازادارات الزامی است تا به مردم خدمات دهند ولی باوجود دفاترپیشخوان نیازی بحضور مشترکین مخابرات دراداره نیست وتمام خدمات غیر حضور و در دفاتر قابل انجام هست لذا برای جلوگیری ازافزایش کرونا وآسیب دیدگی کارکنان مخابرات اصلا لزومی به حضور فیزیکی دراداره نمی باشد

  6. حسین می گوید

    سلام سردبیر عزیز، سردبیر عزیز ما از مدیران دورکاری نمیخواییم، بلکه میگیم شیفت کاری بیاییم اتاق ها کوچیک هستن همکاری پنچره باز میکنه یکی ناراحت میشه، یکی در رو میبنده ان یکی ناراحت میشن، حداقل این مدیران بدونن تو اتاق ۱۵ متری ۳ نفری نشستیم خودش هم ۸ ساعت، صحبت ما این هست که شیفتی بیاییم تا این پیک رد بشه وگرنه ما نمیگیم دورکاری، الان تو مخابرات اذربایجان غربی مدیریت نیروی انسانی نامه نوشته یک نفر تو ماه حداکثر میتونه ۱۲ روز دور کار باشه، این دورکاری نیست این شیفتی امدن هست، و هنوز این رو نتونستم هضم کنم وقتی تمام سیستم ها و دسترسی ها هست و میشه از خونه کارو انجام داد چه اصراری به حضور حداکثری هست، الان ما با بخشنامه قبلی یعنی یک سوم دورکاری میاییم در حالی که استان داره از قرمز سیاه میشه، دیروز یه مطلبی گذاشته بودن که گوگل و مایکروسافت و اپل دورکاری رو به تاریخ ما تا مرداد تمدید کردن، چهارشنبه گذشته یکی از همکاران عزیز ما بنام اقای باباپور با بیماری کرونا از بین ما رفت و داغ بزرگی بر دل جامعه مخابرات اذربایجان غربی گذاشت، همکاری عزیز و مهربان بود، کاش اینارو مدیران میدیدن که هروز همکارانی مبتلا میشن و از بین ما میرن

  7. ناشناس می گوید

    باید میگفتید سیمرغ خسته چون دیگه چیزی برای آتش زدن و دوباره زنده شدنش وجود نداره

    1. ناشناس می گوید

      باید می گفتن ققنوس خسته !!!

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        اشاره اش به اون ضرب المثله

  8. علی می گوید

    اینا مصوبه خودشان را اجرا نمی کنند در شرایط قرمز طبق مصوبه شان ۷۰ درصد یعنی سه و نیم روز باید دورکاری دهند مدیران با اعمال شاقه دو روز می دهند.
    ضمنا خیلی از کارهای مخابران مصداق مشاغل تعطیل پذیرند. البته خیلی جاها هم هست که منافع تعطیلی شان بیش از دایری شان هست فقط ممکنه این مطلب عیان شود و منجربه اصلاح (کم شدن) حیطه قدرت مدیران شود و این دلیل اصلی وانمود به نیاز به حضور کارکنان است برآیند این افکار و رفتار در وضعیت مخابرات قابل درک است .

  9. سید حسینی می گوید

    احسنت به شما سر دبیر که حرف حق رو می زنید خانواده های ما چه گناهی کردن که باید تاوان این بی مدیریتی رو بدن آقایون خودشون تو اتاق هستن کسی رو راه نمیدن به فکر کارمندا نیستن که تو این اوضاع همه کنار هم نشستن

  10. 2313 می گوید

    اخ گقتی جانم

نظرات بسته شده است.